o ja Yessie, Jeszie ik haal ze door elkaar. Of het waren dezelfde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was toen een hele groep die ons weg wilde hebben , olv Jeszie![]()
Oh oh wat een tijd was dat
Zelfde denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
o ja Yessie, Jeszie ik haal ze door elkaar. Of het waren dezelfde.
maar ga je serieus een clubje oprichten op FB om FOk!users te laten verdwijnen...it's just sickquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef Voxs het volgende:
Die FB groepjes..echt schoolpleingedrag. Volwassen mensen... als ze nou gingen schommelen of van een kabelbaan roetsjen..
Met Jeszie was nog wat anders aan de hand , die was jaloers omdat ik contact had met iemand . en daarom wilde ze me weg hebben .quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had het voornamelijk op Pezu gemunt. En ja af en toe op mootie
Kinderachtig gedrag, echt!quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel raar hoor. Er is tegen mij ook zo'n hetze geweest. Misschien nog wel steeds. Boeien!
Daar zie je meteen aan dat het geen FOK!kers zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar ga je serieus een clubje oprichten op FB om FOk!users te laten verdwijnen...it's just sick
Ja!quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Jessie oid was echt een idioot mormel. Ook altijd off topic
Ja.. en dat 'wij tegen zij' werd nog in modschap meegenomen ook. Vermoed ik, gezien een en ander wat daarna voorvalde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar ga je serieus een clubje oprichten op FB om FOk!users te laten verdwijnen...it's just sick
Op het laatst viel het niet meer onder de noemer kinderachtig maar onder de noemer walgelijk en laag-bij-de-gronds.quote:
Nu wil ik het weten!quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja.. en dat 'wij tegen zij' werd nog in modschap meegenomen ook.
Jeszie en Oekaboe waren dezelfde persoon heb ik begrepenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
o ja Yessie, Jeszie ik haal ze door elkaar. Of het waren dezelfde.
Oh shit, ineens komt er meer naar boven in mijn geheugen inderdaad!quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met Jeszie was nog wat anders aan de hand , die was jaloers omdat ik contact had met iemand . en daarom wilde ze me weg hebben .
Ik snap het ook eigenlijk niet echt , waarom post je toch niet om een Hetze uit te lokken ?quote:
Dat is het ook ja, daarom had je ook zulke debielen excessen in UTOquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zie je meteen aan dat het geen FOK!kers zijn.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeszie en Oekaboe waren dezelfde persoon heb ik begrepen
Oh god, dat was ook al zo’n irritant mormel. Had die ook niet een hele roedel mannen op sleeptouw in dm?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeszie en Oekaboe waren dezelfde persoon heb ik begrepen
Dat is helemaal erg, een volwassen vrouw?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met Jeszie was nog wat anders aan de hand , die was jaloers omdat ik contact had met iemand . en daarom wilde ze me weg hebben .
jah me too, welk jaar was dat?quote:
Dat heb ik dan een beetje gemist. Kan denk ik wel een eind komen door te raden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja.. en dat 'wij tegen zij' werd nog in modschap meegenomen ook. Vermoed ik, gezien een en ander wat daarna voorvalde.
Was in diezelfde periode dat 'iemand'wat had gepost in R&P over haar vriend en Jesziequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh shit, ineens komt er meer naar boven in mijn geheugen inderdaad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |