Wel een leuke reactie van hem ja, kan ik wel waarderen.quote:
Ik denk dat hij dit ook vooral doet omdat hij volgens mij ook niet echt lekker ligt bij Rob.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een leuke reactie van hem ja, kan ik wel waarderen.
wat zei die? zat niet te luisteren.quote:
Draaide nog een stukkie marco en aliquote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wat zei die? zat niet te luisteren.
Hij draaide Marco B. en Ali B.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij speelde het laatste deel van Ali B. af.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij speelt het stukje van Marco Borsato / Ali B. af dat Rob had afgekapt, en zei dat Rob nu buiten bedreigd wordt door Borsato-fansquote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:Op donderdag 26 december 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begint helaas met Ali B.
Disturbingquote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef Cee het volgende:
Hoe zou de Disturbed versie hiervan klinken?
Dat geloof ik ook best ja, dat die 2 geen dikke matties zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit ook vooral doet omdat hij volgens mij ook niet echt lekker ligt bij Rob.
In de beginjaren was het vooral een soort van besloten feestje met herinneringen, platenhoezen, teksten e.d.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Vroegah' was men ook al recalcitrant gewoon omdat het niet paste in de 'sfeer' van de Top 2000, tegenwoordig is de discussie meer of die 'sfeer' er nog wel is.
Uiteindelijk hebben we allemaal een mening over muziekjes en herinneringen. Maar dat het er anders aan toe ging lijkt me duidelijk ja. Zoals het toen was zou met zoveel bezoekers ook niet werken.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de beginjaren was het vooral een soort van besloten feestje met herinneringen, platenhoezen, teksten e.d.
In de loop der jaren zijn de Top 2000 topic bezoekers wel wat veranderd en heeft iedereen z'n eigen reden om hier rond te hangen...
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef Cee het volgende:
Hoe zou de Disturbed versie hiervan klinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |