Ja, dat dacht ik ook al. Opvallend dat deze er nog in staat.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat dit een eenmalige terugkeer zou zijn, maar houdt t lekker vol
nur von dirquote:Op donderdag 26 december 2019 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
Dit soort nummers durf je alleen maar van te dromen![]()
Volgens mij een gevolg van Ruud's Duitse Donderdag en een algemene opleving van Oosterbuurmuziek.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat dit een eenmalige terugkeer zou zijn, maar houdt t lekker vol
Wanneer gaan wij Allein Allein in de lijst stemmen?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij een gevolg van Ruud's Duitse Donderdag en een algemene opleving van Oosterbuurmuziek.
Dat mag je zelf doen, dat vind ik een vrij matig nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij Allein Allein in de lijst stemmen?
Ohja, hoe doet Atemlos het eigenlijk dit jaar?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij een gevolg van Ruud's Duitse Donderdag en een algemene opleving van Oosterbuurmuziek.
Op donderdagmiddag laat gaat Radio 2 uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
220quote:Op donderdag 26 december 2019 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, hoe doet Atemlos het eigenlijk dit jaar?
Ik vind het ook allemaal iets te veel van het goede (of slechte).quote:Op donderdag 26 december 2019 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op donderdagmiddag laat gaat Radio 2 uit.
Wat een ellende dan met die Duitse shit...
Vandaag eens niet, fijn!
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Veel plezier hier allen, ik ga ook naar de Gourmet, waar geen top2000 opstaat maar waarschijnlijk meuk van Q ofzo.
Tot vanavond laat allen
Flink gestegen weerquote:Op donderdag 26 december 2019 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, hoe doet Atemlos het eigenlijk dit jaar?
Veel plezier hier allen, ik ga ook naar de Gourmet, waar geen top2000 opstaat maar waarschijnlijk meuk van Q ofzo.
Tot vanavond laat allen
Is dat gestegen?quote:
Tot vanavond laat allen
Geniet ervan!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Tot vanavond laat allen
Sterkte en veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Tot vanavond laat allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |