Top, dat scheelt weer wat gedoequote:Op woensdag 26 februari 2020 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als de buis griet genoeg is. kan je zo nieuwe draden trekken
Ik heb werkelijk geen idee. Ik ga vanavond even in de meterkast kijken wat voor buizen die kant op lopen. Woning is uit 2000, weet niet of dat uitmaakt voor welke buizen er standaard gebruikt worden. Ik zal het ook nog wel even navragen aan diegene die straks een keer de groepenkast komt vervangen. Was gewoon alvast benieuwd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:53 schreef Gieliovd het volgende:
5 aders 2,5mm2 in een 5/8" buisje gaat erg lastig worden. Nooit geprobeerd, weet ik niet of het mag.
Volgens mij mogen er volgens de NEN 1010 naar 4 aders door een 5/8 en moet het door een 3/4.
Ligt er niet een 3/4 buis die kant op?
Hmm, dat is ook weer waar. Nou ja we zullen het zienquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Vergeet niet dat op een standaard inbouw doos een perilex stopcontact niet past. Die zijn normaal gesproken dieper en groter.
Moet je ook nog een nieuwe meterkast ?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pffuu, de waslijst is nog laaaaaang![]()
Momenteel nog bezig met smart zooi installeren beetje bij beetje, mancave moet nog 75%, moet de schuur nog indelen en klaarmaken voor de motor, walk-in moet nog af, kantoortje moet nog starten zelfs.. ik kan wel een maandje of wat vooruit
Heb je een kruipruimte ? Dan kun je eenvoudig met een kabel van de meterkast naar de keuken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook weer waar. Nou ja we zullen het zien
Wij hebben denk ik de extra kosten voor een nieuwe keuken iets onderschat. Komt ook wel een beetje omdat wij niet van plan waren om van gas af te stappen. Nu wij naar inductie willen overstappen komt er opeens meer bij kijken.
ik ben het al meerdere malen tegen gekomen. Het past overigens wel (net)quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:53 schreef Gieliovd het volgende:
5 aders 2,5mm2 in een 5/8" buisje gaat erg lastig worden. Nooit geprobeerd, weet ik niet of het mag.
Volgens mij mogen er volgens de NEN 1010 naar 4 aders door een 5/8 en moet het door een 3/4.
Ligt er niet een 3/4 buis die kant op?
Nee joh, rental nu, niet meer mijn probleemquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Moet je ook nog een nieuwe meterkast ?
Zelfde, weer een stukkie omhoog verhuisd, naar ongeveer waar ik eerder al zatquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:31 schreef derLudolf het volgende:
welke regio zit je tegenwoordig dan SD?
Dammit !quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee joh, rental nu, niet meer mijn probleem
Jij doet ook al meterkasten plaatsen?quote:
Ja hoor, ik heb inmiddels al verschillende gebruikers verblijd met een nieuwe meterkastquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij doet ook al meterkasten plaatsen?Nooit geweten dat hier zoveel kennis/kunde zat
![]()
Waar blijft je YouTube kanaal?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb inmiddels al verschillende gebruikers verblijd met een nieuwe meterkast
Uiteindelijk kom ik uit de elektrotechnische installatietechniek; maar ben gaandeweg meer in de elektrotechnische kastenpaneelbouw en machinebouw beland.
Ik ben wel technisch; maar zeker geen Youtube materiaalquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar blijft je YouTube kanaal?
Prachtig toch, lekker fout deuntje er onder en gaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik ben wel technisch; maar zeker geen Youtube materiaal![]()
Moet er niet aan denken zeg !
Wel eerste 5 minuten vol lullen met waarom ze moeten subscriben en dat de volgers super awesome zijn natuurlijk!quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:21 schreef Rauw. het volgende:
Abonneer nu op mijn kanaal door op de knop hieronder te klikken!
Toch haal ik er best veel vanaf
Babykamer?quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:45 schreef Gieliovd het volgende:
Mja van "Nee de babykamer schilderen we niet hoor, vloertje erin en klaar!" zitten we nu vanwege scheurtjes en dingen al op scheuren repareren, schakelmateriaal en elektra aanpassen incl. dozen, gaten vullen, alles kitten, hele kamer spuiten.... En vloer en plinten.
Ik ga maar eens beginnen...
Dat jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Babykamer?
Sterkte(en gefeliciteerd!)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |