Dat kost geld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang het je maar geen geld kost..
En ze kwam maar nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze zou hem wel even komen ophalen. Ik zei "Wanneer kom je, staat alles klaar"
Nou niet met iedere manquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Wij vrouwen voelen dat beter aan denk ik
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Echt ik ben vrij paranoiaquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef pullup het volgende:
Nu slaan jullie vrouwen wel heel erg door
Laat ons even joh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef pullup het volgende:
joh!quote:
Eeejj. mottuh oorlog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mannen denken in dat geval met iets anders
Ik begrijp het wel hoor. Mijn pincode en mijn relatie blijf je van af.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat die brok ellende en negativiteit niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
OMG das lang geleden , bestaat het nog ?
Twitter dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is nur vragen zoeken,geen live support
Heel gezellig hoor! Wij hebben ook een karaokeset maar zingen is niet voor mij weggelegd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heel leuk ja, heb afgelopen zomer ook een zomercursus gedaan met mijn dochter. Oudejaarsavond is hier een feestje en ik zou een karaokeset lenen, maar die was al verleend, dus mijn man heeft er één besteld
Maar jij bent wel héél extreem. Elke user die je niet kent is meteen een kloon van iemandquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar vind je het gek hier?
quote:
Net even gekeken. Het bestaat nog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop dat die brok ellende en negativiteit niet meer bestaat.
Zingen is voor iedereen weg gelegdquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Heel gezellig hoor! Wij hebben ook een karaokeset maar zingen is niet voor mij weggelegd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Net even gekeken. Het bestaat nog.
Er zijn best mensen in deze Sc die ik mijn pincode zou geven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand vertrouwen die je online kent, gaan jaren overheen en dan zonder gekke dingen
Nee ik check ook het postaantalquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar jij bent wel héél extreem. Elke user die je niet kent is meteen een kloon van iemand
Je vertrouwt me niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand vertrouwen die je online kent, gaan jaren overheen en dan zonder gekke dingen
Inderdaad, zo achterdochtigquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar jij bent wel héél extreem. Elke user die je niet kent is meteen een kloon van iemand
Ja ik aan het eind van de maand ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn best mensen in deze Sc die ik mijn pincode zou geven.
Toch heeft ie ook wel vaak gelijkquote:
Goed gedaan Soulquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zo krijgen nieuwe users nooit een kans.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik check ook het postaantalals je 2000 posts hebt in 10 jaar of je bent een maand of paar dagen oud
Nee maar het is wel lekker veiligquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo krijgen nieuwe users nooit een kans.
Samequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Jou durf ik zo mijn pin te geven.
Aan het einde vd maand, dat is wanneer het geld binnenkomtquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik aan het eind van de maand ook
check check double checkquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik check ook het postaantalals je 2000 posts hebt in 10 jaar of je bent een maand of paar dagen oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |