Stasse*quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Misschien even een noobvraag tussendoor.....
Maar waar is Stefan Stassen?
Geef mij maar de originele, dat is meer Mad World, dit is meer Sad Worldquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beter dan het origineel.
Naargeestige muziek beste muziek.
Tiësto heeft ook genoeg undergroundmuziek gemaakt waarvan zelfs de grootste snob nog moet erkennen dat het best goed in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Tiesto is wel degelijk heel goed, maar veel commercie gericht dan dat house eigenlijk bedoelt was.
Ja goeie film ookquote:
Daarom juist zo mooi. Past toch ook gewoon veel meer bij de bijgaande lyrics.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geef mij maar de originele, dat is meer Mad World, dit is meer Sad World
Oehhh. Jammer. Heb ik weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hadden gisteren even stevig de vlam in de pan met Arnie. Beveiliging erbij, geschreeuw, wapens in beslag genomen, drama allemaal.
Dit is wel Sad World ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geef mij maar de originele, dat is meer Mad World, dit is meer Sad World
Groetjes Aoibhin?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie iemand net "Lekker Nummer!" in beeld zien typen met mijn naam, maar ik was het niet
We gaan als een malle en vijzelen allemaal onze postcijfers op, niks mis meequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef Koen66 het volgende:
dit topic doet het weer goed in de dagcijfers
dat denk ik niet alleenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef het_fokschaap het volgende:
bij dit nummer word ik altijd filosofisch...dan denk ik wel eens dat we in een heel gekke wereld leven
Ik raak in de war van deze post.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Werd gister nog gedraaid hier in een foute kroeg. Die lui hadden hier een kapsalon.
zo underground dat niemand het kentquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tiësto heeft ook genoeg undergroundmuziek gemaakt waarvan zelfs de grootste snob nog moet erkennen dat het best goed in elkaar steekt.
Dat op zich niet, maar dit mist gewoon de gekte/chaos van het origineelquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel Sad World ja, dat klopt.
Niks mis mee.
Dat helpt denk ik alleen maar beter de film te begrijpenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bazenfilm![]()
Laatst met paddo´s op gekeken
Mijn echte naam is een stuk minder exotischquote:
Ja dat gevoel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef het_fokschaap het volgende:
bij dit nummer word ik altijd filosofisch...dan denk ik wel eens dat we in een heel gekke wereld leven
Ik was echt fan van zijn tranceplaten, maar die nieuwe shit hoeft van mij niet. Ben er verder ook wel uitgegroeid natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Tiësto is wel aan zijn tweede jeugd begonnen, drukt tegenwoordig op een mengpaneel dat van z'n dochter had kunnen zijn
Leven we ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef het_fokschaap het volgende:
Jajaquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie iemand net "Lekker Nummer!" in beeld zien typen met mijn naam, maar ik was het niet
Die ene happy hardcore plaat uit 1994?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tiësto heeft ook genoeg undergroundmuziek gemaakt waarvan zelfs de grootste snob nog moet erkennen dat het best goed in elkaar steekt.
Truste!quote:
Ik kan het origineel juist totaal niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat op zich niet, maar dit mist gewoon de gekte/chaos van het origineel
ik doe momenteel koolhydraatarm, rum is nog het minst slechtequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Rum.. ook nooit gedronken. Dronk vorige week voor het eerst port.
Veel lijkt me zo vies.
Trustenquote:
Klopt, maar dat weten alleen de housers van toen en niet de stemmers op de top2000quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |