nou die maken betere liedjes tegenwoordigquote:
Ik heb nog nooit eerder gehoord...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een van de minder slechte versies van het liedje van de Script.
Even teruggelezen: Denk ook gewoon omdat ie de sneltrein moet halen.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:56 schreef El-Stinho het volgende:
Leo heeft in het eerste uur iets teveel door intro's heengepraat, gok uit enthousiasme. Doet hij normaal nooit bij zijn eigen toffe shows.
Ik zat vannacht tussen 1 en 2 in de auto te luisteren en ik vond het een aparte manier van presenteren door Leo. Net of hij er niet bij was met z'n hoofd...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even teruggelezen: Denk ook gewoon omdat ie de sneltrein moet halen.
Geen aandacht aan besteden, negeren en doorlopen...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:12 schreef Bugno3 het volgende:
Gratuite aanklacht tegen de maatschappij met een matig accent van Anouk.
2012 volgens mij.quote:
Had van mij niet in de Top 2000 gehoeven nee. Wel een fijn liedjequote:Op donderdag 26 december 2019 08:16 schreef MadMaster het volgende:
Skip, next, niet echt bijzonder...
yup dat. live ook erg leukquote:Op donderdag 26 december 2019 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had van mij niet in de Top 2000 gehoeven nee. Wel een fijn liedje
leuk rifje hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt een niemendalletje van Bowie. Mag er ook wel uit.
Ik vind dat er best veel van dat soort liedjes in de lijst staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had van mij niet in de Top 2000 gehoeven nee. Wel een fijn liedje
Niet zijn beste, maar het blijf Bowiequote:Op donderdag 26 december 2019 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt een niemendalletje van Bowie. Mag er ook wel uit.
Maar Bowie staat er wel vaak in hoor.. al hoor ik het uiteraard liever dan Blof of weetikwat.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zijn beste, maar het blijf Bowie
ja?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Bowie staat er wel vaak in hoor.. al hoor ik het uiteraard liever dan Blof of weetikwat.
Ja. Zal geen verrassing zijn toch?quote:
op zich niet nee.... je houdt dus niet van Zeeuwse cryptogrammen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Zal geen verrassing zijn toch?
Wayne’s Worldgodquote:Op donderdag 26 december 2019 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Oh Mickey, you're so fine
You're so fine you blow my mind, hey Mickey,
Hey Mickey
Hey Mickey
Hey Mickey
Hey Mickey!
You've been around all night and that's a little long
You think you've got the right but I think you've got it wrong
Why can't you say goodnight so you can take me home, Mickey
quote:Op donderdag 26 december 2019 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Hey Mickey
Hey Mickey
Hey Mickey
Hey Mickey!
You've been around all night and that's a little long
You think you've got the right but I think you've got it wrong
Why can't you say goodnight so you can take me home, Mickey
Nou nee, gewoon een song van Toni Basil die volgens mij de basis is voor dit niemendalletje...quote:
Ja bedankt. Zit alleen ook in WWquote:Op donderdag 26 december 2019 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon een song van Toni Basil die volgens mij de basis is voor dit niemendalletje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |