Leugens!quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op mijn video’s lijk ik ook aardig.
Toevallig een tijd terug gefilmd hoe ze de middenberm reinigen. Gaat tegelijk met het grasmaaien. Of nou ja, er direct voor uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:43 schreef Anne het volgende:
Zag vanochtend nog wel stukken kozijn in de middenberm liggen.
Snap nooit zo waarom ze dat niet meteen 'fatsoenlijk' opruimen? Snap dat het snel moet, maar nu ligt het daar forevah?
Klepelmaaiers vreten best veel op, maar vraag me af of ze een hardhouten kozijn of een vrachtwagenband lusten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toevallig een tijd terug gefilmd hoe ze de middenberm reinigen. Gaat tegelijk met het grasmaaien. Of nou ja, er direct voor uit natuurlijk.
Wat is een X-klasse? Al die taxi's beginnen toch met Gay-...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef derLudolf het volgende:
Was iemand nog van plan een X klasse nieuw te kopen?
Snel zijn, want dit jaar stoppen ze al weer met de productie.
Een dure Nissan Navara.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is een X-klasse? Al die taxi's beginnen toch met Gay-...
Ik had zoiets wel eens met een pallet 🤐quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:56 schreef Anne het volgende:
Bijna een hartverzakking vanochtend. Hartslag was in ieder geval 91 volgens mijn horloge.
Ik zag 200 meter verderop een vrachtwagen nogal raar uitwijken op de rechter rijstrook; dacht even dat ie ging scharen.
Toen weer een hoop auto's voor mij raar doen, op zowel de linker- als rechterrijstrook. Dus we gingen allemaal al iets langzamer rijden, maar nog steeds 100-110 km/h.
Auto voor mij week half uit en toen ineens lag er inderdaad op mijn (linker) rijstrook, voor mijn neus, een groot kozijn met het glas kapot erin/eromheen. En ik kon niet uitwijken, want er reed een auto naast mij. En ik kon ook niet hard remmen, want achter mij reed een auto behoorlijk dicht op mijn achterbumper.
Toch een klein beetje uitgeweken, zo dicht mogelijk op de auto rechts naast mij en maar door het glas heen gereden.
Straks maar even kijken of mijn auto nog gewoon op vier hele banden staat.
De auto achter mij is er volgens mij wel vol overheen gereden.
Die reed zo dicht op mij dat ie waarschijnlijk niet heeft gezien dat er wat lag.
Wat dacht je van een prent van een paar honderd, plus de kosten van de schout, wegafzetting en mankracht om het ding weg te halen daar?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klepelmaaiers vreten best veel op, maar vraag me af of ze een hardhouten kozijn of een vrachtwagenband lusten.
Dat het niet door de vervuiler wordt opgeruimd heeft er misschien mee te maken dat die geen trek heeft om een aantal rijbanen over te steken met voorbijrazend verkeer.
Ik met een kruiwagen. Op de A12, uit reflex naar links gestuurd. Later realiseerde ik me dat ik niet in de spiegel had gekeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had zoiets wel eens met een pallet 🤐
Ze hadden hem zelf moeten ontwerpen, ipv die Niksan upgraden. Het zou me niks verbazen als hij terug komt als Renaultquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:45 schreef derLudolf het volgende:
Was iemand nog van plan een X klasse nieuw te kopen?
Snel zijn, want dit jaar stoppen ze al weer met de productie.
Die tijd heb je niet, daarom kijk ik doorlopend in mijn spiegels.. Het komt maar zelden voor dat ik niet exact weet wat er om me heen rijdt..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik met een kruiwagen. Op de A12, uit reflex naar links gestuurd. Later realiseerde ik me dat ik niet in de spiegel had gekeken.
Klopt, opzicht wist ik ook wel dat er ruimte was, maar toch, het idee dat je niet hebt gekeken, daar schrok ik behoorlijk van. Spreken over bijna tien jaar terug hoor, had net twee maanden m'n rijbewijs.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die tijd heb je niet, daarom kijk ik doorlopend in mijn spiegels.. Het komt maar zelden voor dat ik niet exact weet wat er om me heen rijdt..
Die hebben de Alaskan al toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze hadden hem zelf moeten ontwerpen, ipv die Niksan upgraden. Het zou me niks verbazen als hij terug komt als Renault
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had zoiets wel eens met een pallet 🤐
Jeh, dat was mooi kut idd.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:50 schreef Anne het volgende:
[..].
Die was extra zuur omdat ik net nieuwe banden had.
Ik vond het eigenlijk wel leuk/spannend!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:10 schreef derLudolf het volgende:
Ja waarom doe je dat dan ook![]()
Sowieso is die sport maar een matig aftreksel van rugby.
Vraag me af of ze in de VS ook allemaal maar Ajax-PSV hebben gekeken dit weekend.
Nu pas?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:07 schreef Duvel het volgende:
We hebben de burgerbak over de 2 ton gebracht vanavond! En dat met een auto van 12,5 jaar.
Ik heb de mijne gisteren met 403 ingeleverd en mijn nieuwe staat op bijna 201..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:07 schreef Duvel het volgende:
We hebben de burgerbak over de 2 ton gebracht vanavond! En dat met een auto van 12,5 jaar.
Je kenteken is alsnog te achterhalen als het autobedrijf zichtbaar isquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gisteren met 403 ingeleverd en mijn nieuwe staat op bijna 201..
[ afbeelding ]
Ik dacht je eigenlijk al een nieuwer type had ipv die ouwe Equote:Op woensdag 5 februari 2020 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gisteren met 403 ingeleverd en mijn nieuwe staat op bijna 201..
[ afbeelding ]
De ouwe is een C.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik dacht je eigenlijk al een nieuwer type had ipv die ouwe E
Wel?quote:
Tot je ze naast elkaar zet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wel?
Lijken allemaal op elkaar die dingen
Ja dat is met alles zo.quote:
Tiswaquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kenteken is alsnog te achterhalen als het autobedrijf zichtbaar is![]()
Keurige bak. Zescilinder was niet haalbaar?
Jij denkt teveel, en je weet blijkbaar te weinigquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik dacht je eigenlijk al een nieuwer type had ipv die ouwe E
Rijdt goddelijk, ook al is het maar een 4 pittertje; echt geweldigquote:
Zoals gezegd ken ik al die taxi s sowieso niet uit elkaar houdenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
Jij denkt teveel, en je weet blijkbaar te weinig![]()
Bijna 6 jaar gehad, en het was altijd al een C320.
Ik snap het, daarom BMW, dan hoef je nooit meer dan 8 letters en cijfers achter elkaar te kunnen lezen, Bij Mercedes kom je dan idd niet verder dan het merk, ik snap je probleem helemaalquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zoals gezegd ken ik al die taxi s sowieso niet uit elkaar houden
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik snap het, daarom BMW, dan hoef je nooit meer dan 8 letters en cijfers achter elkaar te kunnen lezen, Bij Mercedes kom je dan idd niet verder dan het merk, ik snap je probleem helemaal![]()
Niet erg hoor; iedere gek zijn eigen gebrek![]()
Ik dacht dat je nogal van de privacy en kentekens afschermen was, vandaar dat ik even opmerkquote:
Balen, maar ja, dit is zo te zien ook een fijne bak en scheelt denk ik ook nog wel het nodige in wegenbelasting en onderhoudquote:Jawel, hij had tot afgelopen donderdag een droom van een 350 staan met dezelfde opties alleen met half leer, die zat ik al een paar weken in de peiling te houden, maar werd dus net onder mijn neus verkocht.
Nu ist een 250; ook niet echt een straf. eerst effe aan elkaar wennen, en dan komt er vast wel een chippie in. Hij is rap zat op zich, maar de push is toch wel een beetje anders. Hij kost alweer zat.
de wielen die er daar onder zitten liggen al in de tuin, staat nu op 17 inch met winterbanden. zaterdag ga ik mijn zwarte AMG breedsetje ophalen als het rubber binnen is. M
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik snap het, daarom BMW, dan hoef je nooit meer dan 8 letters en cijfers achter elkaar te kunnen lezen, Bij Mercedes kom je dan idd niet verder dan het merk, ik snap je probleem helemaal![]()
Als iemand er zooo veel moeite voor wil doen, kan hij/zij van mij wel het kenteken via PM krijgen hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nogal van de privacy en kentekens afschermen was, vandaar dat ik even opmerk
[..]
Balen, maar ja, dit is zo te zien ook een fijne bak en scheelt denk ik ook nog wel het nodige in wegenbelasting en onderhoudDe Benz die je voor de C320 had was toch ook een vierpitter?
Ben benieuwd naar hoe hij er uit ziet op de nieuwe rubbers.
Laat je ff kennen zegquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
alleen als je aan het hijsen bentquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Euj, wie kaatst kan de bal verwachten he![]()
Of had je verwacht dat je gewoon tegen mijn poot kon pissen zonder oorvijg, hmm? [ afbeelding ]
Ook dan nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |