Ik heb nog geen alcohol op sinds ik wakker ben.quote:
Het favoriete nummer van Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zeker! En dan komt ook Tears for Fears nog
Haat/liefde met TfFquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die man heeft fijne muziek gemaakt jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:49 schreef Tris het volgende:
Net reageerde iemand met What can I say. Ik vroeg of die erin stond maar niet dus.
Gaat op mijn lijstje voor volgend jaar. Boz Scaggs.
High nog five!quote:
Jammer, niet interessant danquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
We krijgen nog de Common Lynnotsquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:53 schreef Isorden het volgende:
Staat helaas niet heel Phil Lynott in de lijst
En niet veel later nog een keer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
Ah, ik zie The Script aan het begin van het volgende uur, ik weet alvast mijn rookpauze in te plannen.
Ik heb de laatste tijd teveel Hans Teeuwen geluisterd dus ik ken heel veel stukjes uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het favoriete nummer van Hans Teeuwen
Maak er maar twee van...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
Ah, ik zie The Script aan het begin van het volgende uur, ik weet alvast mijn rookpauze in te plannen.
Niet iedereen is van de herenliefde...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tieten zijn overschat. Heupen en billen, dat is waar het gebeurt
Laat ik maar blij zijn dat we ze daarna nog 1 keer te horen krijgen, zijn we daar ook weer van verlost.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En niet veel later nog een keer.
Nigger please.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet iedereen is van de herenliefde...
Vanavond op RTL 5.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd teveel Hans Teeuwen geluisterd dus ik ken heel veel stukjes uit mijn hoofd
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet iedereen is van de herenliefde...
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef Tris het volgende:
Ik kan dat nummer van de Script van begin tot eind meezingen/praten.
Je bent in bezit van het script?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef Tris het volgende:
Prima op zn plek hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
Had deze eigenlijk wel hoger verwacht
Van die eerste drie heb ik wel wat geluisterd dit jaar, ja. Het is niet 100% snob maar ik vind het voor mijn doen al niet zo casual.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Caribou, James Blake, Bonobo, Burial. Luistert en leert
Ik ga volgend jaar naar een concert van hen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef Tris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |