Die staan er helemaal niet in, ondanks Top2000-waardig materiaal.quote:
Kijk en daar gaat het al mis.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij droeg normale kleding en geen bandshirts meer, dus misschien viel hij minder op.
Da’s geen sport, dat zijn een stel papzakken die op een podium staan voor een zaal vol carnavalsvierdersquote:
Nee, hij was er de 26ste 's avonds, volgens @asco . Toen ik er een dag (of twee?) later was, stond ik ineens naast hem.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij zal er ook hooguit 1 keer geweest zijn
Eindelijk.quote:
Klopt, die zijn het.quote:
Ik verdenk Ron Stoeltie er van dat hij nog ergens een veto heeft of zo...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit blijft om de 1 of andere onverklaarbare reden ook maar populair
Een squire-bas, toch?quote:
Zou kunnen, ben niet het meest bekend met de merken. Maar het is een lekker vies plectrumgeluidquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:38 schreef alopio het volgende:
Zo net maar weer een biertje opengemaakt, het is tenslotte kerst. Denk begin rustig blijkt het een 12% te zijn. Damn
Quadruppel?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:38 schreef alopio het volgende:
Zo net maar weer een biertje opengemaakt, het is tenslotte kerst. Denk begin rustig blijkt het een 12% te zijn. Damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |