Laat maar, je maakte die grap zelf al, ik las verkeerdquote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat er Phil Collins in de lijst?
Ja, soms een te hoog huisvrouwengehalte maar dan nog prima.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
Snap de haat op Phil niet zo. Kan bijna alles goed hebben.
Ik vind z'n Tarzan zeikmeuk wel vervelend, dit is gewoon leuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
Precies, zelfs zijn mindere nummers zijn gewoon prima te pruimen. Niks op aan te merken.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
Dit. Met Phil solo heb ik vrij weinig.quote:
Bedankt! Denk er nog even over na. Had er morgen graag gestaan maar dan wel als ze The Phantom draaienquote:Op donderdag 26 december 2019 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaartje kopen vooraf en anders op de gok, met het risico dat je uren staat te wachten en er na een half uur al weer uit moet. Ik zeg: Niet doen!
Dit is gewoon een remake van Paperlatequote:
Binnenkort komt hij met een banjo plaat op de proppen...quote:Op donderdag 26 december 2019 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Precies, zelfs zijn mindere nummers zijn gewoon prima te pruimen. Niks op aan te merken.
quote:
Ja musicalaids moet in het geheel verboden worden.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind z'n Tarzan zeikmeuk wel vervelend, dit is gewoon leuk.
Een paar jaar geleden was de wachttijd minimaal 3 uur en vaak nog wel wat langer.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aansluiten en mazzel hebben..
Zonder reservering is de huidige wachttijd:
1 UUR
Tickets aan de deur: ¤ 3
Tickets worden op volgorde van binnenkomst uitgegeven.
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja musicalaids moet in het geheel verboden worden.
De dagen na kerst schijnen sowieso al volgeboekt te zijn, hoorde ik vanmorgen...quote:Op donderdag 26 december 2019 11:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bedankt! Denk er nog even over na. Had er morgen graag gestaan maar dan wel als ze The Phantom draaien
Vrouwen zijn gék op Tarzan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind z'n Tarzan zeikmeuk wel vervelend, dit is gewoon leuk.
Zal wel drukker worden na kerst.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was de wachttijd minimaal 3 uur en vaak nog wel wat langer.
Als ik naar de tv kijk, vind ik het ook erg rustig in het café.
Het is wel nog de 26e.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was de wachttijd minimaal 3 uur en vaak nog wel wat langer.
Iedereen zit nog verplicht te kerstontbijten/brunchen. Denk dat het vanmiddag druk wordt.. gaan ze weer afraden te komen en zulksquote:Op donderdag 26 december 2019 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Shit, goedequote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef alopio het volgende:
@:dagoduck
Heb m’n avatar verandert hoor, beetje laat maar toch kerst nu
Ben zelf meer van de speed, persoonlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we straks ook nog Cocaine, wat een genot.
Ik houd het gewoon bij wat nootjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
Jaaaaquote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef alopio het volgende:
@:dagoduck
Heb m’n avatar verandert hoor, beetje laat maar toch kerst nu
Oma doet daaraan mee?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ja met dank aan Dagoduck die hem toen een paar jaar geleden heeft gefixt voor me, was tijdens SR nog dacht ik, toen er nog wel een glazen huis en een topic wasquote:
Ik ga haar niet weer ophalen hoor.quote:
Niet bevorderlijk bij angstaanvallen. Geen idee of je serieus bent, maar zou de drugs even laaten staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de speed, persoonlijk.
Hij mijne ook, bij dezequote:Op donderdag 26 december 2019 11:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja met dank aan Dagoduck die hem toen een paar jaar geleden heeft gefixt voor me, was tijdens SR nog dacht ik, toen er nog wel een glazen huis en een topic was
quote:
Ik heb het idee dat de hype om daar te zijn wel afneemt. Voorheen zeiden ze elk uur dat het erg druk is en dat hoor je nu vrijwel nooit meer.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Iedereen zit nog verplicht te kerstontbijten/brunchen. Denk dat het vanmiddag druk wordt.. gaan ze weer afraden te komen en zulks
Haha nee joh, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet bevorderlijk bij angstaanvallen. Geen idee of je serieus bent, maar zou de drugs even laaten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |