SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Qftquote:
Ik heb wel liever Marco, hier past Floor beter dan Tarja wat mij betreft.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:44 schreef Kopiko het volgende:
In naam van Oranje draai dicht die Poort!
Deze bombastische cover komt natuurlijk wel al uit 2002.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zie een patroon. Iets met bombastische covers...
Blackmore-Powell-Dio was wel van een andere klasse. Maar qua populariteit in Nederland ver achtergebleven op inderdaad Led Zeppelin.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:43 schreef cafca het volgende:
Waar komt die fascinatie voor Rainbow tegenwoordig vandaan? Goeie band hoor, maar niet veel meer dan één van die hardrockbands uit de seventies. En natuurlijk veel minder bekend bij het doorsnee publiek dan Deep Purple en Led Zeppelin.
Marco zingt een beetje op cruisecontrolquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel liever Marco, hier past Floor beter dan Tarja wat mij betreft.
Vind dat ook geen fantastische zanger, maar vind hem een wat karakteristieker stemgeluid hebben dan Henk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Marco zingt een beetje op cruisecontrol
ik vind het knap gezongen. maar om er nou op te stemmen....quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kijk anders de video op Youtube even. Echt indrukwekkend.
Ow, wacht het gaat niet over Marco Bakkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind dat ook geen fantastische zanger, maar vind hem een wat karakteristieker stemgeluid hebben dan Henk.
Je zou het op basis van de namen Henk Poort en Floor Jansen niet verwachten, je verwacht als je ze niet kent eerder iets a la Suzan en Freek, maar het is echt mooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik deze luister en holy shit, wat een genotsplaat![]()
Misschien, maar haar uithalen, kippenvel tot in de panty hier hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zie een patroon. Iets met bombastische covers...
Ook niet over Borsatan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow, wacht het gaat niet over Marco Bakker
poidhquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien, maar haar uithalen, kippenvel tot in de panty hier hoor.
Floor Jansen ken ik wel van Nightwish, die Poort ken ik idd niet. Dus ik ging hier met een gemengde verwachting in. Ik ben positief verrastquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je zou het op basis van de namen Henk Poort en Floor Jansen niet verwachten, je verwacht als je ze niet kent eerder iets a la Suzan en Freek, maar het is echt mooi
Symfonische metal moet je van houden. Voor mij is het mijn jeugd, ik ben wel goed opgedroogd gelukkig.quote:
TMI, houdjemond!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien, maar haar uithalen, kippenvel tot in de panty hier hoor.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Vomeer.
Zonde van dit verder zo mooie uurtje.
Good old time dat ik als 9-jarige cd’s van After Forever draaide 😍.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Symfonische metal moet je van houden. Voor mij is het mijn jeugd, ik ben wel goed opgedroogd gelukkig.
Laatste nummer dit uur is ook heeeeeel fijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is misschien tot nu toe mijn favoriete uurtje van deze editie
Als deze er niet instond was ik het zeker met je eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is misschien tot nu toe mijn favoriete uurtje van deze editie
Op naar de uitgangquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:49 schreef peaceman het volgende:
maar wat is deze plaat gigantisch aan het zakken zeg
Poort was destijds de NL Phantom in de musical hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Floor Jansen ken ik wel van Nightwish, die Poort ken ik idd niet. Dus ik ging hier met een gemengde verwachting in. Ik ben positief verrast
dit gaat nog over het vorige liedje neem ik aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Vomeer.
Zonde van dit verder zo mooie uurtje.
Robotnik!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
deze van de Bietjes vind ik toch een van hun mindere.
De walrus uiteraard.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dit gaat nog over het vorige liedje neem ik aan
We hebben meerdere dezelfde nrs geloof ik. Jij had ook Therapy? héquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:49 schreef Kyran het volgende:
Nu weer aardig wat uren wachten voor stemplaat 4
Eggman bijna op de bodem van het IJ.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:49 schreef peaceman het volgende:
Ja zondequote:Op vrijdag 27 december 2019 11:49 schreef peaceman het volgende:
Ik zing m ook altijd zo tegenwoordigquote:
ik noteer m voor volgend jaarquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
We hebben meerdere dezelfde nrs geloof ik. Jij had ook Therapy? hé
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jatot nu toe had ik Diane, Ghost Love en Phantom.
Dan raad ik je Tinder aan!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:52 schreef PippenScottie het volgende:
Nooit geweten dat je verliefd kan worden op een vrouw van 75.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:53 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'd rather live in his World, than live without him in mine
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:53 schreef MTheBassman het volgende:
Ken deze niet, maar klinkt wel prima.
Als mevrouw Pippen er achter komt dat ik op Tinder zit kan dat negateve gevolgen hebben voor onze relatie. Ik pas.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal wel een Sprinter zijn. Moet je in de afvalbakjes pissen.
Scottie droomde van Gladys Night & Haar Pip...quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag Gladys dit jaar op North Sea Jazz.
Nooit geweten dat je verliefd kan worden op een vrouw van 75.
Die komt vast nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Schrok heel even. Begin van deze deed beetje denken aan Vlieg met me Mee
Wat ouderwets zeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als mevrouw Pippen er achter komt dat ik op Tinder zit kan dat negateve gevolgen hebben voor onze relatie. Ik pas.
Maar you do you!
gewoon een kloontje aanmakenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als mevrouw Pippen er achter komt dat ik op Tinder zit kan dat negateve gevolgen hebben voor onze relatie. Ik pas.
Maar you do you!
Mooi!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Scottie droomde van Gladys Night & Haar Pip...
ftfyquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal wel een Sprinter zijn. Moet je in de afvalbakjes pippen.
In welk universum is dat nieuwsquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Goed nieuws: die is al geweest.
Slecht nieuws: het was vreselijk.
Ik weet van een vriend dat Badoo beter werkt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
Zit iemand van jullie op Tinder?
Goede ervaringen?
Dat laatste is geen nieuws. Maar valt mee dat ie al geweest is iigquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Goed nieuws: die is al geweest.
Slecht nieuws: het was vreselijk.
Ja, maar de laatste jaren is het kneuterigheid troef.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
Goede ervaringen?
quote:1319 Apache The Shadows 6
1318 Back Home Golden Earring 6
1317 Jerusalem Anouk 3
1316 Every Teardrop Is A Waterfall Coldplay 4
1315 Ben Ik Te Min Armand 6
1314 Make Me Smile (Come Up And See Me) Steve Harley & Cockney Rebel 8
1313 Streets Of London Ralph McTell 4,5
1312 The Promise You Made Cock Robin 6
1311 Watermensen 3JS 3
1310 Theme From 'New York New York' Frank Sinatra 6,5
1309 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra 7
1308 Ode To My Family The Cranberries 6
You had me in the first half, not gonna lie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:56 schreef peaceman het volgende:
1319 Helicopter Bloc Party
1318 Back Home Golden Earring![]()
1317 Jerusalem Anouk![]()
1316 Every Teardrop Is A Waterfall Coldplay![]()
1315 Ben Ik Te Min Armand![]()
1314 Make Me Smile (Come Up And See Me) Steve Harley & Cockney Rebel![]()
1313 Streets Of London Ralph McTell![]()
1312 The Promise You Made Cock Robin![]()
![]()
1311 Watermensen 3JS![]()
1310 Theme From 'New York New York' Frank Sinatra![]()
1309 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra![]()
![]()
1308 Ode To My Family The Cranberries
Waar moet je dan zijn anno 2019?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste jaren is het kneuterigheid troef.
Gelukkig staat het nog steeds op een veilige plek in de Top 2000, ook al hoor je het bijna nooit meer tegenwoordigquote:
Niet zoveel mis met de 3 jantjesquote:
Kutvissersquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Watermensen is ook bijna 500 plaatsen gestegen
Het zijn er nu twee en een Robinquote:
Ik heb er niet zulke hele goede ervaringen mee gehadquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
Goede ervaringen?
als vrouw moet dat toch vanzelf gaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zulke hele goede ervaringen mee gehad
Ik ben sowieso niet zo'n liefhebber van online dating
Succesquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga even een rondje hardlopen.
Ik heb me met mijn dronken hasses opgegeven voor de halve marathon van Egmond, over een week of drie.
Maar eens kijken of 10 kilometer zonder pijntjes gaat nu.
Ik moet het hebben van mijn oertalenten als Pick Up Artist.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar moet je dan zijn anno 2019?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb me met mijn dronken hasses opgegeven voor de halve marathon van Egmond, over een week of drie.
Nu was Sammy ook wel bizar gedaald van top 100 naar 1500+quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramses Shaffy is ook behoorlijk gestegen he? Z'n nummers die honderden plaatsen lager stonden vorig jaar zijn nog stééds niet geweest, doet ie zelfs nog beter dan Elton.
Die kan elke vijf jaar gewoon op een dodenbonus rekenen zoErg slim, zo omvallen tijdens de stemweek.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
Erg teleurstellend dat de irritante klootzak G. Staverman aan zijn shift toe is.
Succesquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
Morgen 5 km oliebollenloop met de clubquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
Niet geheel onterecht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nu was Sammy ook wel bizar gedaald van top 100 naar 1500+
Dat hebben de 3JS in de stemweek nog een keer live gezongen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Watermensen is ook bijna 500 plaatsen gestegen
succes! ik doe het je niet na!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als vrouw moet dat toch vanzelf gaan
Zeker!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Morgen 5 km oliebollenloop met de club![]()
Veel plezier en toch wel in je nieuwe outfit?
Bands en artiesten krijgen wel steeds meer door hoe ze de Top 2000 moeten manipuleren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat hebben de 3JS in de stemweek nog een keer live gezongen.
Ik heb mn vriendin op Tinder ontmoetquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
Goede ervaringen?
Sammy stond ook alleen top 100 toen omdat ie in de stemweek besloot te overdrijven - ter vergelijking stonden zijn 3 topliedjes allemaal in de top 10, en die zijn gedaald naar rond de 200.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nu was Sammy ook wel bizar gedaald van top 100 naar 1500+
Jij ook met de loopjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker!
Jij goed bezig. Succes vast morgen!
Verklaart een hoopquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat hebben de 3JS in de stemweek nog een keer live gezongen.
Dat is nog erger dan een afkap na een minuutquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:00 schreef DireStraits7 het volgende:
Zou Gijs over heel Apache heenpraten, omdat hij net zo lang lult tot er gezongen wordt?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef Isorden het volgende:
6 uur....
Dan ga je toch niet in de rij staan![]()
![]()
Ik voorspel minimaal 3 oh ja'tjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
1319 Apache The Shadows
1318 Back Home Golden Earring
1317 Jerusalem Anouk
1316 Every Teardrop Is A Waterfall Coldplay
1315 Ben Ik Te Min Armand
1314 Make Me Smile Steve Harley & Cockney Rebel
1313 Streets Of London Ralph McTell
1312 The Promise You Made Cock Robin
1311 Watermensen 3JS![]()
![]()
1310 'New York New York Frank Sinatra
1309 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra![]()
![]()
1308 Ode To My Family The Cranberries
ff een half uur zwaaien naar de cameraquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef ok01 het volgende:
Zes uur![]()
En dan na een half uur weer weg moeten
Klopt, maar ik vind het verschil wel groot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sammy stond ook alleen top 100 toen omdat ie in de stemweek besloot te overdrijven - ter vergelijking stonden zijn 3 topliedjes allemaal in de top 10, en die zijn gedaald naar rond de 200.
Kun je zelf regelen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef Koen66 het volgende:
ik zou ook best wel eens vrijgezel Tinder willen proberen ofzo
Waren binnen 5 minuten uitverkochtquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef Isorden het volgende:
6 uur....
![]()
Of naar de DJ achter het raam starenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff een half uur zwaaien naar de camera
Je hoeft ook helemaal niet in de rij te staan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef Isorden het volgende:
6 uur....
![]()
ah en dat is de 6 uur rijquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
De online kaarten waren snel uitverkocht maar ze houden ook kaarten achter voor mensen die alsnog willen komen. Heb ik ze uit horen leggen.
Precies dit dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
De online kaarten waren snel uitverkocht maar ze houden ook kaarten achter voor mensen die alsnog willen komen. Heb ik ze uit horen leggen.
Klopt. 50% online en 50% ter plekke is mij verteld.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ja de Palestijnen ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:03 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh echt zin in Jeruzalem straks![]()
Dan kun je inderdaad beter op een anoniem internetforum zeiken over de dj's, toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff een half uur zwaaien naar de camera
En over de muziek in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter op een anoniem internetforum zeiken over de dj's, toch?
preciesquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter op een anoniem internetforum zeiken over de dj's, toch?
Jaren geleden kon ik nog gewoon eerst rustig de lijst bekijken en dan bepalen welk uurtje ik wilde gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Bij vorige edities zette je deze ui altijd aan als de dansbare nummers kwamen weet ik me te herinneren. Zodoendequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wij zijn nog nooit geweest. Ook nooit de behoefte gehad om te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jaren geleden kon ik nog gewoon eerst rustig de lijst bekijken en dan bepalen welk uurtje ik wilde gaan.
En toen was er inderdaad nog een fysieke rij en moesten mensen ook daadwerkelijk urenlang in de rij staan. Dan vind ik het huidige systeem veel beter.
Bovendien wordt er veel georganiseerd in en rond Beeld en Geluid. Veel optredens in de stad, een alternatief café naast Beeld en Geluid (met o.a. quizzen door de dj's gepresenteerd) etc.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan vind ik het huidige systeem veel beter.
Dat ben ik even kwijt.... ouderdom denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:05 schreef Tris het volgende:
[..]
Bij vorige edities zette je deze ui altijd aan als de dansbare nummers kwamen weet ik me te herinneren. Zodoende
Niet echt een uitdaging, gok ik zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
(met o.a. quizzen door de dj's gepresenteerd) etc.
Ja dan maak je er gewoon een dagje uit van.. met afsluiting Top2000 café.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef Kyran het volgende:
Ik wil op zich wel een keer gaan, maar trek die drukte nu echt niet. Als je zes uur moet wachten kan je gewoon je kaartje halen en dan naar Utrecht / Amsterdam gaan en weer terug in je slot.
Dat viel vorig jaar nog wel tegen vond ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet echt een uitdaging, gok ik zo
Voor mij danquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat viel vorig jaar nog wel tegen vond ik.
Ik zou zeggen, kom maandag naar de Top 2000 quiz in de Vorstin in Hilversum.quote:
Hoe vaak ik het over 'een ding' heb of over 'die met die blauwe jas' , het neemt angstvallig toe de laatste jarenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ben ik even kwijt.... ouderdom denk ik.
Wij zoeken nog iemand voor in ons team voor de top 2000 quiz morgenavondquote:
Ik vind Top 2000 quizzen sowieso wat te beperkt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom maandag naar de Top 2000 quiz in de Vorstin in Hilversum.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:09 schreef Tris het volgende:
[..]
Hoe vaak ik het over 'een ding' heb of over 'die met die blauwe jas' , het neemt angstvallig toe de laatste jaren![]()
Maar de muziek deze week maakt een hoop goed.
Hij had er wel wat mee, neem ik aan? Dan is het toch niet heel raar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:10 schreef Olga het volgende:
Dit nummer,hoe raar ook misschien, werd gedraaid op mijn vaders begrafenis
Dat snap ik wel. Mijn vader zou dat ook mooi vinden, denk ik. Die draaide dat regelmatig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:10 schreef Olga het volgende:
Arnhem? Maandag is ook de jaarlijkse Top 2000 quiz hier in Luxorquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iemand voor in ons team voor de top 2000 quiz morgenavond
ik heb hem vaker gehoord bij uitvaarten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:10 schreef Olga het volgende:
Klopt, was een van zijn favoriete nummersquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij had er wel wat mee, neem ik aan? Dan is het toch niet heel raar.
Origineel natuurlijk van Guus Meeuwis. "En dan zeg jij...dat je eenzaam bent..."quote:
Maar was dit een oh ja'tje of niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:11 schreef MTheBassman het volgende:
The Shadows hebben ook een hele mooie instrumentale cover gemaakt van Sealed With A Kiss
joaquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar was dit een oh ja'tje of niet?
Des te makkelijker voor jou dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind Top 2000 quizzen sowieso wat te beperkt.
Toepasselijkquote:
Concertbonus goden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
Golden Earring is dit jaar ook flink gestegen zeg.
Boerenzonenbonusquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
Golden Earring is dit jaar ook flink gestegen zeg.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:14 schreef Bugno3 het volgende:
Werk voor vandaag gedaan, vakantiehuis ontvlucht. Nu alleen thuis, bier in de koelkast en niks op de planning...![]()
![]()
Klinkt als een goed vooruitzichtquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:14 schreef Bugno3 het volgende:
Werk voor vandaag gedaan, vakantiehuis ontvlucht. Nu alleen thuis, bier in de koelkast en niks op de planning...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:14 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
Het is toch al 12 uur geweest?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:15 schreef Bugno3 het volgende:
De grote vraag is nu: hoe laat gaat het eerste biertje sneuvelen?
Breng me niet op ideeënquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:15 schreef Bugno3 het volgende:
De grote vraag is nu: hoe laat gaat het eerste biertje sneuvelen?
MOET IK DE MUZIEK WAT HARDER ZETTEN DAN?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn ook thuis zonder kinderen. De één logeert bij zijn neefjes de komende dagen en de andere is bij zijn vriendin. Best gek en stil zo.
Nee dankje. Pak maar even stokbrood uit de kelder.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
MOET IK DE MUZIEK WAT HARDER ZETTEN DAN?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dankje. Pak maar even stokbrood uit de kelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |