Nope. Sla dit jaar over, ik keek vanmorgen en zag zo belachelijk veel ouders met hun jonge kroostquote:Op donderdag 26 december 2019 12:37 schreef alopio het volgende:
[..]
ARNIE!! Ga je nog naar het café dit jaar
Deze heeft, mijns inziens, wat meer eeuwigheidswaarde dan het doorzeurende Slow Down.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
Raar dat dit lied in de top 2000 staat en Slow Down niet. Slechts twee Nederlandse liedjes hebben meer punten gehaald op het songfestival. Slow Down had ook wel een plekje verdiend.
Ik heb een mailtje gekregen.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Kan je nog ergens zien hoe hoog de op de door jezelf gestemde nummers staan?
Ja dat maak ik mezelf ook wijs, werkt iig niet bij mezelfquote:Op donderdag 26 december 2019 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij zou meer moeten drinken, misschien wordt het dan ooit nog eens wat...
Laat greys dat niet horenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit nummer is natuurlijk veel beter dan het wanstaltige Slow Down
Ik had twee lijstjes. Van eentje een mail, van de andere niet.quote:
Eens, beetje begrafenis effect ook, of een Ikea effect. Snachts is nog wel te doen denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope. Sla dit jaar over, ik keek vanmorgen en zag zo belachelijk veel ouders met hun jonge kroostIs toch geen reet meer aan zo.
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jaja, zonder kleren aan ook zeker, viezerik!
quote:
Allemaal waar.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je had je vingers elders nodig dan op het toetsenbord
Je was onze hoop in bange dagen..quote:Op donderdag 26 december 2019 12:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope. Sla dit jaar over, ik keek vanmorgen en zag zo belachelijk veel ouders met hun jonge kroostIs toch geen reet meer aan zo.
Inderdaad ze zijn vergeten het nummer in elkaar te zettenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, beetje begrafenis effect ook, of een Ikea effect.
Je moest het wel aanvinken.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had twee lijstjes. Van eentje een mail, van de andere niet.
Dus of dat nou heel betrouwbaar is...
Oh, wacht.... die draaien ze natuurlijk pas als het avond is!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 12:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nope, komen nog 2 keer voorbij....
Zag gisteravond om kwart voor 12 weer wat debiele ouders met hun 'poppetjes' van 7 en 8. Opgetieft ermee: het is gewoon een café dus ik snap niet dat ze dit toelatenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, beetje begrafenis effect ook, of een Ikea effect. Snachts is nog wel te doen denk ik.
Rhinestone Cowboy genotquote:Op donderdag 26 december 2019 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik pleit voor een terugkeer van Glen Campbell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |