Dat was echt kantje boord.quote:
Ik herinner het mij ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij weet het nog , je attendeerde me toen nog op die postKwam ook heel snel een slotje op
![]()
Jij weet wie ik bedoel
quote:
Vocarooquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik was even een moppie zingen, de karaokeset is binnen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft me bijna mijn relatie gekost.
OMG dit meen je nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft me bijna mijn relatie gekost.
Leest iemand uberhaupt die dingen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Gebruiksaanwijzing van je televisie?
Je hebt wel gelijk,en tegen jou was ik in die tijd ook niet aardig,geef ik eerlijk toe.quote:
Oh dat zal je vast veel plezier geven met je zangkunstenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Deisyy het volgende:
`hallo zie je de vraag niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef mario390 het volgende:
heeft npo geen emailadress of support?
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]Sorry FF maar je was een beetje dom toen
Geen idee Mario ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef mario390 het volgende:
Tuurlijk wel, appen kan ook vlgs mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef mario390 het volgende:
Moet ik eerst een paar borrels drinkenquote:
Was ook niet zo handig van je....je weet dat ze naar mensen screenshots rondstuurde met prive info? Ze bewaarde alles.quote:
nee hoor op de pcquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, appen kan ook vlgs mij.
Erger is echt onmogelijk. Ik heb dat Uto2 Cossen af entoe gevolgd, vooral als er weer zo'n FB fittie was. En man Het niveau kan echt niet lager (tochquote:
Gezellig Deisyy, zing je graag?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Misschien ooit welquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh dat zal je vast veel plezier geven met je zangkunstenGa je ook hier posten een keer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |