Dubbele bonus dus, extra stijging.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik me ook wel in vinden, maar er is ook een concertbonus, toch?
Geweldig zou ik niet zeggen, maar niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
eh nee.... toto en geweldig is een combi die niet past
En gezien de leeftijden is er altijd kans op DABquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Volgend jaar Deep Purple op 28 oktober in Ziggodome.
Dat moet ook een flinke concertbonus worden, hoop ik.
een bonus richting plek 1 graag!quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dan staat ie wel weer top 10 gok ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dat wordt weer top 10 voor Child In Timequote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
ja daar hoort ie ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat ie wel weer top 10 gok ik.
Actually...quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Kansas City ligt niet in Missouri, Hans.
Ja, daar ligt het welquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Kansas City ligt niet in Missouri, Hans.
Child in Time weer in de top10 graagquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat ie wel weer top 1 gok ik.
Minstens de nummer 1 positiequote:
Die spelen ze alleen nooit live.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt weer top 10 voor Child In Time
Ze zouden zich moeten beperken tot die solo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die spelen ze alleen nooit live.![]()
Ian kan niet meer zo goed gillan.
Daar droom ik al jaren vanquote:
Vond ik wel zonde een paar jaar geleden, maar heb ze in ieder geval van de bucket list kunnen strepenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die spelen ze alleen nooit live.![]()
Ian kan niet meer zo goed gillan.
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef Chiappucci het volgende:
Douwe kan best zingen, maar echt leuke nummers maakt hij niet. Alleen Shine vond ik wel tof.
Wtfquote:
Sooooowwww das ook niet zo heel opzichtig gejatquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?
Shine is leuk ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef Chiappucci het volgende:
Douwe kan best zingen, maar echt leuke nummers maakt hij niet. Alleen Shine vond ik wel tof.
Precies.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef ijs_beer het volgende:
De stemmen van Douwe en Anouk kleuren mooi bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |