Hij heeft zn dab (dode artiesten-bonus) iig al niet meer om in te zettenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik pleit voor een terugkeer van Glen Campbell
Ja, op een blauwe dagquote:Op donderdag 26 december 2019 12:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, wacht.... die draaien ze natuurlijk pas als het avond is!!!
Zou dat het zijnquote:
Je kan het ook slavinken.quote:
Het “kijk eens hoe schattig mijn kinderen zijn” effectquote:Op donderdag 26 december 2019 12:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zag gisteravond om kwart voor 12 weer wat debiele ouders met hun 'poppetjes' van 7 en 8. Opgetieft ermee: het is gewoon een café dus ik snap niet dat ze dit toelaten
quote:
Ik denk dat ik in dit geval meer voor de blinde vinken gekozen hebquote:
De docu en zijn overlijden en paar jaar later hebben niks geholpen. Zonde eigenlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij heeft zn dab (dode artiesten-bonus) iig al niet meer om in te zetten
Mooie docu was dat.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De docu en zijn overlijden en paar jaar later hebben niks geholpen. Zonde eigenlijk
Ja echt, bwueghhh. Laat mij dronken worden idioot, ik heb net een paar uur gewacht nadat ik 7,50 heb betaald om 45 minuten een café in te mogen, waar ik ook voor bier moet betalen. Hou je kutkinderen bij me weg.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Het “kijk eens hoe schattig mijn kinderen zijn” effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |