Had al zo'n vermoeden.quote:
Je heette toch Cee? Een letter verkeerdquote:
Die gaat ook deels over Gijs Staverman. "De mensen zijn praatgraag"quote:
Zolang Il Volo er maar in blijft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De enige Italiaanse die ik mis is I Treni Di Tozeur, verder mag t allemaal wegblijven.
quote:
Proost!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zit hier inmiddels alweer aan het bier
Zeker, fijne plaat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey maar Only of a lonely heart vind ik wel leuk!
Hermione Way van techfluff.tv. Deze foto is wel van 10 jaar geledenquote:
https://www.dailymail.co.(...)rove-just-geeks.htmlquote:Hermione Way, a 24 year old who runs techfluff.tv, an online video news site, appears in the calendar with her modesty covered using just a microphone and cable.
(...)
She said: 'I have no regrets - the pictures are great! It was loads of fun for a good cause and I hope we raise lots of money.'
In totaal vijf keer toch in zijn shifts?quote:
Ook zo'n foto van Hermione Granger?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hermione Way van techfluff.tv. Deze foto is wel van 10 jaar geleden
[..]
https://www.dailymail.co.(...)rove-just-geeks.html
[ afbeelding ]
Hahah ik had ook direct die associatie. Maar denk niet dat Emma W ooit zo ver is gegaan, niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook zo'n foto van Hermione Granger?
Fair enoughquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahah ik had ook direct die associatie. Maar denk niet dat Emma W ooit zo ver is gegaan, niet?![]()
Deze foto hebben we wel nog, van ene Sophie Cox![]()
[ afbeelding ]
Dat kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Twee keer Borsato. Allebei de uren één. Ben benieuwd of hij er nog iets over gaat zeggen
Ik hoef Emma Wortelboer ook niet zo nodig te zien zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahah ik had ook direct die associatie. Maar denk niet dat Emma W ooit zo ver is gegaan, niet?![]()
Deze foto hebben we wel nog, van ene Sophie Cox![]()
[ afbeelding ]
Hysterisch viswijf.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoef Emma Wortelboer ook niet zo nodig te zien zo
Eurovisie songfestival antigenotquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoef Emma Wortelboer ook niet zo nodig te zien zo
Mooi dat 1 woordje meteen de link weet te leggen met dit televisievriendjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |