ze is later nog onder andere namen teruggekomen. En gauw weer verdwenen omdat we dat wel in de gaten hadden uiteindelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeszie en Oekaboe waren dezelfde persoon heb ik begrepen
Nee dat was Yesziequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh god, dat was ook al zo’n irritant mormel. Had die ook niet een hele roedel mannen op sleeptouw in dm?
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh god, dat was ook al zo’n irritant mormel. Had die ook niet een hele roedel mannen op sleeptouw in dm?
Ik denk dat je het redelijk raad dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heb ik dan een beetje gemist. Kan denk ik wel een eind komen door te raden.
Ik heb dat allemaal gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat je het redelijk raad dan.
Maar wat een gekonkel toen he? Mijn hemel.. slangenkuil die Cos.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was in diezelfde periode dat 'iemand'wat had gepost in R&P over haar vriend en Jeszie
Net zo oud als ik ongeveer denk ik (rond de 50quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:54 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg, een volwassen vrouw?
Dat was in de tijd van DGK toch ook al?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat je het redelijk raad dan.
Maar wat een gekonkel toen he? Mijn hemel.. slangenkuil die Cos.
Dat was Jeszie. Stuurde ze de heren foto's van zichzelf, maar dat was ze helemaal niet. De heren kregen het in de gaten toen een aantal onderling met elkaar aan het communiceren sloeg...en toen de fotos vergeleken. Had ze naar ieder andere vrouwen foto's gestuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, niet dit niveau hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was in de tijd van DGK toch ook al?
Het heeft me bijna mijn relatie gekost.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was in diezelfde periode dat 'iemand'wat had gepost in R&P over haar vriend en Jeszie
Neh, dit stel kwam volgens mij voor een deel van die andere fora afquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was in de tijd van DGK toch ook al?
Ik kan nog wel een Yessie ,of Yessy en die was ook ineens verdwenen .quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat was Yeszie![]()
Wellicht ook oekaboe
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat was Jeszie. Stuurde ze de heren foto's van zichzelf, maar dat was ze helemaal niet. De heren kregen het in de gaten toen een aantal onderling met elkaar aan het communiceren sloeg...en toen de fotos vergeleken. Had ze naar ieder andere vrouwen foto's gestuurd.
Jij weet het nog , je attendeerde me toen nog op die postquote:
Pffff ongelooflijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net zo oud als ik ongeveer denk ik (rond de 50
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft me bijna mijn relatie gekost.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dan zal het bij de volgende RLS nog wel erger worden als dit een stijgende lijn is.
Gebruiksaanwijzing van je televisie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Best dramatisch als je over 240 blz meer dan 3 maanden doetmaar het boek is uit
Ftfyquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo heb ik bijna mijn relatie verneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |