Niets bijzonders dit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerder andersom
Zeer fijn nummertje
Sommige muziek is wel echt gewoon beter in de nacht, stel je dit, of Echoes eens om een uur 's middags voor, werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zit altijd wel rond/in de nacht, verdacht idd. Portishead is immers totale perfectie.
quote:
weinig trafficquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou nu gewoon gaan, heb je ook geen last van files.
Ik zou het hem vragen als je het zeker wil weten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij vind Mex Portishead leuk. Maar dat wisten we al.
Inhalig krengquote:
Jeff Buckley werd even ingemaakt door Portishead dacht ik hequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, vond het wel apart dat Leo nogal verontwaardigd was over het feit dat dit tijdens de Nacht van de Popmuziek de publieksstem won voor beste debuut van 1993![]()
Omdat het uit 1994 komt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, vond het wel apart dat Leo nogal verontwaardigd was over het feit dat dit tijdens de Nacht van de Popmuziek de publieksstem won voor beste debuut van 1993![]()
Ik zou als ik hem was een extra slot op zijn dj cabine zetten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Leo die trouwens meldt dat You Never Walk Alone ook gewoon bij Ajax wordt gezongen
Wat vind jij eigenlijk van Lee Towers?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou het hem vragen als je het zeker wil weten.
Prachtig was dat ja. Al is Jeff Buckley ook heel goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jeff Buckley werd even ingemaakt door Portishead dacht ik he
Haha die moet maar niet nog meer over voetbal melden inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Leo die trouwens meldt dat You Never Walk Alone ook gewoon bij Ajax wordt gezongen
Dat vraag ik me nog steeds af nu, werd een beetje bruut afgekapt of nie dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Kyran het volgende:
Kijk, dit is bijvoorbeeld ook wel een "kabbelnummer", maar toch trekt het me meteen, vanaf eerste noot. En het heeft een soort van opbouw, blijft je vasthouden en je vraagt je af wat er nog gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |