Ted's band.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:05 schreef PippenScottie het volgende:
Hey Ya is eigenlijk een heel droevig liedje.
Het gaat over een relatie die stuk loopt, maar dan zegt Andre3000 iets als.. maar jullie zitten hier niet op te wachten, jullie willen alleen maar dansen. En dan moeten we schudden als een polaroid foto.
Ik hou van Hey Ya.
Dat is toch gewoon Dani Californiaquote:Op donderdag 26 december 2019 17:06 schreef jrwl het volgende:
wel apart dat jullie Mary Jane`s Last Dance niet kennen. Maar als je hem hoort, herken je hem waarschijnlijk wel.
Ik heb de neiging heel veel oh ja-tjes te hebben bij titels die ik niet ken bij deze lijst.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:06 schreef jrwl het volgende:
wel apart dat jullie Mary Jane`s Last Dance niet kennen. Maar als je hem hoort, herken je hem waarschijnlijk wel.
Stemlijstjequote:Op donderdag 26 december 2019 17:06 schreef jrwl het volgende:
The road ahead ken je wel, wonder dat dat nummer er nog instaatquote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef MTheBassman het volgende:
1577 Superheroes The Script
1576 Need You Now Lady Antebellum
1575 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers
1574 The Road Ahead City To City
1573 Fly Like An Eagle Steve Miller Band
1572 Sing For Absolution Muse
1571 Theme From 'Harry's Game' Clannad
1570 (Something Inside) So Strong Labi Siffre
1569 A Head Full Of Dreams Coldplay
1568 Still Believe Herman Brood & His W.R.
1567 Hey Ya! OutKast![]()
![]()
1566 The Eyes Of Jenny Sandy Coast
1565 I'm A Believer The Monkees
Roses is een genotquote:Op donderdag 26 december 2019 17:07 schreef jrwl het volgende:
Hey Ya vind ik nog steeds het slechtste nummer van Outkast. Overrated. Roses van Outkast is underrated.
Maar dat was wel het best presterende Top 40 liedje van 99 volgens mij..quote:Op donderdag 26 december 2019 17:08 schreef alopio het volgende:
[..]
The road ahead ken je wel, wonder dat dat nummer er nog instaat
Typische one day fly, ook een nietszeggend niemanddalletje
Dit vind ik naast die drol met William wel hun slechtste.quote:
Wat de fuck doet dat nummer zo laag.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die van the monkees ken je 100%
Ik luister meer muziek dan ooit en The Script behoort toch wel tot de anonimiteit der anonimiteit. Over een week of maand ben ik alweer deze troep vergeten.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik naast die drol met William wel hun slechtste.
Was er net een liedje?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister meer muziek dan ooit en The Script behoort toch wel tot de anonimiteit der anonimiteit. Over een week of maand ben ik alweer deze troep vergeten.
Neejoh, gewoon leuk nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:07 schreef jrwl het volgende:
Hey Ya vind ik nog steeds het slechtste nummer van Outkast. Overrated. Roses van Outkast is underrated.
Het feit dat ze zowat 10 keer met hetzelfde nummer in de lijst staan mag oprecht een schande genoemd worden.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was afgelopen maandag bij een muziekquiz en was ervan overtuigd dat ik op basis van het intro The Man Who Can't be Moved meende te herkennen. Bleek t Homesick te zijn. Zegt alles over de inwisselbaarheid van The Script-noteringen
Zouden ze nooit doen, heel kindvriendelijk nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ahja, en Slayer kan zomaar in de nacht gedraaid worden.
quote:
Je bent in de war met Kotsingtonquote:Op donderdag 26 december 2019 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het feit dat ze zowat 10 keer met hetzelfde nummer in de lijst staan mag oprecht een schande genoemd worden.
Suzan en Freekquote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waaraan dit danw eer een stijging van 158 plekken te danken heeft is mij een raadsel
Van mij ook niet. Snap wel dat 'ie erin staat.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:13 schreef Kyran het volgende:
1576 Need You Now Lady Antebellum
Ah, deze ken ik wel ja. Ok nummer, hoeft van mij niet in de lijst.
Ik vond hem wel erg laag staan, 210 bij het debuut was natuurlijk belachelijk hoog, maar dit is wel een notering die in de marge mag blijven rondzwemmen van mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waaraan dit danw eer een stijging van 158 plekken te danken heeft is mij een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |