Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, maar had niet door dat je ernaar refereerde
Bijna. Wel een aanrader hoor om even te checken op Youtube. Willie Nelson, Johnny Cash, Waylon Jennings en Kris Kristofferson in één supergroup.quote:
Helaas...quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Highways Of My Life het nog gered dit jaar?
Lekkere hersenloze raggende rockquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:14 schreef Isorden het volgende:
AC/DC is min of meer de gateway geweest naar mijn liefde voor Rock
Dat soort Common Frameworks horen in de Top 2000 wel thuis inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijna. Wel een aanrader hoor om even te checken op Youtube. Willie Nelson, Johnny Cash, Waylon Jennings en Kris Kristofferson in één supergroup.
Over darts gesproken, intussen staat NAspinall GAnderson uit het WK te gooien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Begint wel een beetje op darts te lijken met al die borden in het café
Moet het nou op de man gespeeld worden? Dat jij bij Nightwish niet verder komt dan kleuterachtig "Eftelingmetal" te roepen maakt jij toch ook niet meteen een ééncellige?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij nadere bestudering blijkt er vaak veel meer in een nummer te zitten dan je in eerste instantie denkt.
Als je alles kabbelend vindt verdenk ik je ervan een ADHD-type te zijn met de aandachtsspanne van een zeekomkommer.
Stond die steeds in het voorprogramma van De Dijk?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Teller staat voor mij op 19x Neil Young live gezien.
Ik heb het liedje zelf pas vorig jaar 'ontdekt', en ik snap ook echt niet dat het niet bekender is in Nederland.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort Common Frameworks horen in de Top 2000 wel thuis inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |