quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Net zo als jouw avond als je blijft doorvragen.
welnee. zolang ze gewoon doet wat een vrouw hoort te doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Net zo als jouw avond als je blijft doorvragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is er niks aan de hand
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:12 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Skee Lo mag er ook zijn natuurlijk
Gooeeedenavond!quote:
Ja die is ook geweldig. Heb op die gestemd en op Nothing to Find. Beiden helaas niet geredquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kan nooit genoeg zijn inderdaad. An Ocean In Between The Waves verdient het sowieso. Staat ook al jaren in de top 10 van de Snob
Hallowquote:
Dat is pas laat, dacht dat ik laat was met half achtquote:
Net als de lijst der lijsten een feest der herkenning!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef djenneke het volgende:
Jeetje wat kom ik veel van jullie hier nu echt al jaaaaren tegen, bedenk ik me opeens
Aah schade, gelukkig staan mijn 2 stemplaten Red Eyes en Thinking of a Place er wel inquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:13 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja die is ook geweldig. Heb op die gestemd en op Nothing to Find. Beiden helaas niet gered
De jaarlijkse online Fok!-reüniequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef djenneke het volgende:
Jeetje wat kom ik veel van jullie hier nu echt al jaaaaren tegen, bedenk ik me opeens
ja heb je een déjà jus (zoals Diaan placht te zeggen)?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef djenneke het volgende:
Kan dat dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mensen die stil staan bij dit nummer
Top2000 helpt niet echt om snel te koken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is pas laat, dacht dat ik laat was met half acht
Neem gewoon wat afstand, niet te lang bij stil staan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mensen die stil staan bij dit nummer
Gebeurt wel vaker bij familie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef djenneke het volgende:
Ja heel lang al. Ik denk zeker al 11 of 12 jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef djenneke het volgende:
Hahaha, ja dat is waarquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Net als de lijst der lijsten een feest der herkenning!
Mijn eerste was in 2012 denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef djenneke het volgende:
Pics?quote:
Mwah, koken met een muziekje aan is best lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Top2000 helpt niet echt om snel te koken.
Helaasquote:
Haha, nee, het scheelt dat mijn dochter vandaag bij mij is en niet bij haar vaderquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Top2000 helpt niet echt om snel te koken.
Goeie berekening welquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef Fred_B het volgende:
1207 > 1206
(en niet alleen wiskundig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |