SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Mijn dochter van 9 zou hebben gestemd op Whoaa van deze mooie jongen, wat overigens een heerlijk sfeervol beatgedreven productie is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vast familie van XXXTentacion.
[ afbeelding ]
Hoog- of laagveen?quote:
En het ergste is, dat komt elke jaar weer terug...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:22 schreef Cee het volgende:
Ik zit gewoon hardop te huillachen om de XXX Suzanne![]()
Eens, al ben ik m door de jaren wel net iets minder gaan waarderen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:23 schreef Cee het volgende:
Ch ch ch changes![]()
Staat veel te laag, mensen.
Ziedend woest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
En dan staat Avicii dus hoger
Dat moeten we volgend jaar maar veranderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bowie
Veel te laag in de lijst.
Welkom bij de Top 2000.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
En dan staat Avicii dus hoger
Ah, dus politieke correctheid is niet alleen van deze tijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Platen van The Who werden geboycot wegens het vermeend pesten van stotteraars.
Was dat bij deze ook het geval?
En bij de Bachman-Turner Overdrive dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Platen van The Who werden geboycot wegens het vermeend pesten van stotteraars.
Was dat bij deze ook het geval?
Er is zoveel geboycot in de loop der jaren...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, dus politieke correctheid is niet alleen van deze tijd.
Precies!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En bij de Bachman-Turner Overdrive dan?
Ik noem een Money for Nothing in Canada.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is zoveel geboycot in de loop der jaren...
Ebeneezer Good...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik noem een Money for Nothing in Canada.
De zus van Kristinquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:23 schreef Cee het volgende:
Ch ch ch changes![]()
Staat veel te laag, mensen.
ON-GE-FUCKING-LOOFLIJKquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja lul er dan ook niet doorheen vriend.
Hij is niet mijn vriend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige die dat niet doet is Annemiekequote:Op zaterdag 28 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens, vind dit van al zijn noteringen denk ik de meest overbodige. Without Me zou ook goed staan op 1831.quote:
Als ik mocht kiezen zou ik Bad Meets Evil kiezen met Roycequote:Op zaterdag 28 december 2019 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, vind dit van al zijn noteringen denk ik de meest overbodige. Without Me zou ook goed staan op 1831.
Dat nummer met Rihanna vind ik ook niet veel, maar da's een totaal ander publiek.
Wist even niet welke ik zou kiezen, nu weet ik het!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen zou ik Bad Meets Evil kiezen met Royceda
5
9
Eerste album wat ik kocht was Songs for the Deaf.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:34 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste album wat ik kocht was de grootste hits van Eminem.
Hoeveel is de vis?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt hier wel een beetje op Scooter zie ik nu
R U Still Down van 2Pac hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste album wat ik kocht was Songs for the Deaf.
Ik heb smaak.
(Eerste singeltje was iets minder goed)
Omdat het zo'n blij beatje heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit was toen wel zijn echte doorbraak eigenlijk
Ik vind dat we die er in moeten stemmenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:35 schreef Dagoduck het volgende:
Was een keer met school in het buitenland riep een leraar daar "May I have your attention please?
May I have your attention please?" Waarbij een Bulgaar en ik elkaar aankeken en synchroon dit hele nummer maar even gingen zingen.
*Respect voor de man waar je ijsjes van (krijgt)quote:
Jij maakt wat mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:35 schreef Dagoduck het volgende:
Was een keer met school in het buitenland riep een leraar daar "May I have your attention please?
May I have your attention please?" Waarbij een Bulgaar en ik elkaar aankeken en synchroon dit hele nummer maar even gingen zingen.
*Respect voor de man in de ijscowagenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
*Respect voor de man waar je ijsjes van (krijgt)
fixedquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef tompsv18 het volgende:
4x Avicii in de lijst zijn er toch minstens 5 te veel.
Ik vind dit soort liedjes vervelender dan de grote beats om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef Bugno3 het volgende:
Wat ik aan Avicii wel kon waarderen was dat hij wegging van standaard grote beats en meer liedjes ging maken.
Ja, ik zal nog even naar de stad vandaag, haring happen, loempiaatje eten en nog even langs de vuilstort.quote:
Maar dat rijmt niet, ik wil man en van laten rijmen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
*Respect voor de man in de ijscowagen
Dat mag. Ik vind dit wel goed in elkaar zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit soort liedjes vervelender dan de grote beats om eerlijk te zijn.
Dit was al uit 2014, maar het blijft baggerquote:
Vind Garrix 1000x irritanter, met z'n kansloze gejat bij Justice bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit soort liedjes vervelender dan de grote beats om eerlijk te zijn.
Dat is je eindpunt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog even naar de stad vandaag, haring happen, loempiaatje eten en nog even langs de vuilstort.
Of het is leuk om belangijk te zijn, maar het is belangrijker om leuk te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
*Respect voor de man in de ijscowagen
Ik was laatst naar het Tommorowland jubileum feestje in de Sicko, ik heb welgeteld 1 acceptabele track gehoord. Wat een clowns tegenwoordig...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit was al uit 2014, maar het blijft bagger
Garrix en Harris ook helemaal niks mee, of Romero of Afrosjek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vind Garrix 1000x irritanter, met z'n kansloze gejat bij Justice bijvoorbeeld.
Leuk man.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog even naar de stad vandaag, haring happen, loempiaatje eten en nog even langs de vuilstort.
Ohja, zaterdag AH genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk man.
Ik moet nog boodschappen doen, maar zal wel ontzettend druk zijn natuurlijk, dus dan mis ik te veel van de top.
Gatverdamme, wat zijn we het eens...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Garrix en Harris ook helemaal niks mee, of Romero of Afrosjek.
De staat van EDM is drama, in 2010/2011 klonk het allemaal wel aardig maar inmiddels is het eigenlijk allemaal dezelfde matigheid.
Over allemaal hetzelfde gesproken, de Dire Straits...
Jij hebt een goede smaakquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Isorden het volgende:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
1225 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
1140 Rammstein - Deutschland
1099 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1037 Dire Straits - Your Latest Trick
* Isorden streept af
"Er komt geen einde aan dagen waarvan we het spoor niet kennen"quote:
Ik was van plan naar de Jumbo te gaan, maar zal niet beter zijn.quote:
Wat ik dus bedoelde was dat Avicii destijds duidelijk een andere koers koos met meer pop. Later is iedereen (ook Arminquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Garrix en Harris ook helemaal niks mee, of Romero of Afrosjek.
De staat van EDM is drama, in 2010/2011 klonk het allemaal wel aardig maar inmiddels is het eigenlijk allemaal dezelfde matigheid.
Over allemaal hetzelfde gesproken, de Dire Straits...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste truc
Moet nog 7 up halen om mn wodka mee te mixen vanavondquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was van plan naar de Jumbo te gaan, maar zal niet beter zijn.
Het is de staat van narcose waar Pitbull en Taio Cruz toen al in zaten (en Afrojack ook, die heb ik echt heel laag zitten, kwam er deze week achter dat die jongen Run The World (Girls) mee heeft geschreven, geen verrassing dat ik het niks vind), en de rest kon zich er langzaam ook niet meer aan ontdoen. Het was een populaire sound, en dat is het nog altijd wel. Maar ik vind het altijd hetzelfde liedje, er zit niets onderscheidends in. Jammer, want ik heb echt wel liedjes van Guetta, Calvin Harris, etc. gehoord die dat niveau overstijgen. En ook van bijvoorbeeld Dua Lipa, die op dat soort liedjes dan inzingt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat zijn we het eens...
Was het niet David Guetta die daar eigenlijk mee begon?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoelde was dat Avicii destijds duidelijk een andere koers koos met meer pop. Later is iedereen (ook Arminen Tiesto
) daarin meegegaan. Ik ga dan altijd voor de initiator van verandering.
Wie speelt er dan ook nog Nintendoquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind DS over het algemeen weinig boeiend.
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Moet nog 7 up halen om mn wodka mee te mixen vanavond
Nintendo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind DS over het algemeen weinig boeiend.
Misschien maar dat is sowieso een ongelooflijk lul met vingers, dus die tel ik niet mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het niet David Guetta die daar eigenlijk mee begon?
Met Titanium etc.
Je moet ook wel optijd de switch makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook nog Nintendo
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook nog Nintendo
Jullie zijn af.quote:
Ik ga nog even langs de Mediamarkt voor wat Samsung spullen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington Ziggo CoolBlue Beats
Ik vind de meeste dance tracks met vocals niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de staat van narcose waar Pitbull en Taio Cruz toen al in zaten (en Afrojack ook, die heb ik echt heel laag zitten, kwam er deze week achter dat die jongen Run The World (Girls) mee heeft geschreven, geen verrassing dat ik het niks vind), en de rest kon zich er langzaam ook niet meer aan ontdoen. Het was een populaire sound, en dat is het nog altijd wel. Maar ik vind het altijd hetzelfde liedje, er zit niets onderscheidends in. Jammer, want ik heb echt wel liedjes van Guetta, Calvin Harris, etc. gehoord die dat niveau overstijgen. En ook van bijvoorbeeld Dua Lipa, die op dat soort liedjes dan inzingt.
Meerdere glazen whisky is altijd goed...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:44 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is een perfect nummer voor in de avond met een glas whisky. Al zijn er daar wel meer van.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meerdere glazen whisky is altijd goed...
Hé, hé!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanaf hier wordt het nummer echt goed.
De volgende ochtend alleen niet merk ik nu.quote:
Michael Jackson?quote:
Dat dan weer niet, maar Donna was wel een godin...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:47 schreef InverHouse het volgende:
Een van de beste nummers van Donna
amateurquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
De volgende ochtend alleen niet merk ik nu.
Ik heb van whisky over het algemeen minder last dan van bierquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Donna en Quincy heeft?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Geweldig hoe Donna Summer en Quincy Jones het nummer van Jon Anderson zich eigen heeft gemaakt.
Ahjoh, moet kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb van whisky over het algemeen minder last dan van bier
Tsja, je moet offers brengen hé voor een atletisch lichaamquote:
WIJ WILLEN BIER DRINKEN BIER DAT WIL MIJquote:
Best leuke nederhop.quote:
Dit is best een aardig nummer jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:50 schreef tompsv18 het volgende:
Snelle kan ik best waarderen. Op die meuk met Marco B na dan.
Tekst is wel aardig maar het klinkt echt als Gers Pardoel. Ik vind het echt cringey.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dit is best een aardig nummer ja
Bij zo'n nummer inderdaad wel bier nodig om het een beetje leuk te vindenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WIJ WILLEN BIER DRINKEN BIER DAT WIL MIJ
Maar wat de brandweer er nou mee te maken heeft weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:51 schreef Cee het volgende:
En toch vind ik het stukje “Bedankt voor de vlam want die brandt weer als nooit tevoren” best wel heel mooi.
Ik hoor dit liever dan Gersquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tekst is wel aardig maar het klinkt echt als Gers Pardoel. Ik vind het echt cringey.
Dan piep ik inderdaad anders, want heb helemaal niets met Osdorp Possie..quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister dit eens, dan piep je wel anders...
Het had zo van Blof kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:51 schreef Cee het volgende:
En toch vind ik het stukje “Bedankt voor de vlam want die brandt weer als nooit tevoren” best wel heel mooi.
Leugens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor nog liever 6 liedjes van Suzan en Freek.
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor nog liever 6 liedjes van Suzan en Freek.
Dit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:51 schreef Berkery het volgende:
Dit hoor ik voor het eerst![]()
...en het laatst hoop ik
Alleen zou het beter zijn als iemand anders het zongquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:53 schreef Keyos het volgende:
Dit is dan wel weer een bazennummer van ome Bob <3
The times they are a-changin...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is bijna 300 plaatsen gezakt, ten faveure van bagger zoals Snelle.
Doe mij dan maar Phil Ochs.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gooi ‘m maar weer eens in de herhaling: dan ben je protestzanger en verstaat niemand je
Die staat in Nederland ook een partijtje te laag. Dat is sowieso top 10 werk, maar daar is Bob niet populair genoeg voor hier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:54 schreef Dagoduck het volgende:
Maar Like A Rolling Stone (lars) is wel weer mijn backroniem. Ofzo.
Lekker goedkoop, daar draait het allemaal om tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Reclame voor reizen naar allemaal onveilige landen
Ik heb liever whisky in m'n maagquote:
Af en toe wel lekker jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb liever whisky in m'n maag
Zorrogenblikje, straks is er weer muziek.quote:
Redelijk uurtje. Drie nummers die van mij niet hadden gehoevenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef Dagoduck het volgende:
1033 Message To My Girl Split Enz
1032 Purple Haze The Jimi Hendrix Experience
1031 For Bitter Or Worse Anouk
1030 September Morn' Neil Diamond
1029 Whisky In The Jar Thin Lizzy
1028 Smoorverliefd Doe Maar
1027 Have A Little Faith In Me John Hiatt
1026 Wereld Zonder Jou Marco Borsato & T. Oosterhuis
1025 All I Want Kodaline
1024 Voulez-Vous ABBA
1023 Onderuit De Dijk
1022 Gold Spandau Ballet
Wacht maar tot hij vlak voor of tijdens de stemweek overlijdt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die staat in Nederland ook een partijtje te laag. Dat is sowieso top 10 werk, maar daar is Bob niet populair genoeg voor hier.
Jij zit al klaar voor Marco en Trijntjequote:
Laat me raden, de Nederlandse nummers op Doe Maar na.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Redelijk uurtje. Drie nummers die van mij niet hadden gehoeven
Live helemaal genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In een T-shirt van haar...
Eén van de mooiste van De Dijk...
Mwa,leuke opener en afsluiter. De rest mag er zo uit van mij.quote:
Ben benieuwd danquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In een T-shirt van haar...
Eén van de mooiste van De Dijk...
je kunt hem nog terugluisteren op spotifyquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Zorro het volgende:
Wat zie ik? Heb ik Snelle gemist? HEB IK SNELLE GEMIST?
Mijn dag kan nu al niet meer stuk
*O![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje moeite in je post mag wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:58 schreef Zorro het volgende:
Wat zie ik? Heb ik Snelle gemist? HEB IK SNELLE GEMIST?
Mijn dag kan nu al niet meer stuk
*O![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()