#prayforironmaidenmanquote:Op donderdag 26 december 2019 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij was iron maiden man er vorig jaar al niet meer
Welquote:Op donderdag 26 december 2019 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2018 18:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Iron Maiden man? Is al gespot.
Jawel.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In ieder geval veel minder, hij kon de aandacht niet aan met zijn autismequote:
Hij droeg normale kleding en geen bandshirts meer, dus misschien viel hij minder op.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In ieder geval veel minder, hij kon de aandacht niet aan met zijn autisme
Hij zal er ook hooguit 1 keer geweest zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij droeg normale kleding en geen bandshirts meer, dus misschien viel hij minder op.
Er is morgen pas weer darts...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, nu sport kijken, misschien tot veel later vandaag
Die staan er helemaal niet in, ondanks Top2000-waardig materiaal.quote:
Kijk en daar gaat het al mis.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij droeg normale kleding en geen bandshirts meer, dus misschien viel hij minder op.
Da’s geen sport, dat zijn een stel papzakken die op een podium staan voor een zaal vol carnavalsvierdersquote:
Nee, hij was er de 26ste 's avonds, volgens @asco . Toen ik er een dag (of twee?) later was, stond ik ineens naast hem.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij zal er ook hooguit 1 keer geweest zijn
Eindelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |