Stond die steeds in het voorprogramma van De Dijk?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Teller staat voor mij op 19x Neil Young live gezien.
Ik heb het liedje zelf pas vorig jaar 'ontdekt', en ik snap ook echt niet dat het niet bekender is in Nederland.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort Common Frameworks horen in de Top 2000 wel thuis inderdaad.
Voor het eerst Whole Lotta Rosie horen doet wat met een 11/12 jarigequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekkere hersenloze raggende rock
Ah joh, je moet RR niet te serieus nemen als hij dat doetquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Moet het nou op de man gespeeld worden?
Reed je achter de tourbus aan ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Teller staat voor mij op 19x Neil Young live gezien.
From Hank To Hendrix van datzelfde albumquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Bugno3 het volgende:
Mooie Niel dit
Ga zo boven verder luisteren zonder laptop. Was me weer een genoegen, verwacht morgen op tijd weer present te zijn
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stond die steeds in het voorprogramma van De Dijk?
Blijkbaar moet er meteen op de man gespeeld worden ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Moet het nou op de man gespeeld worden? Dat jij bij Nightwish niet verder komt dan kleuterachtig "Eftelingmetal" te roepen maakt jij toch ook niet meteen een ééncellige?
Ik kan gewoon weinig met dat soort kabbelnummers. Dat wil niet zeggen dat ik niks met rustige nummers kan. Voor mij heeft een goede nummer een fatsoenlijke intro, iets wat je meteen trekt en tijdens het gehele nummer niet meer loslaat.
Dat heb ik dus niet zo snel met dat soort nummers en al helemaal niet als ik het even tussendoor op de radio hoor.
R_R moet je niet serieus nemen. Die jongen die houdt gewoon van een robbertje matten en gebruikt de overdrijving graag als stijlvorm.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Moet het nou op de man gespeeld worden? Dat jij bij Nightwish niet verder komt dan kleuterachtig "Eftelingmetal" te roepen maakt jij toch ook niet meteen een ééncellige?
Ik kan gewoon weinig met dat soort kabbelnummers. Dat wil niet zeggen dat ik niks met rustige nummers kan. Voor mij heeft een goede nummer een fatsoenlijke intro, iets wat je meteen trekt en tijdens het gehele nummer niet meer loslaat.
Dat heb ik dus niet zo snel met dat soort nummers en al helemaal niet als ik het even tussendoor op de radio hoor.
Die hoort dus wel bij mijn favorietenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had wmb geruild mogen worden voor Hey Hey, My My (Into the Black)
of Cortez The Killer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had wmb geruild mogen worden voor Hey Hey, My My (Into the Black)
Heel Harvest Moon is goedquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
From Hank To Hendrix van datzelfde albumWar of Men
Unknown Legend
Goed opgelet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stond die steeds in het voorprogramma van De Dijk?
Bij mij was dat ergens in 1978quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voor het eerst Whole Lotta Rosie horen doet wat met een 11/12 jarige![]()
(Was op oudjaarsdag tijdens de Top2000)
Topquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijkbaar moet er meteen op de man gespeeld worden ja.
Cortez The Killerquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hoort dus wel bij mijn favorieten
Met Cortez, Pocahontas, Like A Hurricane.
Huilen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
TopZal het hier gezelliger van worden.
Neil maakt de beste kabbelliedjes.quote:
Goede suggestie.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef peaceman het volgende:
gek dat dit er voor het eerst instaat
Dit kabbelt behoorlijk, maar zit wel meer structuur in. Beetje afwisseling hier en daar. Het is niet van begin tot einde hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil maakt de beste kabbelliedjes.
Ik vier oudjaarsavond bij Kyran, hoop niet dat we kabeljouw etenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil maakt de beste kabbelliedjes.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef jrwl het volgende:
er mag van mij wel meer Van Halen in de Top 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |