Ik voel me voor een van de weinige keren op dit forum oud.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jezus, er bestaan al mensen in Nederland die vernoemd zijn naar karakters uit Avatar
Oh dat gaat vanzelf normaal worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik voel me voor een van de weinige keren op dit forum oud.
Auw.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Tina Turner heeft ook Michael Jackson flinke klappen gehad, deze ook weer 500 plaatsen gedaald.
Zeg me ... dat het niet zo is...quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jezus, er bestaan al mensen in Nederland die vernoemd zijn naar karakters uit Avatar
Even aan Anita Meyer vragenquote:
Diverse platen van hem gaan met die snelheid omlaag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Tina Turner heeft ook Michael Jackson flinke klappen gehad, deze ook weer 500 plaatsen gedaald.
Tenzij ze hem live zingt.quote:
Tell them that it's Human Naturequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker genieten samen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker genieten samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |