Niets mis mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef Kyran het volgende:
Even tussen Dotan, reclame en nieuws door
In dit nummer zou ik eerder zeggen de LIDL-versie van Arcade Firequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef jrwl het volgende:
Dotan is toch wel de LIDL versie van Simon & Garfunkel
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In dit nummer zou ik eerder zeggen de LIDL-versie van de Aldi
Fotosoep er even een piemel in dan.quote:
De PR van Bol is tof. Zie ook onderaan Fok dat als je via die link naar Bol gaat en iets koopt, FOK! er wat aan overhoudt.quote:
We kunnen nu wel beweren dat Nederland een smakeloos land is, maar wie is dan wél gekwalificeerd om te bepalen wat goed is? Om bijvoorbeeld I Heard It Through the Grapevine wel te noemen en Proud Mary niet is pure willekeur.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maarja, de stemmer..
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leg de link met MH17 even uit, dit volg ik namelijk niet.
Ja, het is dus ook gewoon mijn persoonlijke mening in dit overzicht. Dat mag hopelijk voor zich spreken. Ik ga anderen niet bekritiseren als ze een cover mooier vinden, spreek alleen soms m'n verbazing er over uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nogal makkelijk om je persoonlijke mening in zoiets door te drukken. Wie bepaalt of een origineel per se beter is? De stemmer kiest blijkbaar voor Triggerfinger en niet voor Lykke Li.
Nou, eh, ik?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We kunnen nu wel beweren dat Nederland een smakeloos land is, maar wie is dan wél gekwalificeerd om te bepalen wat goed is? Om bijvoorbeeld I Heard It Through the Grapevine wel te noemen en Proud Mary niet is pure willekeur.
Ow dat moet ik maar wat vaker doen dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De PR van Bol is tof. Zie ook onderaan Fok dat als je via die link naar Bol gaat en iets koopt, FOK! er wat aan overhoudt.
Netjes.
Helder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, het is dus ook gewoon mijn persoonlijke mening in dit overzicht. Dat mag hopelijk voor zich spreken. Ik ga anderen niet bekritiseren als ze een cover mooier vinden, spreek alleen soms m'n verbazing er over uit
Ik ook wel denk ik.quote:
Blaudzun is al de LIDL versie van Arcade Firequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In dit nummer zou ik eerder zeggen de LIDL-versie van Arcade Fire
Vooruit, jou vertrouw ik wel.quote:
Klopt, maar John M staat helaas een heel stuk hogerquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Free fallin staat er gewoon in van Tom Petty?
Oh are you fucking kidding me... Is dit serieus een ding geweest? Pff.quote:
Nepaccounts gemaakt op sociale media om zijn imago te beïnvloeden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb alle heisa rondom dit nummer gemist, wat heeft ie uitgevreten? Buiten uitermatig matige muziek maken, uiteraard
quote:972 Tears Dry On Their Own Amy Winehouse 8
971 Fool To Cry The Rolling Stones 7
970 Peter Gunn Theme Emerson, Lake & Palmer 8
969 Lucy In The Sky With Diamonds The Beatles 6
968 You've Got A Friend Carole King 7
967 Tequila Sunrise Eagles 7
966 On Every Street Dire Straits 6
965 Heaven Must Be Missing An Angel Tavares 6,5
964 Johnny B. Goode Chuck Berry 8
963 Gangsta's Paradise Coolio 7
962 Als Het Vuur Gedoofd Is Acda & De Munnik 4
961 No Mercy Racoon 1
Gozer is nep, zijn fans zijn nep en zijn verhalen zijn nep.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb alle heisa rondom dit nummer gemist, wat heeft ie uitgevreten? Buiten uitermatig matige muziek maken, uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |