Waarom?quote:
Je vergeet Beyoncéquote:
Beyoncé is een prima artiest, maar staat er vooral met dat feministische geneuzel in van haar eerste albums.quote:
Dank voor de info! Oke dus dat, wel te begrijpen. Ja dat ze verplaatst is naar de uren van Stasse wist ik, en De Wilt in haar uren. Een gemis zonder Stasse, maar goede oplossing. Wow wat gaat het snel hier. Hoeveel personen zijn actief reagerend bij benadering? En gemiddelde leeftijd? Ben echt een fok!-leek hoor. Dank eveneens naar de andere welkomingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Welkom!
Annemieke had al plannen voor een kerstdiner, en volgens mij is d'r dochtertje jarig.
Normaal zit ze natuurlijk ook niet op dit tijdslot, maar ze vervangt hier Stefan Stasse omdat die kampt met een longontsteking, of de nasleep daarvan
Dit. Ze heeft heel veel prima nummers, alleen de kaknummers wordt op gestemd.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Beyoncé is een prima artiest, maar staat er vooral met dat feministische geneuzel in van haar eerste albums.
- 13,4quote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Dank voor de info! Oke dus dat, wel te begrijpen. Ja dat ze verplaatst is naar de uren van Stasse wist ik, en De Wilt in haar uren. Een gemis zonder Stasse, maar goede oplossing. Wow wat gaat het snel hier. Hoeveel personen zijn actief reagerend bij benadering? En gemiddelde leeftijd? Ben echt een fok!-leek hoor. Dank eveneens naar de andere welkomingen.
Leeftijd all over the place volgens mij hoor, gemiddeld rond 30 gok ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Dank voor de info! Oke dus dat, wel te begrijpen. Ja dat ze verplaatst is naar de uren van Stasse wist ik, en De Wilt in haar uren. Een gemis zonder Stasse, maar goede oplossing. Wow wat gaat het snel hier. Hoeveel personen zijn actief reagerend bij benadering? En gemiddelde leeftijd? Ben echt een fok!-leek hoor. Dank eveneens naar de andere welkomingen.
Qua gezondheid bagger jaar, verder primaquote:Op donderdag 26 december 2019 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Tijd voor de verhalen van mensen hier of ze wel of niet een goed jaar hebben gehad.
Belangrijkste:quote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Ik leef nog.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Tijd voor de verhalen van mensen hier of ze wel of niet een goed jaar hebben gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Actieve personen in de topic varieert van dag tot dag en van uur tot uurquote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Die heb ik nu op mn 2e beeldscherm gemute aan staanquote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik ben geswitcht naar Leicester - Liverpool
Ik kijk mee. wordt een leuk potje. Fok op de laptop, wedstrijd op tv.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik twijfel nog. Heeft iemand een uurlijstje voor komend uur?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar ga ik zo ook even heen. Eerst even omkleden en alvast wat uitgaanskleding aandoen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zou voetbal kijkenquote:Op donderdag 26 december 2019 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Heeft iemand een uurlijstje voor komend uur?
Helemaal ruk dus (weer).quote:Op donderdag 26 december 2019 20:58 schreef Isorden het volgende:
1523 Going To A Town Rufus Wainwright
1522 Ordinary People John Legend
1521 Proosten Guus Meeuwis
1520 Single Ladies (put a ring on it) Beyoncé
1519 Tell Him Céline Dion & Barbra Streisand
1518 Yellow Submarine The Beatles
1517 I'll Be Over You Toto
1516 Children Robert Miles
1515 Give Up Your Guns The Buoys
1514 Sure Know Something KISS
1513 De Zon Op Diggy Dex
1512 When You Say Nothing At All Ronan Keating
1511 Why Don't You Do Right? Beth Hart & Joe Bonamassa
1510 Home Michael Bublé
Daar ben ik ook. Terug van gourmetgenot, programma van komend uur bekeken en besloten dat ik minimaal het eerste half uur wel kan missenquote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En die komt het volgende uur alweerquote:Op donderdag 26 december 2019 20:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die vergeet ik het liefst altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |