Stel je voor hoe dat had geklonken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk had dit door Freddie gezongen moeten worden
dat zegt in SCs weinig, KSC was ooit druk, is nu voortkabbelendquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/active
Of de reeksen zoeken met het hoogste topicnummer (dat zijn die van Utopia of de Koffie SC dacht ik)
Voor mij graag een goede liveband en een mooi feestje als afscheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom dan wel?
Als ik dood ga, doe het maar zo kort mogelijk. Voor mij hoeft er niks te gebeuren.
quote:
Grappig, de man die dit zingt zat namelijk ook in die band!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer doet mij denken aan Queen.
Dat was al helemaal fantastisch geweest inderdaadquote:
Schotten en Ieren zijn altijd gezellig. Gewoon geen ruzie met ze makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:51 schreef Koen66 het volgende:
wow ik hoorde de Scotten de keuken binnenkomen terwijl ik crackertje haalde
Maar dat zegt niets over hoe actief een topic is. Alleen dat er (toevallig?) net iemand gepost heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/active
Of de reeksen zoeken met het hoogste topicnummer (dat zijn die van Utopia of de Koffie SC dacht ik)
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zegt in SCs weinig, KSC was ooit druk, is nu voortkabbelend
Mwah, dit jaar maakt hij ze vaak, voorgaande jaren was ik het meestalquote:
Meen je nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, de man die dit zingt zat namelijk ook in die band!
FIFA 11, best prima soundtrack was dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In welke Fifa zat O.N.E. van Yeasayer ook alweer? Was ook lekker nummer
daar is ze weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben blij dat ik de tv nog aan had staan tijdens het naar bed gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |