Dan zou ik nu even niet luisteren.quote:
Uit "White Men Can't Jump"quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar maar maar, goede muziek kun je altijd voelen!
Weet, ik, dat gaf good old Google al aan.quote:
Dan is mijn quote uit de losse pols best accuraatquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet, ik, dat gaf good old Google al aan.
Ook dat liedje over beffen niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog helemaal geen Foo Fighters gehoord dit jaar. Beetje omheen geluisterd
Ik moet welquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zou ik nu even niet luisteren.
"De Miami Heat zorgden voor een mooi moment voorafgaand aan de wedstrijd tegen de Indiana Pacers. De ploeg had een verrassing geregeld voor rookie Chris Silva. Silva is afkomstig uit Gabon en zocht op zijn zestiende zijn geluk in de Verenigde Staten zonder Engels te kunnen spreken of de regels van basketbal te kennen. De nu 23-jarige Silva heeft er hard voor gewerkt om zijn droom te verwezenlijken. De Heat had in het geheim Silva’s moeder over laten vliegen uit Gabon. Een huilende Silva sloot, omringd door klappende ploeggenoten, zijn moeder die hij drie jaar niet had gezien in zijn armen."quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, willen jullie allemaal even lezen en zeggen: "Mooi verhaaltje, Pip"?
NBA: Warriors winnen weer en emotioneel moment in Miami
Dank!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook dat liedje over beffen niet?
quote:
Werk ze!quote:
Mooi verhaaltje Pipquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Dank!
Op de FP natuurlijk.quote:
All My Life was gister ook in de shift Bart. Had ie nog een mooi verhaaltje bij. 69 kwam o.a. voorbijquote:
Nee, van King.quote:
Aha, toen sliep ik nog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
All My Life was gister ook in de shift Bart. Had ie nog een mooi verhaaltje bij. 69 kwam o.a. voorbij
Ik hou van honkbal, kan met American Football prima leven, maar met de NBA heb ik niks...quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Dank!
Ik heb echt zo heerlijk ontbeten. De truffelmayo van Jean Baton is voor mij de culinaire uitvinding van het decenniumquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:20 schreef Isorden het volgende:
Zo, dat was ff een snel ontbijtje, meteen lekker een bakkieerbij
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja? Ook als ie je vrouw een beurt zou geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |