ha ja...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De Cos was soms echt bizar![]()
Geweldig genoten
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Erger is echt onmogelijk. Ik heb dat Uto2 Cossen af entoe gevolgd, vooral als er weer zo'n FB fittie was. En man Het niveau kan echt niet lager (toch)
Zij was echt ziek bezigquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was ook niet zo handig van je....je weet dat ze naar mensen screenshots rondstuurde met prive info? Ze bewaarde alles.
Blij voor je!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien ooit wel
Maar het is zo leuk
Ik weet echt niet wat ik allemaal lees, maar weet nog niet of het ik jammer vind of fijn vind dat ik dat gemist hebquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De Cos was soms echt bizar![]()
Geweldig genoten
Wat ergquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was ook niet zo handig van je....je weet dat ze naar mensen screenshots rondstuurde met prive info? Ze bewaarde alles.
Nou dan vergis je je hoor. Er zitten er tussen die nog veel lager kunnen. Breek me de bek niet open.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Erger is echt onmogelijk. Ik heb dat Uto2 Cossen af entoe gevolgd, vooral als er weer zo'n FB fittie was. En man Het niveau kan echt niet lager (toch)
Sociale mediaquote:
Sorry mario. Ik snap er ook niet veel vanquote:
En ik had dat niet door,Soul wel.quote:
Ik vind dat wel heel leuk ja, heb afgelopen zomer ook een zomercursus gedaan met mijn dochter. Oudejaarsavond is hier een feestje en ik zou een karaokeset lenen, maar die was al verleend, dus mijn man heeft er één besteldquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Gezellig Deisyy, zing je graag?
Ja dat geloof ik , was ook behoorlijk doorzichtig allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ik had dat niet door,Soul wel.
Ik ben toen een tijd gestopt met cossen. Toen ze weg was ben ik weer teruggekomen.quote:
Dat geloof ik direct!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou dan vergis je je hoor. Er zitten er tussen die nog veel lager kunnen. Breek me de bek niet open.
Mario, leg je er bij neer dat het 't niet doet. Ga die radio luisteren. Is hetzelfde.quote:
Het is inderdaad gewoon dezelfde bendequote:
Dit klinkt wel heel dramatischquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mario, leg je er bij neer dat het 't niet doet. Ga die radio luisteren. Is hetzelfde.
Dat doet geilheid met een man.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat leek zij mij ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De verhalen klinken ietwat psychopatisch.
Ik kwam in de Vlemmix tijd in aanraking met dat tuig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was DGK toch? Was ook wel heeeel erg.... maar ook bijna allemaal ex-Nowlive.
Bizar zeg, wat een nare mensen lopen er toch rond.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben toen een tijd gestopt met cossen. Toen ze weg was ben ik weer teruggekomen.
Er zijn echt zulke rare mensen. Hoe fijn internet en social media ook is...het heeft ook zijn nare kanten.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is nou precies het probleem Mario?
Wij vrouwen voelen dat beter aan denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef mario390 het volgende:
ik werd nu en start plus account maken
Zolang het je maar geen geld kost..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef mario390 het volgende:
ik werd nu en start plus account maken
Mannen denken in dat geval met iets andersquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Wij vrouwen voelen dat beter aan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |