SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 28-12-2019 13:47:42 ]
Diaan zit in gedachten al achter het nieuwe stuur...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:19 schreef just me het volgende:
Dank voor het sluiten Diaanen super bedankt Mad voor het openen
Over wie de oliebollen dit jaar bakt en het afsluiten van de brievenbussen met Oud & Nieuw...quote:zo nog even een buurtoverleg en daarna lekker nietsdoen
Nee joh hoe we er achter komen of er al dan niet steekpenningen in het spel zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over wie de oliebollen dit jaar bakt en het afsluiten van de brievenbussen met Oud & Nieuw...![]()
en hoe is dat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh hoe we er achter komen of er al dan niet steekpenningen in het spel zijn
een van de buren heeft in de gemeenteraad gezeten.... het is gewoon leuk om aan dat idee te denken maar je komt er toch niet achterquote:
Is het nog wat dat darten?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Rafeiro het volgende:
Bij darten hoeft het geluid niet aan en moet nog even wakker blijven, want morgen verjaardag van mijn nichtje. Daarvoor is dit wel goede muziek.
Al word ik van hardcore over het algemeen juist rustig
Zit altijd een soort van harmony in, niemand snapt het, maar gebruikte "vroeger" echt (happy) hardcore om in slaap te vallen
Volg het maar half nu, wel wat leuke scores, maar niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het nog wat dat darten?
Heb het dit jaar nauwelijks gevolgd op TV, maar weet wel dat er al aardig wat Top 10 rankings uit zijn gevlogen...
Dit is niet echt hardcore, zit een beetje tussen hardcore en jumpstyle in.
Maar ik wissel nog wel zo, denk ik...
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
MvG nu, die kijk ik wel even met geluid.
Omdat ik morgen met Melting naar de Efteling gaquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom zou je een wekker zetten, just me?
Ah, dat is leuk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik morgen met Melting naar de Efteling ga
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:45 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Morgenochtend maar wel een wekker zetten
Goedemorgen dames.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom zou je een wekker zetten, just me?
Heb er zin inquote:
Zin in!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ah, dat was niet bekend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Dit is daar niet besproken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat was niet bekend.
Had ik toch in die Efteling Whatsapp groep moeten blijven...
Mag er ook nog een kabouter mee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Die gaan we morgen zoekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mag er ook nog een kabouter mee?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als er eentje ‘omi’ roept dan zit je goed
Mijn kilometers quotum voor het week is al weer verbruikt...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is daar niet besproken.
Maar als je wil, mag je ook wel mee hoor.
komt goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn kilometers quotum voor het week is al weer verbruikt...
Veel plezier morgen, veel glühwein drinken...
Niets, het is Zwolle geworden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
komt goed
wat hebben jullie gisteren gedaan in Duitsland ?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niets, het is Zwolle geworden.
Bij Hoevelaken zijn we last minute linksaf geslagen...
Nope, tenzij Mad nog door het mooie Assendorp is geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:29 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
CindieY
ben je gisteren Mad nog tegengekomen ?
Tja.. dat weet ik nu weer nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, tenzij Mad nog door het mooie Assendorp is geweest
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef just me het volgende:
Mmmm er staat een ambulance zo ongeveer voor mijn deur, mijn buren hebben nu de gordijnen dichtgeschoven.. niet leuk
Ambulance met hoge urgentie naar de ....straat, Delft staat in de meldingquote:
Ik hoop maar dat het achteraf loos alarm is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ambulance met hoge urgentie naar de ....straat, Delft staat in de melding
En dat bij een proefrit.quote:
Oh, ik hoop dat het uiteindelijk nog meevaltquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef just me het volgende:
Mmmm er staat een ambulance zo ongeveer voor mijn deur, mijn buren hebben nu de gordijnen dichtgeschoven.. niet leuk
Het was onze huidige autoquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat bij een proefrit.
Dan zou ik hem niet kopen.
Ik weet het niet... ambu personeel kwam met 3 man naar buiten, ze zitten nu al even in de stilstaande ambu.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik hoop dat het uiteindelijk nog meevalt
Verwacht dan maar een zwarte auto....quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet het niet... ambu personeel kwam met 3 man naar buiten, ze zitten nu al even in de stilstaande ambu.
Afwachten nog maar even dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet het niet... ambu personeel kwam met 3 man naar buiten, ze zitten nu al even in de stilstaande ambu.
ben er ook bang voor... ik wacht "rustig" afquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verwacht dan maar een zwarte auto....
Je zieke buuf?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:27 schreef just me het volgende:
[..]
ben er ook bang voor... ik wacht "rustig" af
Nope, de buren van de andere kant. De buurvrouw was hier gisterenavond nog. Ik kan toch niet aanbellen om te vragen wat er aan de hand is. Dat is toch té opdringerig ?quote:
Lastig, je zou hulp kunnen aanbieden. Toen de ambulances er voor mijn moeder stonden stonden de overburen ook vrij snel bij ons binnen, en die hebben toen wij allemaal vertrokken de keuken opgeruimd en het huis afgesloten. Maar die overburen waren ook surrogaatfamilie, die mochten altijd zomaar binnenstappenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, de buren van de andere kant. De buurvrouw was hier gisterenavond nog. Ik kan toch niet aanbellen om te vragen wat er aan de hand is. Dat is toch té opdringerig ?
Altijd lastig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, de buren van de andere kant. De buurvrouw was hier gisterenavond nog. Ik kan toch niet aanbellen om te vragen wat er aan de hand is. Dat is toch té opdringerig ?
Dat zou ik dan weer niet vragen, want alles is niet in orde als een ambulance komt. Ik zou dan vragen of ik iets kan betekenen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Altijd lastig.
Als je over een paar uur nog niets gehoord hebt, zou je kunnen aanbellen en zeggen dat je de ambulance gezien hebt, en of dat alles toch wel in orde is.
Ik heb opgebeld en kreeg voicemail, nu appje gestuurd dat ik bezorgd benquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Altijd lastig.
Als je over een paar uur nog niets gehoord hebt, zou je kunnen aanbellen en zeggen dat je de ambulance gezien hebt, en of dat alles toch wel in orde is.
Heel netjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb opgebeld en kreeg voicemail, nu appje gestuurd dat ik bezorgd ben
Sterkte just me. Dit zijn altijd nare dingen om in je omgeving mee te makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb opgebeld en kreeg voicemail, nu appje gestuurd dat ik bezorgd ben
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Sterkte just me. Dit zijn altijd nare dingen om in je omgeving mee te maken
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:18 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Bericht teruggekregen dat de buurvrouw niet goed was geworden, overgegeven, klam, grauw dat soort dingen. Hartfilmpje was gelukkig goed.
sorry voor mijn posten over dit maar ik moest het even kwijt
zeker wetenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Toch weer een geruststelling.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:18 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Bericht teruggekregen dat de buurvrouw niet goed was geworden, overgegeven, klam, grauw dat soort dingen. Hartfilmpje was gelukkig goed.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:18 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat mag en is ook fijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig!
Anders blijf je mooi met je Happy Newyear kaart zitten...
Sorry, even relativeren...![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je moet wat he, als je huidige auto niet start?
Gefeliciteerd met de nieuwe auto.quote:
Ik heb vanmorgen melk, komkommer, forelfilet, zalmsalade, gebakken mosselen, oliebollen, cashewnoten en nog wat meer gekocht...quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je moet wat he, als je huidige auto niet start?
Als iemand dat zegt, verwacht ik ook dat 'ie 'm voor me betaald...quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de nieuwe auto.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt, verwacht ik ook dat 'ie 'm voor me betaald...
quote:
Inderdaad.... vorig jaar, of 2 jaar geleden toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:40 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd![]()
Ergens stond me bij dat jullie niet zo lang geleden ook al een auto hadden gekocht?
Ja een jaar of 3 geleden...quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:40 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd![]()
Ergens stond me bij dat jullie niet zo lang geleden ook al een auto hadden gekocht?
Zalmsalade lag ook in onze kar, net als gerookte wilde zalm, Franse kaasjes, vla, olijven, bier, nog meer bier, oh en nog meer bierquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen melk, komkommer, forelfilet, zalmsalade, gebakken mosselen, oliebollen, cashewnoten en nog wat meer gekocht...
Ik heb nog nooit gewisseld, ik vind het allemaal erg verwarrendquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef CindieY het volgende:
Moet nou echt de helft van jullie aan nieuwe UI's? Ik herken jullie niet meer
Het zijn kerst-UI's. Zit weinig verschil in bij de mijne.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef CindieY het volgende:
Koop je een auto, zegt zo'n verkoper: Gefeliciteerd met de aankoop!quote:
Als ik een oude UI moet terugzetten om weer herkend te worden, dan lees ik het wel. Ik zal dan een stuk of twintig opties op een rij zetten om uit te kiezen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef CindieY het volgende:
Ik zet mijn naam er wel even bij...quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef CindieY het volgende:
Done, ereplek gegeven...quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik plemp deze hier nog even neer:
[ afbeelding ]
MadMaster, als je de OP nog kunt bewerken, wil je deze dan onderin de OP toevoegen? Thanks.
Gezeten wel, ja. 1e Kerstdag mee naar Scheveningen geweest. Zelf gereden nog niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je al in die 'nieuwe' van jullie gezeten?
Nou jaaaquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Gezeten wel, ja. 1e Kerstdag mee naar Scheveningen geweest. Zelf gereden nog niet.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Gezeten wel, ja. 1e Kerstdag mee naar Scheveningen geweest. Zelf gereden nog niet.
Naar de hap zat ik er ook in, ja. Dat is 20 km. dus dat had niet echt anders gekund.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Zelfs naar de dokter mocht/wilde je er niet in?
Ik moest even denken wat 'hap' was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Naar de hap zat ik er ook in, ja. Dat is 20 km. dus dat had niet echt anders gekund.
Maar die rit heb ik verdrongen
Huisartsenpost inderdaad. Is wel een dingetje als je in een kleine plaats woont. Onze huisartsenpost zit nu in Zeist, voorheen was dat Houten. En als je dan in Houten naar de huisartsenpost was geweest en je kreeg vervolgens daar een recept voorgeschreven, dan moesten we naar de apotheek in Zeist om die medicijnen op te halen. Dus het is een verbetering dat we nu alles in Zeist kunnen doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest even denken wat 'hap' was.
Ik vroeg me al wat je bij een haptonoom moest doen met iets als een niersteen...
Ach, hier doeken ze gewoon een heel ziekenhuis op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Huisartsenpost inderdaad. Is wel een dingetje als je in een kleine plaats woont. Onze huisartsenpost zit nu in Zeist, voorheen was dat Houten. En als je dan in Houten naar de huisartsenpost was geweest en je kreeg vervolgens daar een recept voorgeschreven, dan moesten we naar de apotheek in Zeist om die medicijnen op te halen. Dus het is een verbetering dat we nu alles in Zeist kunnen doen.
#kleinestedenproblematiek
Met een beetje geluk slingert je dossier er ook nog wel ergens rond.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, hier doeken ze gewoon een heel ziekenhuis op.![]()
En daar heb ik menig niersteen achter gelaten...
Ik gok er op dat dat gedigitaliseerd is...quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Met een beetje geluk slingert je dossier er ook nog wel ergens rond.
Wonen in een stad heeft echt wel voordelen. Ik zou heel graag weer in Utrecht wonen. Maar het is zo goed als onbetaalbaar, helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik woonde in mijn flat in Utrecht dichterbij de huisartsenpost en het ziekenhuis met spoedeisende hulp dan bij mijn huisarts.
We waren ooit bij mijn tante in Oosterwolde en toen moesten we in Drachten naar de huisartsenpost
Ik wil ook wel weer terug hoor, maar niet te betalen, mijn oude flat van ruim 70m2 kost al meer dan wat ons huis hier zou opbrengen en 70m2 vind ik wel erg krap.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Wonen in een stad heeft echt wel voordelen. Ik zou heel graag weer in Utrecht wonen. Maar het is zo goed als onbetaalbaar, helaas.
Als militair was ik in het weekend op het ijs gevallen met als gevolg een enorme snee in mijn kin (weet je ook meteen waarom ik een baardje heb...).quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
In Zeeland werkten de huisartsen niet mee aan het delen van de dossiers, echt heel handig als je dan de huisartsenpost nodig hebt en de dienstdoende huisarts geen inzage in het dossier heeft. Ik kan er nog steeds heel kwaad om worden.
Je zou geen excuus nodig moeten hebben voor een baardje. Mannen met baarden =quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als militair was ik in het weekend op het ijs gevallen met als gevolg een enorme snee in mijn kin (weet je ook meteen waarom ik een baardje heb...).
Ik met het OV zwaar bloedend naar het dichtsbij gelegen ziekenhuis, het AMC in Amsterdam, Werd ik doorgestuurd naar de militaire arts die aan de andere kant van Amsterdam zat, omdat ze geen contract met Defensie hadden.
Ik heb toen geëist dat ze me zouden helpen in het AMC en dat de kosten wel geregeld zouden worden. Daarvoor moest ik vooraf wel tekenen...
Neee, doorgeschoten bureaucratiequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als militair was ik in het weekend op het ijs gevallen met als gevolg een enorme snee in mijn kin (weet je ook meteen waarom ik een baardje heb...).
Ik met het OV zwaar bloedend naar het dichtsbij gelegen ziekenhuis, het AMC in Amsterdam, Werd ik doorgestuurd naar de militaire arts die aan de andere kant van Amsterdam zat, omdat ze geen contract met Defensie hadden.
Ik heb toen geëist dat ze me zouden helpen in het AMC en dat de kosten wel geregeld zouden worden. Daarvoor moest ik vooraf wel tekenen...
ik heb me al twee dagen niet geschorenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zou geen excuus nodig moeten hebben voor een baardje. Mannen met baarden =
Dan heb je binnenkort een kwijlende Cindie op de stoep staan, denk ik. Symph moet nodig zijn baard enzo bijwerken, maar dat kan hij niet, zegt hij, dus dan gaat alles er weer af en duurt het bijna een week voordat het weer een beetje leuk aangegroeid isquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb me al twee dagen niet geschoren
Alsof die handtekening dan iets waard isquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geef die jongen een baardtrimsetje voor kerst...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan heb je binnenkort een kwijlende Cindie op de stoep staan, denk ik. Symph moet nodig zijn baard enzo bijwerken, maar dat kan hij niet, zegt hij, dus dan gaat alles er weer af en duurt het bijna een week voordat het weer een beetje leuk aangegroeid is
Ik was in dat geval zelf verantwoordelijk voor de kosten, ook als Defensie die niet zou vergoeden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsof die handtekening dan iets waard is
Wat een gedoe zeg. Ik dacht dat ze vroeger eigenlijk veel makkelijker waren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was in dat geval zelf verantwoordelijk voor de kosten, ook als Defensie die niet zou vergoeden.
Ze hebben er achteraf nog wel een heisa van gemaakt, want ze wilde in eerste instantie de kosten niet vergoeden. Pas nadat ik een verweer had ingediend, hebben ze dat alsnog gedaan...
Twee dagen? Twee weken en we praten verderquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twee dagen? Twee weken en we praten verder
Grapje Diaan
Ja, voor het kopen van een 30-jaar oude elektrische piano is de aanwezigheid van een baardje wel essentieel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:10 schreef brother52 het volgende:
Ik heb me al ruim een maand niet geschoren
Zit te twijfelen om een elektrische piano te kopen.
Ding is 30 jaar oud maar nog helemaal goed. Even een weekend over nadenken en kijken wat hij moet kosten.
Hij weet wel wat er dan gebeurt...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twee dagen? Twee weken en we praten verder
Grapje Diaan
ik heb overal... blauwe plekken van jou....quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij weet wel wat er dan gebeurt...
Geen kus meer!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb overal... blauwe plekken van jou....
jaja doe je maar mooier voor hier op het forum.. ik weet, ik bedoel, ik voel wel beter...quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaja doe je maar mooier voor hier op het forum.. ik weet, ik bedoel, ik voel wel beter...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaja doe je maar mooier voor hier op het forum.. ik weet, ik bedoel, ik voel wel beter...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef die meid een baardtrimsetje voor kerst...
Daar gaat het niet minder van prikken hoor.quote:
Gewoon een volle baardquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar gaat het niet minder van prikken hoor.
Ja, maar dat vind ik niet mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon een volle baard, dan prikt het ook niet meer.
Maar daar krijg ik ook uitslag van in mijn gezicht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon een volle baard, dan prikt het ook niet meer.
En is dat een leuke of een niet-leuke verrassing?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor net dat ik vanavond onverwachts thuis ben.
Heeft ‘ie, maar hij heeft weinig geduld ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef die jongen een baardtrimsetje voor kerst...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar daar krijg ik ook uitslag van in mijn gezicht.
Jemig, die 5 minuten in de week?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft ‘ie, maar hij heeft weinig geduld ofzo
Brrrr...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En het prikt niet, kan ik je uit ervaring vertellenMaar goed, smaken verschillen
Het heeft voor- en nadelen. Nadeel: geen muziek maken.Voordeel: ik kan hier meeluisteren of zelf een show doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef livelink het volgende:
[..]
En is dat een leuke of een niet-leuke verrassing?
Je zou ze eigenlijk ter vergelijking ook zonder baard/snor moeten zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En het prikt niet, kan ik je uit ervaring vertellenMaar goed, smaken verschillen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou ze eigenlijk ter vergelijking ook zonder baard/snor moeten zien.
Ik vind het vaak geen toevoeging hebben. Bij WA wel trouwens. En bij mijn directeur staat het ook beter, maar die hoef ik niet te kussen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd
Ik ga er eigenlijk van uit dat Melting gewoon draait.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef DJ11 het volgende:
Iemand die weet of Melting straks draait?
Ik zit eraan te denken om straks nog een korte show te doen, maar als Melting niet draait, kan ik ook wat later gaan zitten.
Klopt. Ik ga er weer eens voor zitten. Laatste reguliere show van 2019. Ik weet niet of ik 19:00 uur red. Waarschijnlijk start ik om 19:30 uur.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk van uit dat Melting gewoon draait.
Melting draait vanavond, ik heb het nagevraagdquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga er weer eens voor zitten. Laatste reguliere show van 2019. Ik weet niet of ik 19:00 uur red. Waarschijnlijk start ik om 19:30 uur.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef just me het volgende:
[..]
Melting draait vanavond, ik heb het nagevraagd
GMTA 😀quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ookNiettemin bedankt voor de moeite.
Je kent het liedje toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, voor het kopen van een 30-jaar oude elektrische piano is de aanwezigheid van een baardje wel essentieel.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kent het liedje toch?
Al die willen piano spelen, moeten mannen met baarden zijn.
Doen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:10 schreef brother52 het volgende:
Ik heb me al ruim een maand niet geschoren
Zit te twijfelen om een elektrische piano te kopen.
Ding is 30 jaar oud maar nog helemaal goed. Even een weekend over nadenken en kijken wat hij moet kosten.
Ja, als hij niet al te duur is, staat dat ding hier binnenkort in huis. Ik heb er nog wel plek voor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doen!
Heb ooit een in perfecte staat verkerende Korg laten staan en daar heb ik nu nog spijt van...
quote:Programma van vandaag
19:30 - 21:00 DJ11 - Just Another Time Slot
21:00 - ??:?? DJ Melting - Golden Oldies
Check, je staat aan op de achtergrond.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Ongeveer vanaf 19:23 uur zal muziek hoorbaar zijn.
Ingetunedquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Ongeveer vanaf 19:23 uur zal muziek hoorbaar zijn.
Same!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Check, je staat aan op de achtergrond.
Zeg...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:29 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 schuift snel een nummer van Queen weg
Als straf moet je maar een ander nummer draaien van Massive Attack. Bijvoorbeeld Angelquote:
Mwaohquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
?Een goed uitgevoerde cover draaien...
Heeft er ook mee te maken dat ik Tina niet aan te horen vind.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik juist welMaar ieder z'n ding hè...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Tina Turner - Unfinished Unfinished Sympathy
Genoeg om uit te kiezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:38 schreef brother52 het volgende:
Heeft me wel op het idee gebracht om een show met alleen maar covers te doen
Whehehe top!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Anders krijg ik ruzie met Theo Thee
Nog "nieuws" over de schoonfamilie ToT ?quote:
Niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
Alez, al wat meer nieuws over de schoonfamilie Theo Thee?
Het is zo oneerlijk allemaal. Die mensen hebben al zo weinig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks.
Ja we hebben foto's van dat ze in een schuilplek zitten en blijkbaar staat hun nieuwe huis nog wel, maar is het oude huis ingestort, net als het huis van een tante.
Mevrouw ToT start nu een inzamelingsactie om de mensen daar te helpen, maar er zijn al meer instanties die dat ook doen.
dat dus...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is zo oneerlijk allemaal. Die mensen hebben al zo weinig.
Ik vind dit wel mooi, ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Monica Martin - Thoughtless
Past qua sfeer wel mooi achter Massive Attack, vind ik.
Ik zal een bijdrage doen. Alle beetjes helpen. Geef het rekeningnummer maar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks.
Ja we hebben foto's van dat ze in een schuilplek zitten en blijkbaar staat hun nieuwe huis nog wel, maar is het oude huis ingestort, net als het huis van een tante.
Mevrouw ToT start nu een inzamelingsactie om de mensen daar te helpen, maar er zijn al meer instanties die dat ook doen.
Dat dus, dan weten we tenminste ook dat het goed besteed gaat worden en niet in handen komt van de verkeerde mensen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal een bijdrage doen. Alle beetjes helpen. Geef het rekeningnummer maar.
quote:
Ja ze wonen in "The ring of fire", waar je vaak aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, orkanen en tsunami's hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is zo oneerlijk allemaal. Die mensen hebben al zo weinig.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal een bijdrage doen. Alle beetjes helpen. Geef het rekeningnummer maar.
Dit nummer van Paul Simon, bedoel je?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel mensen zullen hierop stemmen met het idee dat ze de Top 2000 tune kiezen?
Als er een rekening is even laten weten, kan weinig missen, maar zal dan toch iets doneren. Dan blijft het iig niet aan de strijkstok hangen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als er een rekening is even laten weten, kan weinig missen, maar zal dan toch iets doneren. Dan blijft het iig niet aan de strijkstok hangen.
Ik zou zeggen: stuur gewoon een PM naar de hele Radio 49-kliekquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:56 schreef ToT het volgende:
Het geld zal naar een centraal persoon gestuurd worden die mijn vrouw 100% vertrouwt, en zij zal het geld verdelen onder de mensen die het nodig hebben.
Haar streven is ¤300 in te zamelen zodat veel mensen daar in ieder geval een lunch kunnen kopen.
De hoop echt huizen te herbouwen met het ingezamelde geld is natuurlijk wel veel te ambitieus!
Haha, ook een idee ja!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: stuur gewoon een PM naar de hele Radio 49-kliek
Is er dan nog ergens eten te vindenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:56 schreef ToT het volgende:
Het geld zal naar een centraal persoon gestuurd worden die mijn vrouw 100% vertrouwt, en zij zal het geld verdelen onder de mensen die het nodig hebben.
Haar streven is ¤300 in te zamelen zodat veel mensen daar in ieder geval een lunch kunnen kopen.
De hoop echt huizen te herbouwen met het ingezamelde geld is natuurlijk wel veel te ambitieus!
Ja dat weten we dus niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
Is er dan nog ergens eten te vinden
Wat lastigquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat weten we dus niet.
Wat we wel weten is dat na de vorige orkaan (van 6 jaar geleden) alle bouwmaterialen 4x zo duur zijn geworden.
De kans is zeer groot dat alles nu dus nog weer duurder gaat worden.
2e probleem; tropisch hardhout is verboden sinds die vorige orkaan omdat de bomen eerst weer moeten groeien voor er weer wat gekapt mag worden, dus de nieuwe huizen zullen dus minder sterk worden als de oudere waren.
Hozier vind ik echt een aanwinst van het afgelopen decenniumquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Hierna ook iets dat voor de vorige show klaarstond. Eén van de beste tracks van het debuutalbum van Hozier; helaas nooit een single geweest. Oordeel zelf.
Wij hebben bij de vorige ramp op de Filipijnen geld ingezameld met onze whiskyclub en daarvan heeft men voedselpakketten gemaakt. Die zijn persoonlijk afgeleverd aan familie van één onze leden daar...quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Wat lastig![]()
Mja.. als het niet zeker is dat er eten te koop is en er weinig tot geen goed bouwmateriaal is wat kan er dan wél gedaan worden, iets waar de bevolking wel iets aan heeft ?
Kan me voorstellen dat jullie eerst willen weten waar het geld voor gebruikt gaat worden voordat je iets probeert over te maken. Wat een drama!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het huis van mevrouw ToT's tante.
Hoe het oude huis van mijn vrouw d'r familie er nu uit ziet is onbekend. Wel is bekend dat het ingestort is.
Dat huis zou gedoneerd worden aan andere familieleden.
Het nieuwe huis staat er nog wel, maar blijkbaar hebben ze wel veel schade, want ze waren helemaal in paniek en hadden met spoed geld nodig, maar we weten niet waar het geld voor nodig is, wat er kapot is en hoe we het überhaupt op dit moment moeten overmaken, want zonder internet kan Western Union natuurlijk ook niks doen.
Ik ook. Ik zat laatst nog een lijstje te maken van artiesten die ik dit decennium echt een aanwinst vind, cq. die ik dit decennium heb ontdekt. Daar staan namen als Hozier, C Duncan en Charlie Winston op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Hozier vind ik echt een aanwinst van het afgelopen decennium
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben bij de vorige ramp op de Filipijnen geld ingezameld met onze whiskyclub en daarvan heeft men voedselpakketten gemaakt. Die zijn persoonlijk afgeleverd aan familie van één onze leden daar...
Ow geweldig!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben bij de vorige ramp op de Filipijnen geld ingezameld met onze whiskyclub en daarvan heeft men voedselpakketten gemaakt.
Heel belangrijk, want na de vorige orkaan zijn ladingen containers met hulpgoederen uit Nederland (waaronder ook speelgoed die kinderen gedoneerd hebben uit hun eigen speelgoedkisten en slaapkamertjes) in de fik gestoken omdat er geen importheffingen over betaald werd!quote:Die zijn persoonlijk afgeleverd aan familie van één onze leden daar...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard heb ik een Beatles-liedje uitgekozen dat niet (meer) in de Top 2000 staatThe Beatles - Ob-La-Di, Ob-La-Da
Ja dat overlegt mevrouw ToT met de goede vriendin naar wie ze het geld zal overmaken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jullie eerst willen weten waar het geld voor gebruikt gaat worden voordat je iets probeert over te maken. Wat een drama!
Vrolijkheid bij dit zware onderwerp!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard heb ik een Beatles-liedje uitgekozen dat niet (meer) in de Top 2000 staatThe Beatles - Ob-La-Di, Ob-La-Da
Was niet bewust hoor. Hoewel de tekst "life goes on" natuurlijk wel van toepassing is, hoe wrang de situatie ook is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrolijkheid bij dit zware onderwerp!
Hehehe true!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was niet bewust hoor. Hoewel de tekst "life goes on" natuurlijk wel van toepassing is, hoe wrang de situatie ook is.
Nu hebben we gewoon "Hou je bek en bef me" en wordt de zangeres in kwestie als een soort genie gezien...quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef ToT het volgende:
Volgens mijn muziekleraar op de havo was dit lied toentertijd erg controversieel omdat het woord "bra" er in voor kwam, en dat was echt ongehoord in die tijd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu hebben we gewoon "Hou je bek en bef me" en wordt de zangeres in kwestie als een soort genie gezien...Mads Langer - Monsters In My Mind
Het is onmogelijk om bij rampen van dit soort omvang iedereen te helpen.quote:
Ahhh super, man!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om bij rampen van dit soort omvang iedereen te helpen.
Kleinschalig is vaak het beste en dan bij voorkeur persoonlijk.
Een lid van ons is ook met een Filipijnse getrouwd en haar familie was ook getroffen.
We hebben whisky samples geveild en de hulpgoederen heeft ons mede-lid zelf gebracht.
Stonden die mensjes daar met een vlag met de tekst 'Usquebaugh Society betankt!' (met onbedoelde spelfout) op de foto. Dan voel je wel even heel erg bevoordeeld...![]()
Ik draag daarom zeker bij aan de inzameling van mw. ToT...
Succesquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:14 schreef ToT het volgende:
Hey ik ben weer ff weg; even met mevrouw ToT praten!
Wens haar sterkte, mijn bijdrage is onderweg...quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:14 schreef ToT het volgende:
Hey ik ben weer ff weg; even met mevrouw ToT praten!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:22 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
En meteen een fijne plaat.
Welkomquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:22 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
En meteen een fijne plaat.
Voor een nummer uit 20198 is dit goed aan te horen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Afkomstig uit Zweden, deze zangeres. Electropop met 80s-invloeden, maar het is heel erg 2019.Paola - Dreamer
Zo nieuw is het ook weer nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor een nummer uit 20198 is dit goed aan te horen inderdaad.
Heet die luisteraar toevallig 11?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoorde op Radio 2 dat West End Girls in de Top 2000 werd afgekondigd met de mening van een luisteraar die op dat nummer had gestemd. Die zei: "Er zouden wel 20 nummers van ze in de Top 2000 moeten staan".
Van harte mee eens, uiteraard. Bijvoorbeeld deze, die in 1988 gewoon een #1-hit in Engeland was.Pet Shop Boys - Heart (single version)
Nee, ik heb niet gestemd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Heet die luisteraar toevallig 11?![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gestemd.Ik vind 20 ook nog laag aangehouden, trouwens.
Zelfs een single zoals "Dreamland" (uit 2019), onderkant van de middenmoot voor PSB-begrippen, vind ik beter dan veel van die shit die in de Top 2000 staat. De b-kant is zelfs nog weer beter dan de A-kant. Dus tja, dat tikt snel aan dan...quote:
Je hebt alles van je jaarlijst al eens eerder gedraaid?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog één keer een nieuw liedje dat ik niet eerder heb gedraaid. Daarna houd ik op voor dit jaar. De rest bestaat alleen nog uit muziek die al eerder is gedraaid
Daar lijkt het op dit moment wel op ja. Vorig jaar was dat niet het geval en draaide ik in de show nog een nieuw nummer dat ik nooit eerder had gedraaid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt alles van je jaarlijst al eens eerder gedraaid?
Oh heb je dat gelezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het met je Tuned? Ik las eerder dit jaar een topic van jou over langdurige zorg.
Wist niet eens dat zij nog nieuwe nummers uitbrengen.quote:
Dit is iets dat ze zelf niet deden, volgens mij.quote:
Nieuw sloeg op het vorige nummer, niet op deze. Ze brengen niks uit; de broers hebben al jarenlang ruzie. Beiden zijn ze wel solo volop actief.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet eens dat zij nog nieuwe nummers uitbrengen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nieuw sloeg op het vorige nummer, niet op deze. Ze brengen niks uit; de broers hebben al jarenlang ruzie. Beiden zijn ze wel solo volop actief.
Ik las hier het voorlaatste nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Het voor-voorlaatste nummer van de show is de laatste die uit 2019 komt. Onlangs pas ontdekt. Ik ben er inmiddels bijzonder aan verknocht. Verwacht 'm maandag maar vast in mijn jaarlijst, want daar komt -ie zeker in te staan....
Oh jeeh DJ11...quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Simply Red - Ev'ry Time We Say Goodbye
Staat die ambulance er nog?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Staat die ambulance er nog?
Kun je ze mooi even naar 11 sturen. Er gaat daar iets niet helemaal goed geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |