Ik ben voor!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon op alfabetische volgorde. Het jaar uit met ZZ Top.
Beginnen met 2LiveCrew?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of andersom, dan het jaar uit met de 3js.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Beginnen met 5x 10CC, 20x ABBA en 2x a-ha achter elkaar, dat vind ik best te doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Shit, 10CC vergeten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Beginnen met 5x 10CC, 20x ABBA en 2x a-ha achter elkaar, dat vind ik best te doen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of andersom, dan het jaar uit met de 3js.
Collectief even weg bij 35x Blof.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Beginnen met 5x 10CC, 20x ABBA en 2x a-ha achter elkaar, dat vind ik best te doen
Ja want 2 brothers on the 4th floor staat er niet in geloof ikquote:
Dat blokje zit hopelijk in de nacht.quote:
Denk dat Rob daar anders over denkt, tenminste de 2e helftquote:
Overgewaardeerd. Niet slecht, maar overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:08 schreef Bugno3 het volgende:
Arctic Monkeys, nooit begrepen. Simpele gitaartjes.
Ok, dit is een vrij geniale tekstuele opening.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:08 schreef Gretzl het volgende:
LALALALAALALAA
YOU USED TO GET IT IN YOUR FISHNETS![]()
![]()
![]()
![]()
NOW YOU ONLY GET IT IN YOUR NIGHT DRESS![]()
![]()
![]()
![]()
DISCARDED ALL THE NAUGHTY NIGHTS FOR NICENESS![]()
![]()
![]()
![]()
LANDED IN A VERY COMMON CRISIS![]()
![]()
![]()
Ik vind het op zich wel heel goed dat er meer moderne rock in de lijst staat laatste jaren, maar er is zeker beter dan Arctic Monkeys ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:08 schreef Bugno3 het volgende:
Arctic Monkeys, nooit begrepen. Simpele gitaartjes.
Ik vond Do I Wanna Know en Arabella ook fantastisch.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vroeger, toen de Arctic Monkeys nog goed waren.
Domheid.quote:
vandaag weinig, volgens mij is ze er nietquote:
Niksquote:
Ik moet zeggen, nu ik deze lyrics lees ga ik iets meer luisteren. Begrijp dat ik aan het begin van de discografie moet beginnen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel heel goed dat er meer moderne rock in de lijst staat laatste jaren, maar er is zeker beter dan Arctic Monkeys ja.
Kan je dat uberhaupt wel zeggen over iets als de Top 2000? Sterker nog, kan je dat uberhaupt over wat dan ook zeggen zonder daarmee aan te geven dat de gevoelens die liedjes oproepen bij mensen niet legitiem danwel incorrect zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overgewaardeerd. Niet slecht, maar overgewaardeerd.
Fixed itquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:10 schreef laxus13 het volgende:
Gretz bij jij een beetje fan van muziek van na 2010![]()
Eerste 2 platen en die plaat met Do I Wanna Know.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, nu ik deze lyrics lees ga ik iets meer luisteren. Begrijp dat ik aan het begin van de discografie moet beginnen?
Het is natuurlijk nog geen Jarvis Cocker overigens.
Nog beter jaquote:
Ze vonden zichzelf zelfs overgewaardeerd in peak indie 2006/07. Noteringen in de Top 2000 zijn wel terecht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je dat uberhaupt wel zeggen over iets als de Top 2000? Sterker nog, kan je dat uberhaupt over wat dan ook zeggen zonder daarmee aan te geven dat de gevoelens die liedjes oproepen bij mensen niet legitiem danwel incorrect zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |