SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Ik vind t wel een lekker nrtjequote:Op donderdag 26 december 2019 06:14 schreef Eightyone het volgende:
Dido: Muziek voor het type vrouw dat graag jankt bij van die Net5-series en zo, met een bak chocoladeijs op schoot.
Laat maar.
die hebben allemaal een gezin nuquote:Op donderdag 26 december 2019 06:14 schreef asco het volgende:
Vroeger waren er hier mensen zat in de nacht maar dat is schijnbaar voorbij.
Wat een volluk.quote:Op donderdag 26 december 2019 06:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die hebben allemaal een gezin nu
Hoe valt het je in om om 05 uur op 2e kerstdag daar heen te gaan?quote:Op donderdag 26 december 2019 06:16 schreef sjampoeh het volgende:
OPENINGSTIJDEN TOP 2000 CAFÉ
Het café is geopend van 5:00 uur 's ochtends tot en met 3:00 uur 's nachts, met uitzondering van Eerste Kerstdag en Oudejaarsavond. Om zo veel mogelijk mensen een kans te geven de Top 2000 bij te wonen werkt het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid met blokken van 30 minuten.
De openingstijden van het Top 2000 Café zijn:
25 december Nog niet bekend
26 t/m 30 december 5:00 - 3:00 uur
31 december. 5:00 - 20:15 uur
Let op: de laatste inloop is om 01:00 uur!
Tijdens de Top 2000 kun je het café bezoeken voor slechts 3 euro p.p. (aan de deur). Om een populair en massaal bezocht evenement als Top 2000 toegankelijk en veilig te houden, zijn extra maatregelen genomen. Deze maatregelen kosten geld en daarom vragen we aan de bezoekers een bijdrage in die kosten. Zodoende kunnen we er met z’n allen weer een prachtig, uniek, gezellig en muzikaal feestje van maken!
De plaatsen worden op volgorde van binnenkomst uitgedeeld, dus er kan sprake zijn van lange wachttijden! Zodra je een kaartje hebt dan is het niet meer nodig om in een wachtrij te staan. Je kunt je gewoon vermaken rondom Beeld en Geluid met andere leuke dingen.
Ik hoef er sowieso niet zo nodig heen, zit veel liever gezellig hier op FOK!quote:Op donderdag 26 december 2019 06:18 schreef asco het volgende:
[..]
Hoe valt het je in om om 05 uur op 2e kerstdag daar heen te gaan?
Fascinerend!
Ik ben er 1x geweest in ik dacht 2014.quote:Op donderdag 26 december 2019 06:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoef er sowieso niet zo nodig heen, zit veel liever gezellig hier op FOK!
Ahzo.quote:Op donderdag 26 december 2019 06:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Net doe alsof Stefan Stasse er ook bij is.
Die mis ik dit jaar wel behoorlijk.
quote:Op donderdag 26 december 2019 06:27 schreef Eightyone het volgende:
Iemand is aan het Googelen wie die onbekende vrouw achter de microfoon toch is.
quote:Op donderdag 26 december 2019 06:34 schreef Eightyone het volgende:
*shazamt*
(Ja, dat het de Pixies zijn staat in beeld, maar zo kan ik het onthouden.)
Heel soms word ik nog verrast, al is het maar een fractie van m'n eerste Top 2000 van elf jaar terug.
Kan me de eerste keer dat ik echt serieus luisterde ook nog wel herinneren begin jaren 2000, was een jaar of 10-11 en wist nagenoeg niks van muziek nog....quote:Op donderdag 26 december 2019 06:34 schreef Eightyone het volgende:
*shazamt*
(Ja, dat het de Pixies zijn staat in beeld, maar zo kan ik het onthouden.)
Heel soms word ik nog verrast, al is het maar een fractie van m'n eerste Top 2000 van elf jaar terug.
Ik was in 2008 al ruim ervaren met muziek, maar wel vrij groen qua waardering voor 'oldies'. Er viel dus nogal wat op te schrijven (er was nog geen Shazam).quote:Op donderdag 26 december 2019 06:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kan me de eerste keer dat ik echt serieus luisterde ook nog wel herinneren begin jaren 2000, was een jaar of 10-11 en wist nagenoeg niks van muziek nog....
Zoveel nieuwe muziek leren kennen was een feest
Blijft toch ietwat apart om daar een nummer over een executie voor te gebruikenquote:
Wauw, nooit echt naar de tekst gekeken, maar ik zie het jaquote:Op donderdag 26 december 2019 06:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Blijft toch ietwat apart om daar een nummer over een executie voor te gebruiken
Tom klinkt al snel knuffelig en gezellig, maar in Delilah legt 'ie er ook 2 om..quote:Op donderdag 26 december 2019 06:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wauw, nooit echt naar de tekst gekeken, maar ik zie het ja
Vorig uur was ook al zo.quote:Op donderdag 26 december 2019 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker uurtje om wakker mee te worden. Bee Gees, twee keer MJ en André. Alleen Moron 5 is jammer.
Hoezo nu het nog kan?quote:
Oh ja...quote:
Ze hadden inderdaad best nog even door mogen tellen....quote:
Op de lijst zelf staat ie er wel zo op:quote:Op donderdag 26 december 2019 07:51 schreef Cassa95 het volgende:
Blijft gek dat de zanger van Coldplay geen credits krijgt op dit nummer
Officieel niet. Maar het is ook nooit een single geweest, dus mss dat daarom de moeite nooit is genomen, en eigenlijk is het een aftreksel van Everglow van Coldplay. Het was wel toevallig een enorme hit in NL omdat de radio het oppaktequote:Op donderdag 26 december 2019 07:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op de lijst zelf staat ie er wel zo op:
1691 Homesick Dua Lipa & Chris Martin
Ah ja, zo heette dat nummer, die intro is inderdaad bijna 1 op 1quote:Op donderdag 26 december 2019 07:56 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Officieel niet. Maar het is ook nooit een single geweest, dus mss dat daarom de moeite nooit is genomen, en eigenlijk is het een aftreksel van Everglow van Coldplay. Het was wel toevallig een enorme hit in NL omdat de radio het oppakte
beide niet bestquote:Op donderdag 26 december 2019 07:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah ja, zo heette dat nummer, die intro is inderdaad bijna 1 op 1
Het begin is een reden om me weer even im te draaien en de luiken weer te sluiten...quote:Op donderdag 26 december 2019 07:56 schreef peaceman het volgende:
Volgende uur ook niet heel best
1689 No Good In Goodbye The Script![]()
1688 Modern World Anouk![]()
1687 Looking Too Closely Fink![]()
1686 Fame David Bowie![]()
1685 Shake It Off Taylor Swift![]()
1684 You're Beautiful James Blunt![]()
1683 Late In The Evening Paul Simon![]()
1682 Heart Of Glass Blondie![]()
1681 Dancing With Tears In My Eyes Ultravox![]()
1680 Bullet The Blue Sky U2![]()
1679 Silence (Tiesto Mix) Delerium ft. Sarah McLachlan![]()
1678 I Love You Like I Love Myself Herman Brood & His Wild Romance![]()
1677 Gloria (Live) U2
eens, maar ja ik ga er niet speciaal weer voor naar bovenquote:Op donderdag 26 december 2019 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het begin is een reden om me weer even im te draaien en de luiken weer te sluiten...
Als je maar op tijd wakker bent voor Bowie natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het begin is een reden om me weer even im te draaien en de luiken weer te sluiten...
Dat is wel het kantelpunt van het uur...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je maar op tijd wakker bent voor Bowie natuurlijk
Ik lig nog in bed.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, maar ja ik ga er niet speciaal weer voor naar boven
Ehm maar dan ben je toch niet weg? Of ben ik nu gewoon te wakker?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed.
Mocht ik weg zijn, dan ben ik in slaap gevallen...
In slaap vallen = niet posten = weg...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ehm maar dan ben je toch niet weg? Of ben ik nu gewoon te wakker?
Nou ja zolang het nog lukt mag hij niet klagen toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet kunnen roepen dat Patrick bruel een fantastische gitaarsolo kan overleggen. Die komt ook steeds eerder, trouwens.
Oooooooohquote:Op donderdag 26 december 2019 08:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In slaap vallen = niet posten = weg...
Blijkt in ieder geval inspirerend te zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 08:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ordinary world is wel een lekker plaa... wacht.
nou die maken betere liedjes tegenwoordigquote:
Ik heb nog nooit eerder gehoord...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een van de minder slechte versies van het liedje van de Script.
Even teruggelezen: Denk ook gewoon omdat ie de sneltrein moet halen.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:56 schreef El-Stinho het volgende:
Leo heeft in het eerste uur iets teveel door intro's heengepraat, gok uit enthousiasme. Doet hij normaal nooit bij zijn eigen toffe shows.
Ik zat vannacht tussen 1 en 2 in de auto te luisteren en ik vond het een aparte manier van presenteren door Leo. Net of hij er niet bij was met z'n hoofd...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even teruggelezen: Denk ook gewoon omdat ie de sneltrein moet halen.
Geen aandacht aan besteden, negeren en doorlopen...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:12 schreef Bugno3 het volgende:
Gratuite aanklacht tegen de maatschappij met een matig accent van Anouk.
2012 volgens mij.quote:
Had van mij niet in de Top 2000 gehoeven nee. Wel een fijn liedjequote:Op donderdag 26 december 2019 08:16 schreef MadMaster het volgende:
Skip, next, niet echt bijzonder...
yup dat. live ook erg leukquote:Op donderdag 26 december 2019 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had van mij niet in de Top 2000 gehoeven nee. Wel een fijn liedje
leuk rifje hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt een niemendalletje van Bowie. Mag er ook wel uit.
Ik vind dat er best veel van dat soort liedjes in de lijst staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had van mij niet in de Top 2000 gehoeven nee. Wel een fijn liedje
Niet zijn beste, maar het blijf Bowiequote:Op donderdag 26 december 2019 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt een niemendalletje van Bowie. Mag er ook wel uit.
Maar Bowie staat er wel vaak in hoor.. al hoor ik het uiteraard liever dan Blof of weetikwat.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zijn beste, maar het blijf Bowie
ja?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Bowie staat er wel vaak in hoor.. al hoor ik het uiteraard liever dan Blof of weetikwat.
Ja. Zal geen verrassing zijn toch?quote:
op zich niet nee.... je houdt dus niet van Zeeuwse cryptogrammen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Zal geen verrassing zijn toch?
Wayne’s Worldgodquote:Op donderdag 26 december 2019 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Oh Mickey, you're so fine
You're so fine you blow my mind, hey Mickey,
Hey Mickey
Hey Mickey
Hey Mickey
Hey Mickey!
You've been around all night and that's a little long
You think you've got the right but I think you've got it wrong
Why can't you say goodnight so you can take me home, Mickey
quote:Op donderdag 26 december 2019 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Hey Mickey
Hey Mickey
Hey Mickey
Hey Mickey!
You've been around all night and that's a little long
You think you've got the right but I think you've got it wrong
Why can't you say goodnight so you can take me home, Mickey
Nou nee, gewoon een song van Toni Basil die volgens mij de basis is voor dit niemendalletje...quote:
Ja bedankt. Zit alleen ook in WWquote:Op donderdag 26 december 2019 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon een song van Toni Basil die volgens mij de basis is voor dit niemendalletje...
Hopelijk vind je snel weer werk...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja bedankt. Zit alleen ook in WW
quote:Op donderdag 26 december 2019 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk dat is het ... ik ben geen tienermeisje meer.
Ja leukquote:Op donderdag 26 december 2019 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk vind je snel weer werk...
Commando Control-Alt-Delete dan zeker...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:25 schreef Bugno3 het volgende:
Wisten jullie dat deze zanger commando in Bosnie is geweest?
Zijn toen zijn ballen eraf geschoten?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:25 schreef Bugno3 het volgende:
Wisten jullie dat deze zanger commando in Bosnie is geweest?
Dat wou ik ook net zeggenquote:Op donderdag 26 december 2019 08:25 schreef peaceman het volgende:
Op Twitter is deze man wel een held.
Ik kijk geen Net 5.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:26 schreef Eightyone het volgende:
De Net5-kijkende Dido-fans (zoals eerder deze ochtend omschreven) kunnen de zakdoeken weer tevoorschijn halen. Andere vocalist, maar valt vast goed bij dezelfde doelgroep.
Dit.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:25 schreef peaceman het volgende:
Nou, zo'n vrolijk liedje is dat niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:24 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Ik heb nog maar heel weinig van de top2000 meegekregen, maar vannacht toevallig wel it's raining againg gehoord. Was een vrolijke toevoeging in de top 2000
Dan kan hij daar beter zijn beroep van maken en stoppen met zingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:25 schreef peaceman het volgende:
Here With Me van Dido is een guilty pleasure van mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:26 schreef Eightyone het volgende:
De Net5-kijkende Dido-fans (zoals eerder deze ochtend omschreven) kunnen de zakdoeken weer tevoorschijn halen. Andere vocalist, maar valt vast goed bij dezelfde doelgroep.
er bestaat een gecensureerde versie?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gecensureerde versie, lekker jongens
Nouja, ik had wel door dat het woord 'fucking' niet werd gezongen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
er bestaat een gecensureerde versie?
soms moet je misschien niet teveel te koop lopen met je kennis over een nummer.
quote:Op donderdag 26 december 2019 08:24 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Ik heb nog maar heel weinig van de top2000 meegekregen, maar vannacht toevallig wel it's raining againg gehoord. Was een vrolijke toevoeging in de top 2000
En toch werd ik er eventjes blij vanquote:Op donderdag 26 december 2019 08:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, zo'n vrolijk liedje is dat niet.
Goedemorgen!
M.a.w. het hele strakke is er wel af?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk dat is het ... ik ben geen tienermeisje meer.
quote:Op donderdag 26 december 2019 08:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
M.a.w. het hele strakke is er wel af?
Dan moeten er volgend jaar meer mensen op deze plaat stemmen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:29 schreef peaceman het volgende:
Die Paul is ook de weg kwijt he?! Het is helemaal niet late in the evening..
Hij zong dan ook IT WAS late in The eveningquote:Op donderdag 26 december 2019 08:29 schreef peaceman het volgende:
Die Paul is ook de weg kwijt he?! Het is helemaal niet late in the evening..
Gewoon toffe reacties op zure mensen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want wat heeft hij daar voor de mensheid betekent?
tsss detailsquote:Op donderdag 26 december 2019 08:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zong dan ook IT WAS late in The evening
Oh, kijkt ze daarom zo raar op die fotoquote:Op donderdag 26 december 2019 08:33 schreef MadMaster het volgende:
Op haar hoogtepunt toen...
[ afbeelding ]
Ah, dank voor de info.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon toffe reacties op zure mensen.
Beter zo?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, kijkt ze daarom zo raar op die foto
Wat een tijger.quote:
Moet ik de AIVD gaan bellen nu?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dank voor de info.
Twitter gebruik ik alleen nog in geval van liquidaties in de buurt...
quote:Op donderdag 26 december 2019 08:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ik de AIVD gaan bellen nu?![]()
Check z’n profiel anders even, hij heeft geweldige humor.
Dat zeker, maar dit was 1 van hun weinige hits.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:37 schreef cafca het volgende:
Mooi nummer, maar Ultravox heeft zoveel beter....
Een fox on the run.quote:
ben allang blij dat ie weer wat stijgt in de lijstquote:Op donderdag 26 december 2019 08:37 schreef cafca het volgende:
Mooi nummer, maar Ultravox heeft zoveel beter....
Ik zou hier zo op kunnen stemmen. Je moet er maar net op dat moment aan denken.quote:
En klonk toch wel beter dan in mijn herinneringquote:Op donderdag 26 december 2019 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dit was 1 van hun weinige hits.
Dus...
Ik heb altijd wat standaarden op mijn lijstje.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou hier zo op kunnen stemmen. Je moet er maar net op dat moment aan denken.
Ik ben zeker fan van de John Foxx, maar kan de beginjaren met Midge Ure zeker ook waarderen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:41 schreef cafca het volgende:
[..]
En klonk toch wel beter dan in mijn herinnering
Maar ik ben meer fan van de John Foxx periode. Jij ook?
Samequote:Op donderdag 26 december 2019 08:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind U2 persoonlijk niet heel geweldig.
Ik ken eigenlijk alleen die eerste LP met Midge echt goed, en de hitjes daarna.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zeker fan van de John Foxx, maar kan de beginjaren met Midge Ure zeker ook waarderen.
Vocaal vind ik hem zelfs beter...
Hij heeft zo’n enge manische kop.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:48 schreef Tris het volgende:
[..]
Op recente foto's lijkt hij op Berlusconi
Trancegender.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk deze, topper uit de tranceperiode wel.
Hij is nooit echt fotogeniek geweest, de man heeft 0,0 uitstraling.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:48 schreef Tris het volgende:
[..]
Op recente foto's lijkt hij op Berlusconi
Wel mee eens, maar vind de niet radio edit van zijn mix wel genot.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn betere versies van deze song, maar dit werd wereldwijd wel dé hitversiw...
quote:
Eens, en de Above & Beyond versie is wat mij betreft de betere...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar vind de niet radio edit van zijn mix wel genot.
Ik vind het zo heerlijk als je jouw username eer aan doet.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Herman Brood, ook zwaar overgewaardeerd
Net als maatje Deelder, altijd goed voor een verhaal en aangezien het niet uitmaakt hoe ze over je lullen...quote:
Hij was zo lekker gek, dus was zn muziek top. Ofzoquote:Op donderdag 26 december 2019 08:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 08:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
nee? waarmee ontbijt je dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:51 schreef Tris het volgende:
Persoonlijk geen liefhebber van Brood.
Bah! Humbug!quote:Op donderdag 26 december 2019 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het zo heerlijk als je jouw username eer aan doet.
En jeugdsentimentquote:Op donderdag 26 december 2019 08:52 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk dit, nog lekker onbevangen en niet gekunsteld...
oh jeequote:Op donderdag 26 december 2019 08:52 schreef Tris het volgende:
[..]
Met rechtsafslaande yoghurt en hennepzaad
niet vallen he?!quote:Op donderdag 26 december 2019 08:54 schreef cafca het volgende:
Maar ik ga ff een stukje sporten. Laters!
Nou nee, alles na 2000 (en misschien zelfs 1990) is zeker niet het beste van U2...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:56 schreef PzKpfw het volgende:
Dan is Magnificent toch wel vele malen beter.
Dat nummer is wel zo slaapverwekkend. Als ik 1 notering van U2 mag kiezen die er direct uit mag is het die.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:56 schreef PzKpfw het volgende:
Dan is Magnificent toch wel vele malen beter.
Prima uurtjequote:Op donderdag 26 december 2019 08:58 schreef peaceman het volgende:
1676 Don't Look Back Boston![]()
![]()
1675 Heavy Cross Gossip![]()
1674 Lovesong The Cure![]()
1673 Man Down Rihanna![]()
![]()
1672 Take It To The Limit Eagles![]()
1671 Clown Emeli Sandé![]()
1670 Mr. Bojangles Sammy Davis Jr.![]()
![]()
![]()
1669 I've Had The Time Of My Life Bill Medley & Jennifer Warnes![]()
![]()
1668 Lucky Man Emerson, Lake & Palmer![]()
![]()
1667 Sunrise Norah Jones![]()
1666 Famous Blue Raincoat Leonard Cohen
Ah, logisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |