Dat met die witte muziek daar kapte zo ook mee. Ze was niet alleen lesbisch, en deed toch wat ze wilde wel. Maar ja,het leven was inderdaad niet makkelijk voor haar, dat is absoluut waar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze maakte tegen haar zin 'witte' muziek en kon niet openlijk lesbisch zijn. Dat hakt er wel in.
Die heeft echt geniale producties gemaakt inderdaad. Vind Black Coffee en Beautiful Stranger ook heel tof.quote:
Hey Gijs!quote:
Ja snap echt niet wat dit nog zo hoog in de lijst doet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:40 schreef Fred_B het volgende:
Dit is toch wel erg uit de tijd ondertussen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:40 schreef Kyran het volgende:
Dit staat 1000 duizenden plekken te hoog
Klopt. Tekst slaat anno nu nergens op en zo gedateerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:40 schreef Fred_B het volgende:
Dit is toch wel erg uit de tijd ondertussen
Was wel jammer dat alles in een keer kwam.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heeft echt geniale producties gemaakt inderdaad. Vind Black Coffee en Beautiful Stranger ook heel tof.
Frozen! Nou ja gewoon dat hele Ray Of Light album.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heeft echt geniale producties gemaakt inderdaad. Vind Black Coffee en Beautiful Stranger ook heel tof.
Klopt, toen was het kwaad al geschied. Ze werd door veel van haar eigen mensen toch uitgekotst en dat doet - zeker in de VS - diepe pijn. Denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:40 schreef djenneke het volgende:
Dat met die witte muziek daar kapte zo ook mee.
13 van Blurquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Frozen! Nou ja gewoon dat hele Ray Of Light album.
Black Coffee noemde ik al hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was wel jammer dat alles in een keer kwam.
Black Coffee van Alle Saints ook van hem, nog beter dan Pure Shores vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |