Wat voor moois staat er dan te gebeuren?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Na Dakar nu ook klaar met de Eco Race. Normaal zijn dat de twee drukste weken van t jaar maar ik hou mijn hart vast voor april. 🙈
Enorm veel evenementen door heel Europa en met een beetje geluk daarbuitenquote:Op maandag 20 januari 2020 15:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat voor moois staat er dan te gebeuren?
Good busyquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Twee nieuwe klanten in een week tijd.modelauto fabrikant en een handelaar in zwaar transport materiaal
Die foto met dat bakkie zandquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Iemand nog belang bij twee mooie auto's?
https://m.facebook.com/st(...)9&id=268608543157354
¤250 toe krijgen om een auto te kopen
En volgens discovery channel ben ik een influencer 😂 wilden me gratis spul geven. Maar ik kijk geen tv dus dat heb ik doorgeschoven naar een oud ptascer.quote:
haha, nice!quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En volgens discovery channel ben ik een influencer 😂 wilden me gratis spul geven. Maar ik kijk geen tv dus dat heb ik doorgeschoven naar een oud ptascer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
huis staat al vol en wordt alleen maar voller met modellen. 😂 dit ging om een vip abonnement voor auto tv programma’s.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
haha, nice!
Als het mancave stuff is ..
quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:15 schreef derLudolf het volgende:
Je kunt volgens mij best wel leuke dingen scoren als 'influencer'Met g klasses in Oostenrijk rijden bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar idd gezien dat de grootste minkukels YouTube kanalen hebben met meer dan een miljoen abonnees.
Ach een miljoen volgers richt ik me niet direct op hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
daar idd gezien dat de grootste minkukels YouTube kanalen hebben met meer dan een miljoen abonnees.
Eind 2024 wil ik ook een miljoen abonnees hebben. Met 1150+ lig ik mooi op schema, dik half jaar terug met 50 begonnen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach een miljoen volgers richt ik me niet direct op hoor
Maar inderdaad, de meeste van die figuren hebben vrij weinig tot niets zinnigs te vertellen, maar kunnen er minimaal een C63 van rijden.
Gelukkig zijn er ook mensen/kanalen met leuke en nuttige inhoud. Moet daarbij eerlijk bekennen dat ik geen vaste kijker van jou ben. Je hebt er wel twee abonnees bij trouwens, dus wie weet zie ik het nu wat vaker
Jij wilt met Addsense advertenties?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eind 2024 wil ik ook een miljoen abonnees hebben. Met 1150+ lig ik mooi op schema, dik half jaar terug met 50 begonnen.
Ja. Duizend abonnees en behoorlijk wat kijktijd. Moet m’n adsense account ff afstoffen en koppelen, nog niet aan toe gekomen, voldoe al een tijdje aan de onderdrempel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij wilt met Addsense advertenties?
Moet je daarvoor ook nog een minimaal aantal abonnees of aantal kijkuren hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Heb je een link?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn nieuwe staat ook op MP, al anderhalve week, nog een weekie of 2 wachten dan is de cash er.. als iemand hem koopt voor die tijd spoor ik hem op en trek al zijn nageltjes uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |