SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
prachtig uur man!quote:
Stenders plugt alleen Cold Little Heart, beste.quote:
Maar dit is wel een vrij saai nummer.quote:
Dit wel een beetje ja.quote:
Dit mag in het kabbelhoekje.quote:
absoluut en dan nog is dit prima kwaliteitquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
Cold Little Heart of Love & Hate zijn echt mijlenver beter dan dit
Maar toch, dan hoor ik vanochtend Otis in de auto. En dan, tja dan verbleekt meneer Kiwanuka toch aan alle kanten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
absoluut en dan nog is dit prima kwaliteit
Jij vindt wel echt alles kabbelend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:05 schreef Kyran het volgende:
Dit bedoel ik met kabbelnummers.
Vanaf begin tot eind saai.
Kyran gaat juichen bij Rainbow In The Skyquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij vindt wel echt alles kabbelend.
met dit nummer wel. maar ook otis had natuurlijk slechtere platenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar toch, dan hoor ik vanochtend Otis in de auto. En dan, tja dan verbleekt meneer Kiwanuka toch aan alle kanten.
Kabbelcore.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kyran gaat juichen bij Rainbow In The Sky
Die kabbelt tenminste niet!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kyran gaat juichen bij Rainbow In The Sky
Mja true.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
met dit nummer wel. maar ook otis had natuurlijk slechtere platen
Staat ook veel kabbelmeuk in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij vindt wel echt alles kabbelend.
En waarom staan die niet in de top2000 denk je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
met dit nummer wel. maar ook otis had natuurlijk slechtere platen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
En waarom staan die niet in de top2000 denk je?
Precies. Dus waarom dit wel?
Zolangquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
Belachelijk dat Wakker in een vreemde wereld er niet in staat.
The Wanderer had ook wel in de lijst gemogen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Isorden het volgende:
Oh, zie dat het inmiddels 1-2 staat in Wolverhampton...
Toch nog ff stukkie kijken
Ook op gestemd? Zo'n goed nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
ZolangNiemand in de stad
er maar in staat
Het is de bassist geloof ik die de teksten van Blof schrijft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef MTheBassman het volgende:
Dit had Blof kunnen zijn als ze Pascal niet hadden.
Jazeker!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook op gestemd? Zo'n goed nummer.
En daarvoor heetten ze stampeiquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
De Dijk verwijst overigens naar de dijk rondom de Haarlemmermeer, waar ik zo'n beetje aan ben opgegroeid.
Tot zo ver.
Komt best dichtbij zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
De Dijk verwijst overigens naar de dijk rondom de Haarlemmermeer, waar ik zo'n beetje aan ben opgegroeid.
Tot zo ver.
"Wat is een g-ster?"quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is de bassist geloof ik die de teksten van Blof schrijft.
Binnen Zonder Kloppen is hier favoriet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook op gestemd? Zo'n goed nummer.
Bij nadere bestudering blijkt er vaak veel meer in een nummer te zitten dan je in eerste instantie denkt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Staat ook veel kabbelmeuk in.
Na 3 sec heb je hele nummer al gehoord, geen intro, niks herkenbaars, Kan daar niks mee.
Dit is Golden Years.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
OoooOooooOOOOooohhh, dit nummer. Zeg dat dan.
Die op 3; Mag Het Licht Uit hier op 2quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Binnen Zonder Kloppen is hier favoriet.
AC/DC is De BEstE BAnd OoItquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij nadere bestudering blijkt er vaak veel meer in een nummer te zitten dan je in eerste instantie denkt.
Als je alles kabbelend vindt verdenk ik je ervan een ADHD-type te zijn met de aandachtsspanne van een zeekomkommer.
Ik doelde dus hierop:quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is de bassist geloof ik die de teksten van Blof schrijft.
AC/DC is een belediging voor iedereen met oren.quote:
Of stembanden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
AC/DC is een belediging voor iedereen met oren.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
AC/DC is een belediging voor iedereen met oren.
Weg van de Snelweg?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:13 schreef Strani het volgende:
Ik heb de afgelopen reclamebreak maar gebruikt om naar Highwayman van Highwaymen te luisteren. Stond niet eens in de keuzelijst
Deze miem niet kennenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was het negende biertje er teveel aan?
Ja. Verdorie.quote:
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, maar had niet door dat je ernaar refereerde
Bijna. Wel een aanrader hoor om even te checken op Youtube. Willie Nelson, Johnny Cash, Waylon Jennings en Kris Kristofferson in één supergroup.quote:
Helaas...quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Highways Of My Life het nog gered dit jaar?
Lekkere hersenloze raggende rockquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:14 schreef Isorden het volgende:
AC/DC is min of meer de gateway geweest naar mijn liefde voor Rock
Dat soort Common Frameworks horen in de Top 2000 wel thuis inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijna. Wel een aanrader hoor om even te checken op Youtube. Willie Nelson, Johnny Cash, Waylon Jennings en Kris Kristofferson in één supergroup.
Over darts gesproken, intussen staat NAspinall GAnderson uit het WK te gooien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Begint wel een beetje op darts te lijken met al die borden in het café
Moet het nou op de man gespeeld worden? Dat jij bij Nightwish niet verder komt dan kleuterachtig "Eftelingmetal" te roepen maakt jij toch ook niet meteen een ééncellige?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij nadere bestudering blijkt er vaak veel meer in een nummer te zitten dan je in eerste instantie denkt.
Als je alles kabbelend vindt verdenk ik je ervan een ADHD-type te zijn met de aandachtsspanne van een zeekomkommer.
Stond die steeds in het voorprogramma van De Dijk?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Teller staat voor mij op 19x Neil Young live gezien.
Ik heb het liedje zelf pas vorig jaar 'ontdekt', en ik snap ook echt niet dat het niet bekender is in Nederland.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort Common Frameworks horen in de Top 2000 wel thuis inderdaad.
Voor het eerst Whole Lotta Rosie horen doet wat met een 11/12 jarigequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekkere hersenloze raggende rock
Ah joh, je moet RR niet te serieus nemen als hij dat doetquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Moet het nou op de man gespeeld worden?
Reed je achter de tourbus aan ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Teller staat voor mij op 19x Neil Young live gezien.
From Hank To Hendrix van datzelfde albumquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Bugno3 het volgende:
Mooie Niel dit
Ga zo boven verder luisteren zonder laptop. Was me weer een genoegen, verwacht morgen op tijd weer present te zijn
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stond die steeds in het voorprogramma van De Dijk?
Blijkbaar moet er meteen op de man gespeeld worden ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Moet het nou op de man gespeeld worden? Dat jij bij Nightwish niet verder komt dan kleuterachtig "Eftelingmetal" te roepen maakt jij toch ook niet meteen een ééncellige?
Ik kan gewoon weinig met dat soort kabbelnummers. Dat wil niet zeggen dat ik niks met rustige nummers kan. Voor mij heeft een goede nummer een fatsoenlijke intro, iets wat je meteen trekt en tijdens het gehele nummer niet meer loslaat.
Dat heb ik dus niet zo snel met dat soort nummers en al helemaal niet als ik het even tussendoor op de radio hoor.
R_R moet je niet serieus nemen. Die jongen die houdt gewoon van een robbertje matten en gebruikt de overdrijving graag als stijlvorm.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Moet het nou op de man gespeeld worden? Dat jij bij Nightwish niet verder komt dan kleuterachtig "Eftelingmetal" te roepen maakt jij toch ook niet meteen een ééncellige?
Ik kan gewoon weinig met dat soort kabbelnummers. Dat wil niet zeggen dat ik niks met rustige nummers kan. Voor mij heeft een goede nummer een fatsoenlijke intro, iets wat je meteen trekt en tijdens het gehele nummer niet meer loslaat.
Dat heb ik dus niet zo snel met dat soort nummers en al helemaal niet als ik het even tussendoor op de radio hoor.
Die hoort dus wel bij mijn favorietenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had wmb geruild mogen worden voor Hey Hey, My My (Into the Black)
of Cortez The Killer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had wmb geruild mogen worden voor Hey Hey, My My (Into the Black)
Heel Harvest Moon is goedquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
From Hank To Hendrix van datzelfde albumWar of Men
Unknown Legend
Goed opgelet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stond die steeds in het voorprogramma van De Dijk?
Bij mij was dat ergens in 1978quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voor het eerst Whole Lotta Rosie horen doet wat met een 11/12 jarige![]()
(Was op oudjaarsdag tijdens de Top2000)
Topquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijkbaar moet er meteen op de man gespeeld worden ja.
Cortez The Killerquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hoort dus wel bij mijn favorieten
Met Cortez, Pocahontas, Like A Hurricane.
Huilen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
TopZal het hier gezelliger van worden.
Neil maakt de beste kabbelliedjes.quote:
Goede suggestie.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef peaceman het volgende:
gek dat dit er voor het eerst instaat
Dit kabbelt behoorlijk, maar zit wel meer structuur in. Beetje afwisseling hier en daar. Het is niet van begin tot einde hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil maakt de beste kabbelliedjes.
Ik vier oudjaarsavond bij Kyran, hoop niet dat we kabeljouw etenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil maakt de beste kabbelliedjes.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef jrwl het volgende:
er mag van mij wel meer Van Halen in de Top 2000
De drummer van Neil Young heet Ralph Molinaquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede suggestie.
Doe dan ook maar meteen JM van Strand of Oaks, lijkt er een beetje op. En JM staat voor Jason Molina, dus dan gooien we er ook meteen wat van Songs: Ohia in.
Ditquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit nummer bewijst trouwens wel dat kabbelen niet altijd slecht is.
Met dank aan de boerenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef peaceman het volgende:
gek dat dit er voor het eerst instaat
Elize?quote:
We eten eendquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vier oudjaarsavond bij Kyran, hoop niet dat we kabeljouw eten![]()
En @Bugno3 hebben jullie wel eens van sandy g gehoord?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede suggestie.
Doe dan ook maar meteen JM van Strand of Oaks, lijkt er een beetje op. En JM staat voor Jason Molina, dus dan gooien we er ook meteen wat van Songs: Ohia in.
Ik heb geen idee, roep maar wat.quote:
Ik vind ook dat dit beter dan Elvisquote:
quote:
Helaas, zegt me niks.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En @:bugno3 hebben jullie wel eens van sandy g gehoord?
Wel ooit van gehoord, nooit echt naar geluisterd denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En @:bugno3 hebben jullie wel eens van sandy g gehoord?
Zou ik niet erg vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn zoon had ook in de top 2000 mogen staan
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
Lol, vrouw is moe en naar bed, ik zit in een lege hotelbar, beetje te praten met die barman, vraagt wat ik luister (oortjes in want top2000), zegt heb hier laptop staan waar we muziek mee regelen, zoek jij die radiozender maar online op.
Dus nu gewoon top2000 over de speakers hierbarman vind het wel prima, maar snapt er soms ook niet veel van. Zijn muziekkennis en smaak ik nihil en niet aanwezig. Maar goed, kan dus lekker meeluisteren zo. Heerlijk
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
Lol, vrouw is moe en naar bed, ik zit in een lege hotelbar, beetje te praten met die barman, vraagt wat ik luister (oortjes in want top2000), zegt heb hier laptop staan waar we muziek mee regelen, zoek jij die radiozender maar online op.
Dus nu gewoon top2000 over de speakers hierbarman vind het wel prima, maar snapt er soms ook niet veel van. Zijn muziekkennis en smaak ik nihil en niet aanwezig. Maar goed, kan dus lekker meeluisteren zo. Heerlijk
Schitterendquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
Zometeen met zijn allen Herman Van Veen meezingenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
Je post begon een beetje als Brabant van Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
André Rieu is echt een clown, met z'n blije bakkes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is ongeveer even nuttig als de omschrijving van Rammstein die ik ooit hoorde op Werchter, zijnde 'André Rieu voor metalheads'.
Finland toch? Daar is Nightwish main stream zeggen dat die ook al voorbij is gekomenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
Nee was ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goed voor elkaarVeel plezier!
Finland zat je toch, of was dat iemand anders?
ai prijzig dronken wordenquote:
Nice. Waar ben je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
Deze is prachtig inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ok, dit is een uitzondering van een goed gelukte dochterplaat
Finland toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
Wauwquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is ongeveer even nuttig als de omschrijving van Rammstein die ik ooit hoorde op Werchter, zijnde 'André Rieu voor metalheads'.
quote:
Vind je? Ik vind dit juist een buitengewoon zemelige zeikplaat. Vele malen erger dan Dochters van Marco bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die moest plaatsmaken voor andere platen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe staat in Godsnaam Opzij Opzij Opzij niet in de lijst?
Zakgeld op?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ik zit nu aan m’n tweede biertje, en das m’n laatste ook
stuur een tikkiequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ik zit nu aan m’n tweede biertje, en das m’n laatste ook
Dit jaar nieuw album uitgebracht, ook wel beetje jullie muziek geloof ik. Zo even linkje zoeken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel ooit van gehoord, nooit echt naar geluisterd denk ik.
John Denver heeft het ook gedaan, maar die Amerikanen kunnen dat niet fatsoenlijk uitspreken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De remix van Clouseau mag er ook zijn.
Die had omgeloofelijke haast om de lijst te verlatenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die moest plaatsmaken voor andere platen.
Andere keer misschien dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Die had omgeloofelijke haast om de lijst te verlaten
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Josephine - Chris Rea ook topquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooi zo, welkom!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavondvisite is weg, dus ik kan nog even fappen fokken
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Er worden niet zo veel Anne's meer geboren blijkbaar, want dit stond voor mijn gevoel altijd veel hoger.
Links is natuurlijk de Anne die bezongen wordt. Rechts haar zus Linda eeh Babettequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De een is wel beter bedeeld dan de andere
geen van beiden zou ideaal zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hoor deze 1000x liever dan die Borsatodraak.
Dan ben ik wel benieuwd naar je favoriet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ja ik ben wel een beetje fan van Keane, al staat hun mooiste nummer niet in de lijst.
Geendquote:
Same!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ja ik ben wel een beetje fan van Keane, al staat hun mooiste nummer niet in de lijst.
She Has No Timequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar je favoriet.
Ik mag Butterfly Kisses ook wel.quote:
Tim Knol lijkt in niets op Keane?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef jrwl het volgende:
Tim Knol is toch de mislukte versie van Keane? Keane is wel lekker
en dan hack je me?quote:
Maar mislukt is ie toch wel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tim Knol lijkt in niets op Keane?
Tim Knol is vetquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tim Knol lijkt in niets op Keane?
Vanochtend (voor mij gisteravond) van genoten.quote:
Ok, fair enough, beetje eend dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gezien de gebeurtenissen dit jaar vind ik de tekst van dit nummer gewoon
Ah ja. Goeie track ook. Dat hele album is fantastisch.quote:
Valt wel mee hoor, hij is 30 kilo afgevallen.quote:
Des te beter, zo is het tenminste nog een beetje te volgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het record aantal topics gaan we dit jaar wederom niet verbreken
Niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Snelheid kabbelt een beetjequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik rouw er niet omquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Amateurquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Des te beter, zo is het tenminste nog een beetje te volgen.
niet echtquote:
Ja, heb liever geen topic vol elke 5 minutenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Des te beter, zo is het tenminste nog een beetje te volgen.
Heb hem een paar keer live gezien en dat was echt leuk. Hij heeft ook humor.quote:
Ik ken alleen Enzoquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Fred_B het volgende:
Tim Knol roept hier erg veel haat op. Zelfs als zijn muziek niet te horen is.
Die mexi is zo egoïstisch geweest om een vriendin te nemen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ook, maar als ik hier door blijf zuipen zijn die miljoenen ook weer zo weg, dus schiet niet opquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet echt![]()
misschien in januari... heb een staatslot gehaald
Ik noem een Jaap Stobbe, een Loekie Knol, een Brammetje Biesterveld.quote:
Ja, echt te triest voor woordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die mexi is zo egoïstisch geweest om een vriendin te nemen.
Abbo nemenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:32 schreef Zorro het volgende:
FOK! verneukt mijn grap. Wil ik een aantal posts achter elkaar doen, liegt ie dat de "database niet beschikbaar is"
Hou toch op zeg. Anderen posten wel. Beflikkerd zeg ik je.
Ja, waar zit die kerel nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik noem een Jaap Stobbe, een Loekie Knol, een Brammetje Biesterveld.
Ja. En zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik noem een Jaap Stobbe, een Loekie Knol, een Brammetje Biesterveld.
Had hij vorig jaar ook al bij mijn beste weten. Of is dit een andere dan degene die ik heb ontmoet @Mexicanobakkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die mexi is zo egoïstisch geweest om een vriendin te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |