Dat zijn mensen die nooit van dat zolderkamertje af komen. Wat zou hij/zij moeten doen dan? Aanplakbiljetten in je stad ophangen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Prisha het volgende:
Ik kan me nog herinneren, was in de Uto SC, dat er ineens een Fokker opdook, die vertelde dat hij wel heel veel van ons wist naar aanleiding van onze postgedrag en we moesten maar heel voorzichtig zijn met wat we schreven online.
Ik kreeg daar een beetje de kriebels van. En niet op een fijne manier.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, wel lollig dat er dingen uitlekten.
Een doel was bijv om mij uit de Cos te werken
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, wel lollig dat er dingen uitlekten.
Een doel was bijv om mij uit de Cos te werken
quote:
Maar ik heb wel een broodje kipfilet, omminomnomquote:
Volgens mij, maar houd me ten goede, werd dat beloond met modschap.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaal zijn mensen in het echt minder stoer hoor, online heb je altijd dit zulk dingen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die nooit van dat zolderkamertje af komen. Wat zou hij/zij moeten doen dan? Aanplakbiljetten in je stad ophangen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:48 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn mensen die nooit van dat zolderkamertje af komen. Wat zou hij/zij moeten doen dan? Aanplakbiljetten in je stad ophangen?
[ afbeelding ]
Er was toen een hele groep die ons weg wilde hebben , olv Jesziequote:
Dat is niet zo heel raar hoor. Er is tegen mij ook zo'n hetze geweest. Misschien nog wel steeds. Boeien!quote:
Dit lees ik voor het eerstquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb alleen het FOK Cossers café,daar is iedereen welkom.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een broodje kipfilet, omminomnom
Ik heb nog steeds die tosti in mijn hoofd. Verdorie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een broodje kipfilet, omminomnom
Helaas mario.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef mario390 het volgende:
Als je online de zenders van NPO wil kijken kom je er snel achter dat sommige programma’s geblokkeerd zijn vanwege een rechtenbeperking, net als bij Ziggo Go en RTL XL. Dit merk je met name bij series en live uitzendingen. Binnen Europa zul je hier geen problemen mee hebben, maar omdat enkele programmamakers afspraken hebben gemaakt met NPO dat hun uitzendingen alleen binnen de EU vertoond mogen worden, worden deze uitzendingen wel geblokkeerd in andere landen
Die had het voornamelijk op Pezu gemunt. En ja af en toe op mootiequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was toen een hele groep die ons weg wilde hebben , olv Jeszie![]()
Oh oh wat een tijd was dat
Doe maar eens een rondje Wordfeud, alleen in de Fok competitie valt geen onvertogen woordquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaal zijn mensen in het echt minder stoer hoor, online heb je altijd dit zulk dingen
Jessie oid was echt een idioot mormel. Ook altijd off topicquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die was cray-crayquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |