Dat is haar keuze. Ze heeft tijd gehad om na te denken voor ze het 1e topic opende, en ze heeft nog meer tijd gehad + de ervaring van de reacties in dat 1e topic om na te denken over een 2e topic.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat topic ging dicht op verzoek van TS, omdat ze de reacties niet zo kon waarderen, en nu opent ze gewoon een tweede topic over hetzelfde, what’s up with that?
Popje, jouw toestemming is daar helemaal niet voor nodig.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:05 schreef pumpjess het volgende:
De discussie niet kunnen winnnen, dus mijn topic ( zonder mijn toestemming) maar sluiten. Triest
Jouw toestemming? Wie denk je wel niet dat je bent?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:05 schreef pumpjess het volgende:
De discussie niet kunnen winnnen, dus mijn topic ( zonder mijn toestemming) maar sluiten. Triest
Die topic? I rest my case.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jouw toestemming? Wie denk je wel niet dat je bent?![]()
![]()
![]()
Verder terechte slot van mijn collega, die topic van je was alles behalve een discussie.
Het is zowel de als het topic, maar dat wist je natuurlijk niet met je beweterige houding.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 15:09 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Het is zowel de als het topic, maar dat wist je natuurlijk niet met je beweterige houding.
Verder kan je stoppen met dreinen en ruimte overlaten voor echte feedback.
Omdat het een non-discussie is. Verkrachting is fout, altijd. Maakt niet uit wat mannen in jouw omgeving zeggen of wat dan ook. Het is fout. Dat is geen discussie. Daarnaast is het ook tegen de wet om te verkrachten. We gaan niet een topic doen hoe 'men daar hier over denkt'.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:10 schreef osodevo het volgende:
@:coolguy Waarom gesloten terwijl ik alleen een discussie wil aanzwengelen nav deze triest gebeurtenis?
Alleen dan kan de TT toch wel iets constructiever en minder aansturend op offtopic?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
2e kans voor TS m.b.t. tot dit topic na overleg met hem.
Ontgroenen van een nieuwe mod is een Fok-traditie.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik geef een tip: al die idioten die die wegwerptopics aanmaken, gelijk bannen.
In JUI oproep plaatsen om met zootje KLB users in R&P te gaan kloten is traditie?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ontgroenen van een nieuwe mod is een Fok-traditie.
Oh dat had ik niet gezien, maar allemaal onzin topics maken als er een nieuwe mod is, is wel traditie.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In JUI oproep plaatsen om met zootje KLB users in R&P te gaan kloten is traditie?
Dit jaquote:Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe moeten we anders weten dat er een nieuwe mod is? We moeten toch allemaal gemobiliseerd wordenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In JUI oproep plaatsen om met zootje KLB users in R&P te gaan kloten is traditie?
Ik heb mij aan de regels van de baas gehouden dus retteket hou je klep.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik geef een tip: al die idioten die die wegwerptopics aanmaken, gelijk bannen.
Hondsirritant w.m.b. Maar genoeg hierover. Ik heb het gemeld en klaar.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ga weg met je onzin.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:55 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
R&P / Uitgemaakt door mijn vriendin na 16 jaar
waarom is mijn topic gesloten, zou graag uitleg hebben
Kwam nou niet echt serieus over..quote:Op maandag 15 juni 2020 20:55 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
R&P / Uitgemaakt door mijn vriendin na 16 jaar
waarom is mijn topic gesloten, zou graag uitleg hebben
oke, waarom moet ik dan hier komen om daar uitleg over te krijgen? had dat ff in het topic gezegd dan hat die koele jongen niet zo gepikeerd te hoeven reageren en hadden we alle drie wat moeite bespaardquote:
Alsof dat al niet direct duidelijk was. Je zit gewoon te zieken om het zieken. Alle posts hierover na deze gaan gewoon weg.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:09 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
oke, waarom moet ik dan hier komen om daar uitleg over te krijgen? had dat ff in het topic gezegd dan hat die koele jongen niet zo gepikeerd te hoeven reageren en hadden we alle drie wat moeite bespaard
Als je daar uitleg voor nodig hebt dan ging een uitleg in je topic ook niet veel meer uitmakenquote:Op maandag 15 juni 2020 21:09 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
oke, waarom moet ik dan hier komen om daar uitleg over te krijgen? had dat ff in het topic gezegd dan hat die koele jongen niet zo gepikeerd te hoeven reageren en hadden we alle drie wat moeite bespaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |