STEMquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks om twee uur DEUTSCHLAND!
Nee, kan nooit te lang.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik nu nog leuk maar deze gaat natuurlijk ook veel te lang door-orgelen of niet?
Het is Sieneke niet hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik nu nog leuk maar deze gaat natuurlijk ook veel te lang door-orgelen of niet?
Ja inderdaad, heb altijd het gevoel dat die zo hoog scoort vanwege z'n vroege overlijden, vond het wel fijn dat Portishead dan toch net er van wonquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jeff Buckley werd even ingemaakt door Portishead dacht ik he
Niet? Lekker uit laten spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, hoe moet je een fadeout anders afkappen?
Klopt, meer dan gemiddeld zout in het eten dus ik hoop en verwacht morgen alweer een halve kilo of zo kwijt te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel hoor, is vooral vocht
Of ik dat haal weet ik niet. Ben niet meer zo'n nachtmens als in mijn studententijdquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks om twee uur DEUTSCHLAND!
Het zijn ook 15 nummers dit uur, dus niet vreemd dat er wat wordt afgekapt. Zuur doen om het zuur doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, hoe moet je een fadeout anders afkappen?
Dat is de magie van de Top 2000quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel mooi dat ik, en meerdere hier, zoiets heb van shit ik wil een nummer niet missen. Terwijl je het nu gewoon ter plekke op kan zetten![]()
Toch op de een of andere manier magischer als het zo in de lijst voorbij komt.
The Endquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |