SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook dit jaar belooft de Premier League dus spektakel en vuurwerk. De rechten zijn in Nederland nog steeds exclusief in handen van Ziggo Sport. Ik zit er in ieder geval al klaar voor en kan niet wachten tot het weer begint. Hey, tell you what. Football's back!
Fixtures
Match of the Day
Fantasy Premier League
Programma Ziggo
Oei, oei, oei.twitter:AlasdairGold twitterde op donderdag 26-12-2019 om 12:41:42No injury for Tanguy Ndombele. He's simply not in today's squad. reageer retweet
Eerste PL basisplek voor Sessegnon bij de Spurs, dat is zeker het bekijken waard.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Mokersaai Tottenham mag de dag openen tegen Deevie Prupper, nou fantastisch.
Bour vs arslquote:Op donderdag 26 december 2019 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
Vanmiddag wel nog leuke andere potjes of kan ik beter Netflix aanslingeren?
Uhm, de nummer 1 moet straks uit naar de nummer 2.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom programmeren ze op deze dag geen topwedstrijden ?
De nummer 1 moet tegen de nummer 2 Hans.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
omdat je die kijkers wil verdelen over de potjesquote:Op donderdag 26 december 2019 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Hadden ze voor deze competitie kunnen bedenken dat Leicester de nummer 2 zou zijn ?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nummer 1 moet tegen de nummer 2 Hans.
Heb niet over specifiek Liverpool-Man City . Maar ze hadden ook bijv Man City - Man Utd , Liverpool-Chelsea , Spurs-Arsenal en nog een paar degradatiekrakers in de voormiddag ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat je die kijkers wil verdelen over de potjes
het nut van zo'n dag is dat juist alle wedstrijden worden gekeken en veelal tegelijk gespeeld
als je vandaag city liverpool hebt tegelijk met de rest kun je de andere net zo goed niet uitzenden
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hadden ze voor deze competitie kunnen bedenken dat Leicester de nummer 2 zou zijn ?
Schakelkanaal bij Ziggy is altijd matig, ook bij de CL. Mogen een voorbeeld nemen aan het Duitse Konferenz.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:32 schreef PSVCL het volgende:
Blijven veel te.lang hangen bij everton![]()
Doe eens schakelen man
voor wie ben jijquote:Op donderdag 26 december 2019 16:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat Ajax tweemaal hier niet van kon winnen.
twitter:MiguelDelaney twitterde op donderdag 26-12-2019 om 18:10:55Just 14 points between 4th and 18th at halfway stage of the season - 19 games. That's one of lowest ever, and lowest since 2002-03 (12 points).The average in that time is 22 points. reageer retweet
De Gehandicapten League.twitter:sportingintel twitterde op donderdag 26-12-2019 om 18:14:34Fourth-place Chelsea are closer to the Premier League relegation zone (14 points) than the top of the table (17 points). reageer retweet
Ik had wel graag wat derby's willen zien vandaag. Everton-Liverpool, Spurs-Arsenal, United-City en West Ham-Chelsea.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb niet over specifiek Liverpool-Man City . Maar ze hadden ook bijv Man City - Man Utd , Liverpool-Chelsea , Spurs-Arsenal en nog een paar degradatiekrakers in de voormiddag ofzo.
Logistiek niet te doen. Heel beperkt openbaar vervoer op Boxing Day/ daarnaast alle wegwerkzaamheden en rail werkzaamheden in deze periode. En beperkte politie mogelijkheden etc etc etc.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had wel graag wat derby's willen zien vandaag. Everton-Liverpool, Spurs-Arsenal, United-City en West Ham-Chelsea.
Die stem heeft ie standaardquote:Op donderdag 26 december 2019 18:25 schreef aTypisch het volgende:
Mulder heeft al gedronken geloof ik
Bedankt maat!quote:Op donderdag 26 december 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo Sport Totaal voor alle klanten KPN Interactieve TV
https://www.totaaltv.nl/n(...)kpn-interactieve-tv/
JAAAAAAAAAAA.
Dat kan niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Albert Mantingh, zucht.
Dat wordt op Engels commentaar zetten.
Ik denk vanwege Amazon?quote:
Word er opeens uitgegooid. #beflikkeringquote:Op donderdag 26 december 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo Sport Totaal voor alle klanten KPN Interactieve TV
https://www.totaaltv.nl/n(...)kpn-interactieve-tv/
JAAAAAAAAAAA.
Ik ookquote:Op donderdag 26 december 2019 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word er opeens uitgegooid. #beflikkering
Hier ook.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Via de app en website doet hij het nog wel. Kut zooi.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh, die heb ik nog nooit voorbij zien komenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:06 schreef PicoMMP het volgende:
Boxing day uitslagen van 1963![]()
https://www.instagram.com(...)EA-B0CA-4C99F5DC1B00
Dit heb ik nu nog niet voorbij zien komen in de afgelopen 24 uur. Bedankt voor het delen, beste @PicoMMPquote:Op donderdag 26 december 2019 22:06 schreef PicoMMP het volgende:
Ik nog nietquote:Op donderdag 26 december 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Goh, die heb ik nog nooit voorbij zien komen
Elk fucking jaar weerquote:Op donderdag 26 december 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit heb ik nu nog niet voorbij zien komen in de afgelopen 24 uur. Bedankt voor het delen, beste @:PicoMMP.
Bedankt, die had ik nog niet gezien vandaag.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:06 schreef PicoMMP het volgende:
Net als de Lynx Africa by Axe memes elk jaar rond de kerst.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit heb ik nu nog niet voorbij zien komen in de afgelopen 24 uur. Bedankt voor het delen, beste @:PicoMMP.
Wel genot in tijden, zo schijnt. Het Rangers van Gerrard kan er weer eens wat van. Over Rangers gesproken; ze hebben recent interesse getoond in Giroud.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Old Firm![]()
Parodie op voetbal
Terwijl de wedstrijden met het jaar minder spectaculair worden. Maar dan kan je nog altijd 'm erin slingeren, lekker man: ''Weet je dat ze in 1963 gewoon lekker met 12-1 en 9-3 wonnenquote:
Ik hoop voor je dat Nederland niet tegen Wales gaat spelen binnenkortquote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zal nog eens wat leuks proberen te posten![]()
Doe eens niet zo onaardigquote:Op donderdag 26 december 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terwijl de wedstrijden met het jaar minder spectaculair worden. Maar dan kan je nog altijd 'm erin slingeren, lekker man: ''Weet je dat ze in 1963 gewoon lekker met 12-1 en 9-3 wonnen![]()
![]()
?''
Die wedstrijd heb je nooit moeten kijken om goed voetbalquote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel genot in tijden, zo schijnt. Het Rangers van Gerrard kan er weer eens wat van. Over Rangers gesproken; ze hebben recent interesse getoond in Giroud.
Precies. Genieten van de tackles en kaarten die je continu om de oren vliegen.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb je nooit moeten kijken om goed voetbal
Van de wedstrijden die ik moet bezoeken in mijn leven staat die toch wel op 2. En ik heb een ingang volgend seizoenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Precies. Genieten van de tackles en kaarten die je continu om de oren vliegen.
In de categorie 'What the fuck'.twitter:David_Ornstein twitterde op donderdag 26-12-2019 om 22:15:08Michail Antonio played for West Ham today, hours after crashing his Lamborghini into a front garden while dressed as a snowman. @RoshaneSport meets the family who had an alternative Christmas Day surprise https://t.co/rbZATOwsJn Get 60% off @TheAthleticUK https://t.co/LYoK0CL8Gx reageer retweet
Dan kan je nog beter een Turkse wedstrijd bekijken.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Precies. Genieten van de tackles en kaarten die je continu om de oren vliegen.
Dat laat mijn tv niet zien.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter een Turkse wedstrijd bekijken.
Met deze redenering snap ik dat je voor Feyenoord bentquote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb je nooit moeten kijken om goed voetbal
Eens.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat Kyle Anderson nu eindelijk een major winnen?
Valt mee.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ojee, blessure. Einde kampioenschapsdromen.
LePep.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pep wil weer meer versterkingen
Je verwacht het niet
Ledlamp op zijn haarlijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groin beuken en anders niks
Waarom zou je weg gaan bij het beste team uit Europa?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Kan geen betere back bedenken eerlijk gezegd. Mag ook wel een aardig prijskaartje aanhangen mocht hij vertrekken.
Dat klopt. Ik zeg gekke dingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom zou je weg gaan bij het beste team uit Europa?
Maakt niet uit vriend. Ik hou wel nog steeds van je.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zeg gekke dingen.
Ik mis insoquote:Op donderdag 26 december 2019 22:46 schreef KingRoland het volgende:
Inso heeft zijn tv uit het raam gegooid
Ik kijk uit naar zijn rants op Twitter.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:46 schreef KingRoland het volgende:
Inso heeft zijn tv uit het raam gegooid
Dit is geheel wederzijds.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit vriend. Ik hou wel nog steeds van je.
Waardeloze boxing dayquote:Op donderdag 26 december 2019 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb genoten van boxing day
gelachen om arsenal en chelsea
lekker man
Was toch altijd al halfwerk.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat IS is ook niet meer wat het geweest is
push-berichtquote:
twitter:henrywinter twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 21:12:13"It's not football any more," chant Wolves fans. "F*ck VAR". reageer retweet
City zal dit overlevenquote:
heerlijke voorspellingquote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef dvdfreak het volgende:
wolvesgenot gaat stunten de komen de paar dagen
twitter:SamLee twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 23:12:30Guardiola says no buys in January reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:14 schreef Bolasie het volgende:
twitter:SamLee twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 23:12:30Guardiola says no buys in January reageer retweet
Als het puntenverschil zo blijft zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:49 schreef Bolasie het volgende:
Liverpool kan in maart al kampioen worden op, jawel, Goodison Park.
Neemt iemand Pep nog serieus? Die man degradeert met Heracles Heracles nog. Hoe staat hij er in Engeland nog voor Rickert?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:14 schreef Bolasie het volgende:
Zijn positie staat in ieder geval niet ter discussie. Dat zou ook een beetje vreemd zijn gezien de successen bij City van de afgelopen jaren en ook dit seizoen wordt er zeker nog goed gevoetbald. Het zit alleen een beetje tegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Neemt iemand Pep nog serieus? Die man degradeert met Heracles Heracles nog. Hoe staat hij er in Engeland nog voor Rickert?
Wie staart zich er op blind dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bewijst maar weer hoe onzinnig het is om je daarop blind te staren.
Wat een onzin
@Koffieplantertwitter:northernluke twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 23:17:24Paul Merson: “Klopp’s the best. He could take Rotherham through the divisions and make them a Premier League club, given time.“Guardiola can’t do that. He needs Ŗ80m or Ŗ90m players to make his system work. Klopp doesn’t. It’s a massive achievement, what he’s built.” reageer retweet
City wordt ook telkens geholpen door de bazen hogerop. Best zielig dat voor zo een situatie makkelijk opnieuw een penalty moet worden genomenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf die penalty die overgenomen moest worden
Rebekahgodin. Leicester mede door roulatie met een half B-team.twitter:LCFC twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 17:41:10@eToro "Jamie Vardy’s wife had a child today, so he’s with her and congratulations to them." - Brendan Rodgers.Congratulations! 💙 reageer retweet
Klopptquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef Bolasie het volgende:
@:koffieplantertwitter:northernluke twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 23:17:24Paul Merson: “Klopp’s the best. He could take Rotherham through the divisions and make them a Premier League club, given time.“Guardiola can’t do that. He needs Ŗ80m or Ŗ90m players to make his system work. Klopp doesn’t. It’s a massive achievement, what he’s built.” reageer retweet
Barca fanboys wellichtquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er nog echt mensen die Guardiola een betere trainer dan Klopp vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |