quote:
Ik moet zeggen dat ik het toch wel erg bijzonder vond. Maar als dat de enige reden is dat je er naartoe gaat kan je teleurgesteld zijn. Mochten we het niet zien niet erg, we gaan in eerste instantie voor andere dingenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Noorderlicht vind ik wel een beetje overschat, op de foto lijkt het altijd mooier dan in het echt. Ik heb in IJsland ook wel het een en ander gezien, was op zich wel geinig. Maar er was een semi-professionele fotograaf bij die echt supermooie foto's ervan wist te maken, en die deden het wel echt mooier lijken dan het was.
nietusquote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je wilde gewoon ff bij ons op FOK! kijken, geef maar toe
ow das wel netjes om andere iets te gunnenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klaverjassen meegedaan en gewonnen.
Hartenjagen meegedaan en gewonnen.
Nu dobbelen en ik gun een ander ook een kans en doe dus maar even niet mee.
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen maar gebowld en gewonnen
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah fijn, elk jaar heb je er wel een dubbele Beatles tussen zitten
Hoewel deze 2 dit jaar de enige zijn die na elkaar komenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vaak wel meer dan 1x, maar das niet zo vreemd met ruim 30 noteringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hoop niet dat ie doorgaat tot ie een karikatuur van zichzelf wordtquote:Op donderdag 26 december 2019 22:15 schreef Homdeck het volgende:
In mei weer naar Sir Paul. Hoewel zijn stem echt minder wordt, logisch ook, blijft het toch een fenomeen hoor. Wat mij betreft de grootste artiest ever.
Heb je iets tegen de letter m of zo?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?SOWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
M&M's en Margriet van der Linden schijnen het ook goed te doen op dit nummer.quote:
Tuurlijk niet. De watervallen en geisers waren wel erg mooi, en de hete bronnen. Walvisspotten werd helaas afgelast vanwege het slechte weer, toen gingen we naar een museum.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het toch wel erg bijzonder vond. Maar als dat de enige reden is dat je er naartoe gaat kan je teleurgesteld zijn. Mochten we het niet zien niet erg, we gaan in eerste instantie voor andere dingen
Zeker niet maar je kan ook overdrijven met de letter mquote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb je iets tegen de letter m of zo?
Was het zo'n leuk museum dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De watervallen en geisers waren wel erg mooi, en de hete bronnen. Walvisspotten werd helaas afgelast vanwege het slechte weer, toen gingen we naar een museum.
Ik wil ooit nog wel eens terug
Volgens Spotify niet, of iig is me daar nog nooit opgevallen, volgens mij is het daar "gewoon" Mmm Mmm Mmm Mmmquote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
MMm MMm MMm MMm MMm is de juiste spelling?
Ja IJsland was dat, bij ons walvissen ook afgelast. Maar we gaan nu naar Finlandquote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De watervallen en geisers waren wel erg mooi, en de hete bronnen. Walvisspotten werd helaas afgelast vanwege het slechte weer, toen gingen we naar een museum.
Ik wil ooit nog wel eens terug
Na een nummer of 5 is zijn stem meestal weer "als vanouds". Voor het geld hoeft ie het in ieder geval niet te doen, je ziet dat hij er nog ontzettend veel voldoening uit haalt. En hij heeft een geweldige band om zich heen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ie doorgaat tot ie een karikatuur van zichzelf wordt
Mmm, zou kunnenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens Spotify niet, of iig is me daar nog nooit opgevallen, volgens mij is het daar "gewoon" Mmm Mmm Mmm Mmm
Misschien kan de stagiair het nog wijzigenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens Spotify niet, of iig is me daar nog nooit opgevallen, volgens mij is het daar "gewoon" Mmm Mmm Mmm Mmm
Mwahquote:
Mja snap ik. Veel plezier iigquote:Op donderdag 26 december 2019 22:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja IJsland was dat, bij ons walvissen ook afgelast. Maar we gaan nu naar Finland
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?Bedankt Hans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond hem stiekem leuk![]()
Walvisvaart...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
MwahIk wil vooral een herkansing op de walvisvaart, wat grotten bezoeken en wat minder toeristische dingen. En misschien het graf van Bobby Fischer in Selfoss.
Voor ons ook de eerste keer, ook dat we deze periode weggaan rond oud en nieuw,quote:Op donderdag 26 december 2019 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja snap ik. Veel plezier iig
Finland ben ik zelf nog nooit geweest.
Ik hoor m ook automatisch gillenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wanneer komt Simon Webbe in?
Denk niet dat dat de lijst qua muziek ten goede komt.quote:
Eenschquote:Op donderdag 26 december 2019 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
Deze staat veel te laag eigenlijk.
Dat doet het nummer niet zo slecht als ik dit hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor m ook automatisch gillen
Wat zit er toch Phil Collins in de lijst, vind je niet?quote:
Heel Philquote:Op donderdag 26 december 2019 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat zit er toch Phil Collins in de lijst, vind je niet?
Slecht getrouwdquote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef RedFever007 het volgende:
vrouwliefis weer terug dus geen T2000 meer
![]()
Tot een volgende keer
Sorry maar dat is toch echt Land of Confusion.quote:
Je vrouw opvoeden met goede muziek kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef RedFever007 het volgende:
vrouwliefis weer terug dus geen T2000 meer
![]()
Tot een volgende keer
Superman where are you now?!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sorry maar dat is toch echt Land of Confusion.
Firth of Fifth imoquote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Luister, ik heb op 1 Genesis nummer gestemd. Dat was deze. ALS ER EEN BETER NUMMER WAS HAD IK DAAR WEL OP GESTEMD HE!quote:
Eén van de betere, maar er zijn er zeker meer.quote:
die is fan hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Je vrouw opvoeden met goede muziek kan ook natuurlijk
Da's niet eens nodig, genoeg slechte muziek in de Top 2000quote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Origineel van Disturbed is echt 100x beter hoor ....quote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Helaas voor hem is All Night Long al geweest.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan ken je niet genoeg oude nummers van Genesis.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Luister, ik heb op 1 Genesis nummer gestmd. Dat was deze .ALS ER EEN BETER NUMMER WAS HAD IK DAAR WEL OP GESTEMD HE!
Zo, daar heb je vast niet van terug,
Kijk, daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van de betere, maar er zijn er zeker meer.
Gelukkig ook maar, je zal maar 1 goede song hebben en daar je hele leven mee op pad moeten...
Ja, denk dat ie max een minuutje heeft gedraaidquote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Stenders Borsato afgekapt vandaag? Wat een koning.
Jammer dat ik het heb gemist.
Ja, was niets mis mee.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb t ook gemist.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Jawel, maar dat is minder mijn ding, al zitten daar prachtige nummers bij.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan ken je niet genoeg oude nummers van Genesis.
Er is toch niks op tv joh, en dat kan je heel het jaar nog kijken. Dit is nu! Komopquote:Op donderdag 26 december 2019 22:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die is fan hoormaar we willen nog even tv kijken
Ik vind Jesus He Knows Me altijd wel mooi omdat ik genoeg ervaring heb met die kant van het 'christen'domquote:Op donderdag 26 december 2019 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan ken je niet genoeg oude nummers van Genesis.
Met een hoop boe-geroep tot gevolg...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Koningquote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, denk dat ie max een minuutje heeft gedraaid
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Nagenietentwitter:TomCroesNL twitterde op donderdag 26-12-2019 om 16:01:49Hahaha Rob Stenders held! Kapt gewoon even Marco Borsato Ali B- Wat zou je doen af 😂😂😂. #Top2000 #Top2000cafe #NPORadio2 #Watdoetdieplaatindelijst https://t.co/cTfz1X5gvB reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |