Had vorig jaar volgens mij al een keer mn hele GH collectie gepost hierquote:
Deze man weet, Guitar Heroquote:
heel goed, de V is nog de nostalgische Veronica Vquote:Op donderdag 26 december 2019 14:20 schreef alopio het volgende:
[..]
O dat programma van hem ja...helemaal verdrongen
200 plaatsen gezakt.quote:
Misschien moet ik volgend jaar alleen maar op GH nummers spelen, ben benieuwd op wat voor lijst ik zal komenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had vorig jaar volgens mij al een keer mn hele GH collectie gepost hier
nee die loopt nog steeds met zn bruine puutje van de Lidlquote:
Onze sjors leeft gelukkig nogquote:
Ja ook vers, niet mijn ding. De geur alleen al zorgt dat ik 2 Maanden geen honger meer hebquote:Op donderdag 26 december 2019 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt ze wel eens vers geproefd toch he... en niet alleen van die vies zurige uit een pot?
nouja das wel goed voor de lijnquote:Op donderdag 26 december 2019 14:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ook vers, niet mijn ding. De geur alleen al zorgt dat ik 2 Maanden geen honger meer heb
White Room is wel gestegenquote:
T is net Fok!. Vol met dagjesmensenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef MTheBassman het volgende:
Godverdomme, kan dit Cafe ook een beetje losgaan op deze klassieker?
Is Nederland wel een landquote:
Het beleid van Radio 2 is er ook wel op gericht dat Cream als groep maar één notering overhoudt.quote:
Misschien als je stiekem wat in de fusten bier gooitquote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef MTheBassman het volgende:
Godverdomme, kan dit Cafe ook een beetje losgaan op deze klassieker?
Nope.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ginger Ninja ooit de lijst mogen verblijden met hun rommel?
Wat een geluk.quote:
Deden ze dat met bepaalde andere bands ook maar.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het beleid van Radio 2 is er ook wel op gericht dat Cream als groep maar één notering overhoudt.
hier roept 1 dat ze het tot dr 40e ook niet kon uitstaan, toen ik zorgde voor een hernieuwde kennismaking is ze bekeerdquote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja,
Dat is dan het enige positieve
Dan gaan ze waarschijnlijk alleen nog meer polonaises doen op alle Volendam meuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Misschien als je stiekem wat in de fusten bier gooit
Coldplay heeft toch ook maar 1 notering?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Deden ze dat met bepaalde andere bands ook maar.
das juist dr lol hequote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carolien weet ook echt niks he![]()
![]()
Ze zit er alleen omdat Rob zich dan nog slimmer voelt. Misschien is ze wel goed in het regelen van dingen en zo. Who knows. Maar met muziek heeft ze weinig.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien moet ik volgend jaar alleen maar op GH nummers spelen, ben benieuwd op wat voor lijst ik zal komen
Terwijl ze toch al een poosje bij de Platenbonanza en de Naneukbonanza meedoet.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
O nou dan heb ik nog een paar jaar om het te leren eten dus en het lekker te vindenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier roept 1 dat ze het tot dr 40e ook niet kon uitstaan, toen ik zorgde voor een hernieuwde kennismaking is ze bekeerd
Zo danquote:Op donderdag 26 december 2019 14:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb keuze genoeg dan
nouja... ze viel ook op mij dus of je het nou GOEDE smaak wil noemen.....quote:Op donderdag 26 december 2019 14:26 schreef alopio het volgende:
[..]
O nou dan heb ik nog een paar jaar om het te leren eten dus en het lekker te vinden
Er is hoop wou je zeggen
Tja doen ze nu ook al, is het risico dus meer dan waarsquote:Op donderdag 26 december 2019 14:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan gaan ze waarschijnlijk alleen nog meer polonaises doen op alle Volendam meuk.
Ze deed daarvoor bij KX o.a. Vrouwen Met Knoppen en ook daar was ze sidekick van Rob en Fred...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Terwijl ze toch al een poosje bij de Platenbonanza en de Naneukbonanza meedoet.
Door Arens?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:27 schreef MTheBassman het volgende:
Hier is trouwens een geweldige mash-up van gemaakt met Havana
En bijleren doet ze ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zit er alleen omdat Rob zich dan nog slimmer voelt. Misschien is ze wel goed in het regelen van dingen en zo. Who knows. Maar met muziek heeft ze weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |