Good busyquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Twee nieuwe klanten in een week tijd.modelauto fabrikant en een handelaar in zwaar transport materiaal
Die foto met dat bakkie zandquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Iemand nog belang bij twee mooie auto's?
https://m.facebook.com/st(...)9&id=268608543157354
¤250 toe krijgen om een auto te kopen
En volgens discovery channel ben ik een influencer 😂 wilden me gratis spul geven. Maar ik kijk geen tv dus dat heb ik doorgeschoven naar een oud ptascer.quote:
haha, nice!quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En volgens discovery channel ben ik een influencer 😂 wilden me gratis spul geven. Maar ik kijk geen tv dus dat heb ik doorgeschoven naar een oud ptascer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
huis staat al vol en wordt alleen maar voller met modellen. 😂 dit ging om een vip abonnement voor auto tv programma’s.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
haha, nice!
Als het mancave stuff is ..
quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:15 schreef derLudolf het volgende:
Je kunt volgens mij best wel leuke dingen scoren als 'influencer'Met g klasses in Oostenrijk rijden bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar idd gezien dat de grootste minkukels YouTube kanalen hebben met meer dan een miljoen abonnees.
Ach een miljoen volgers richt ik me niet direct op hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
daar idd gezien dat de grootste minkukels YouTube kanalen hebben met meer dan een miljoen abonnees.
Eind 2024 wil ik ook een miljoen abonnees hebben. Met 1150+ lig ik mooi op schema, dik half jaar terug met 50 begonnen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach een miljoen volgers richt ik me niet direct op hoor
Maar inderdaad, de meeste van die figuren hebben vrij weinig tot niets zinnigs te vertellen, maar kunnen er minimaal een C63 van rijden.
Gelukkig zijn er ook mensen/kanalen met leuke en nuttige inhoud. Moet daarbij eerlijk bekennen dat ik geen vaste kijker van jou ben. Je hebt er wel twee abonnees bij trouwens, dus wie weet zie ik het nu wat vaker
Jij wilt met Addsense advertenties?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eind 2024 wil ik ook een miljoen abonnees hebben. Met 1150+ lig ik mooi op schema, dik half jaar terug met 50 begonnen.
Ja. Duizend abonnees en behoorlijk wat kijktijd. Moet m’n adsense account ff afstoffen en koppelen, nog niet aan toe gekomen, voldoe al een tijdje aan de onderdrempel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij wilt met Addsense advertenties?
Moet je daarvoor ook nog een minimaal aantal abonnees of aantal kijkuren hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Heb je een link?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn nieuwe staat ook op MP, al anderhalve week, nog een weekie of 2 wachten dan is de cash er.. als iemand hem koopt voor die tijd spoor ik hem op en trek al zijn nageltjes uit
full options en een 3 cilinder eco powerboost motorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Kunnen we raden.
Ik gok een AMG met lilleke velgen.
Een halve V6 heet datquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:00 schreef densmee het volgende:
[..]
full options en een 3 cilinder eco powerboost motor
Noi, al wordt het misschien wel een AMG-uitvoering, domweg omdat die stoelen mijn rug blessure fatsoenlijk ondersteunen.. Op de nieuwe standaard C-klasse stoelen hoef ik niet effe 600km te gaan zitten, dat komt niet goed.. Dé optie die ik zoek is orthopedische stoelen.. In een E is dat best redelijk voorkomend, maar in een C moet je die echt zoeken, en dan matcht meestal de rest aan opties en/of km stand niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Kunnen we raden.
Ik gok een AMG met lilleke velgen.
Jup, ik moet, kms enzo.quote:
En YouTuber cq. influencerquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:37 schreef Elan het volgende:
Leo is tegenwoordig gewoon vrachtwagenchauffeur
quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:56 schreef Anne het volgende:
Bijna een hartverzakking vanochtend. Hartslag was in ieder geval 91 volgens mijn horloge.
Ik zag 200 meter verderop een vrachtwagen nogal raar uitwijken op de rechter rijstrook; dacht even dat ie ging scharen.
Toen weer een hoop auto's voor mij raar doen, op zowel de linker- als rechterrijstrook. Dus we gingen allemaal al iets langzamer rijden, maar nog steeds 100-110 km/h.
Auto voor mij week half uit en toen ineens lag er inderdaad op mijn (linker) rijstrook, voor mijn neus, een groot kozijn met het glas kapot erin/eromheen. En ik kon niet uitwijken, want er reed een auto naast mij. En ik kon ook niet hard remmen, want achter mij reed een auto behoorlijk dicht op mijn achterbumper.
Toch een klein beetje uitgeweken, zo dicht mogelijk op de auto rechts naast mij en maar door het glas heen gereden.
Straks maar even kijken of mijn auto nog gewoon op vier hele banden staat.
De auto achter mij is er volgens mij wel vol overheen gereden.
Die reed zo dicht op mij dat ie waarschijnlijk niet heeft gezien dat er wat lag.
Kan ik niet over oordelen, zo komt ie niet over op video vind ik.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:56 schreef Anne het volgende:
Bijna een hartverzakking vanochtend. Hartslag was in ieder geval 91 volgens mijn horloge.
Ik zag 200 meter verderop een vrachtwagen nogal raar uitwijken op de rechter rijstrook; dacht even dat ie ging scharen.
Toen weer een hoop auto's voor mij raar doen, op zowel de linker- als rechterrijstrook. Dus we gingen allemaal al iets langzamer rijden, maar nog steeds 100-110 km/h.
Auto voor mij week half uit en toen ineens lag er inderdaad op mijn (linker) rijstrook, voor mijn neus, een groot kozijn met het glas kapot erin/eromheen. En ik kon niet uitwijken, want er reed een auto naast mij. En ik kon ook niet hard remmen, want achter mij reed een auto behoorlijk dicht op mijn achterbumper.
Toch een klein beetje uitgeweken, zo dicht mogelijk op de auto rechts naast mij en maar door het glas heen gereden.
Die reed zo dicht op mij dat ie waarschijnlijk niet heeft gezien dat er wat lag.
Op mijn video’s lijk ik ook aardig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, zo komt ie niet over op video vind ik.
* lipje slikt een nare opmerking inquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op mijn video’s lijk ik ook aardig.
Oef, dat is flink schrikken. Zeker wilt je je achteraf dan realiseert dat het anders had kunnen aflopen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:56 schreef Anne het volgende:
Leugens!quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op mijn video’s lijk ik ook aardig.
Toevallig een tijd terug gefilmd hoe ze de middenberm reinigen. Gaat tegelijk met het grasmaaien. Of nou ja, er direct voor uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:43 schreef Anne het volgende:
Zag vanochtend nog wel stukken kozijn in de middenberm liggen.
Snap nooit zo waarom ze dat niet meteen 'fatsoenlijk' opruimen? Snap dat het snel moet, maar nu ligt het daar forevah?
Klepelmaaiers vreten best veel op, maar vraag me af of ze een hardhouten kozijn of een vrachtwagenband lusten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toevallig een tijd terug gefilmd hoe ze de middenberm reinigen. Gaat tegelijk met het grasmaaien. Of nou ja, er direct voor uit natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |