Blood Sugar Sex Magik would like to have a word with you.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:11 schreef DireStraits7 het volgende:
RHCP, het is altijd vlees noch vis. Niet genoeg rock, niet genoeg funk.
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:12 schreef Kyran het volgende:
Over red hot chili peppers gesproken.
Carolina Reaper sausje gekocht in Londen paar weken terug ..... verdomme wat is dat spul heet
Mwuah, een Innuendo is muzikaal genot. Maar heel veel nummers zijn écht te veel gericht op simpel scoren op de radio. Helemaal prima hoor overigens, heeft ze geen windeieren gelegd. Maar het is niets voor niets dat juist mensen die minder rock luisteren er toch fan van zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar doe je Queen echt tekort mee.
Nu aangemengd met wat goede olijfolie en het is redelijk bruikbaar in MINIMALE hoeveelhedenquote:
Ze hadden ook ooit chips met die smaak. Er zat maar 1 stukje chips in de zakquote:Op donderdag 26 december 2019 01:12 schreef Kyran het volgende:
Over red hot chili peppers gesproken.
Carolina Reaper sausje gekocht in Londen paar weken terug ..... verdomme wat is dat spul heet
Allll we hear is Radio Ga Ga. Radio Googoo. Radio Blah Blah.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mwuah, een Innuendo is muzikaal genot. Maar heel veel nummers zijn écht te veel gericht op simpel scoren op de radio. Helemaal prima hoor overigens, heeft ze geen windeieren gelegd. Maar het is niets voor niets dat juist mensen die minder rock luisteren er toch fan van zijn.
hahaha nice! lekker man, ik houd ervanquote:Op donderdag 26 december 2019 01:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nu aangemengd met wat goede olijfolie en het is redelijk bruikbaar in MINIMALE hoeveelheden
slaaplekker manquote:Op donderdag 26 december 2019 01:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga slapen, straks Daydream Believer missen
Welterusten nachtbrakers
Grappig hoe dat gaat ... was destijds muziek wat je moeder geweldig leuk vond. Dus niet cool. Dan krijg je zelf kinderen en die zetten zich weer af tegen ons en dus vinden zij die muziek weer hipquote:
Dan moet je eens hun albums in hun beginperiode luisteren, daar is echt weinig bij van 'makkelijk scoren'. Een nummer als Bohemian Rhapsody is zelfs het tegenovergestelde van makkelijk scoren. Er is ook een reden dat er niets van Queen II in de Top 2000 staat, ondanks dat dat toch een alom geroemd meesterwerk is onder mensen die zich iets beter verdiepen in jaren '70 (progressieve) rock.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mwuah, een Innuendo is muzikaal genot. Maar heel veel nummers zijn écht te veel gericht op simpel scoren op de radio. Helemaal prima hoor overigens, heeft ze geen windeieren gelegd. Maar het is niets voor niets dat juist mensen die minder rock luisteren er toch fan van zijn.
Altijd al mooi gevonden, niet alles maar krijg er vaak wel een glimlach vanquote:Op donderdag 26 december 2019 01:16 schreef Bonken het volgende:
[..]
Grappig hoe dat gaat ... was destijds muziek wat je moeder geweldig leuk vond. Dus niet cool. Dan krijg je zelf kinderen en die zetten zich weer af tegen ons en dus vinden zij die muziek weer hip
Nou dan kan ik wel de schuilkelder in als mijn toekomstige kinderen Marco Borsato en O’Gene gaan draaien.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:16 schreef Bonken het volgende:
[..]
Grappig hoe dat gaat ... was destijds muziek wat je moeder geweldig leuk vond. Dus niet cool. Dan krijg je zelf kinderen en die zetten zich weer af tegen ons en dus vinden zij die muziek weer hip
Zal het eens een serieuze kans geven. Ben een liefhebber van Prog dus dat moet er dan wel in gaan.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan moet je eens hun albums in hun beginperiode luisteren, daar is echt weinig bij van 'makkelijk scoren'. Een nummer als Bohemian Rhapsody is zelfs het tegenovergestelde van makkelijk scoren. Er is ook een reden dat er niets van Queen II in de Top 2000 staat, ondanks dat dat toch een alom geroemd meesterwerk is onder mensen die zich iets beter verdiepen in jaren '70 (progressieve) rock.
Dit zijn van die dingen die je nooit toe moet geven.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ken dit nummer van de serie Glee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
http://www.progarchives.com/artist.asp?id=1755quote:Op donderdag 26 december 2019 01:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zal het eens een serieuze kans geven. Ben een liefhebber van Prog dus dat moet er dan wel in gaan.
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 editie 2019 #1: De voorpret kan beginnen!" van 25-12-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 309 Dagoduck
02 306 Kopiko
03 251 Mexicanobakker
04 244 Zorro
05 202 MadMaster
06 193 peaceman
06 193 OscarMopperkont
08 182 Isorden
09 161 PippenScottie
10 151 alopioIk ben trots op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Hele dag en avond niet thuis, morgen is het weer schaamteloos in de top 10 ben ik bangquote:
ik zeg niks. ik herken hetquote:Op donderdag 26 december 2019 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele dag en avond niet thuis, morgen is het weer schaamteloos in de top 10 ben ik bang
Ah, viel me al tegen van jouquote:Op donderdag 26 december 2019 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele dag en avond niet thuis, morgen is het weer schaamteloos in de top 10 ben ik bang
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 editie 2019 #1: De voorpret kan beginnen!" van 25-12-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 309 Dagoduck
02 306 Kopiko
03 251 Mexicanobakker
04 244 Zorro
05 202 MadMaster
06 193 peaceman
06 193 OscarMopperkont
08 182 Isorden
09 161 PippenScottie
10 151 alopio31ste is mooi zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarvan? Echt nooooit van gehoord. Ook bij vorige edities gemist ofzo.quote:
Je kan het, ik geloof in jequote:Op donderdag 26 december 2019 01:23 schreef Kyran het volgende:
Ik wil wel de top 10 halen hoor aan het einde van de reeks
quote:
Ik vrees het ergstequote:Op donderdag 26 december 2019 01:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou dan kan ik wel de schuilkelder in als mijn toekomstige kinderen Marco Borsato en O’Gene gaan draaien.
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan het, ik geloof in je
Dat probeer ik al jaren niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah, viel me al tegen van jou
Morgen ben ik halve dag weg, dus kan je inlopenDagoduck is toch niet bij te benen, dus ga ik niet eens proberen
Frank Boeien heb ik dan weer minder problemen mee. Kan oprecht genieten van Kronenburg Park.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:25 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik vrees het ergsteIk citeerde min of meer Bono die hetzelfde over Abba zei. Je ziet het ook aan ouwe Hazes, Frank Boeyen ... jaren uit beeld en ineens weer mainstream
Die vind ik ook mooiquote:Op donderdag 26 december 2019 01:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Frank Boeien heb ik dan weer minder problemen mee. Kan oprecht genieten van Kronenburg Park.
Hoe gaan we ervoor zorgen dat Ghost er met een nummertje in komt? Ik probeer het elk jaar maar het lukt nietquote:
Ghost is onmogelijk vrees ik of er moet een grote fanclub actie komen zoals bij Nightwishquote:Op donderdag 26 december 2019 01:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe gaan we ervoor zorgen dat Ghost er met een nummertje in komt? Ik probeer het elk jaar maar het lukt niet.
verschrikkelijk iddquote:Op donderdag 26 december 2019 01:30 schreef Kyran het volgende:
The Offspring live was denk ik mijn grootste deceptie ooit
'He Is' moet het wel kunnen halen. Niet té metal voor het grote publiek.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe gaan we ervoor zorgen dat Ghost er met een nummertje in komt? Ik probeer het elk jaar maar het lukt niet.
Ik hou wel van 90s punkbandjes, maar niet echt van The Offspring. Iets te puberaal iddquote:Op donderdag 26 december 2019 01:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit soort puberale onzin trek ik slecht.
1 vind ik meer dan zat. Goed jeugdherinneringen aan hoor, maar het is best wel een goedkope teringherrie. Ik ga ze op Graspop zien dit jaar, volgens mij moet ik vooral niets verwachten volgens mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:30 schreef Fylax het volgende:
Echt een schande dat er maar 1 ander nummer van the offspring in de top2000 staat
Ze doen liever "interessant" of klef tijdens zwijmelnummers ....springen ho maar ....quote:
Live? Neequote:Op donderdag 26 december 2019 01:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
1 vind ik meer dan zat. Goed jeugdherinneringen aan hoor, maar het is best wel een goedkope teringherrie. Ik ga ze op Graspop zien dit jaar, volgens mij moet ik vooral niets verwachten volgens mij.
Dan heb je toch echt zelf een fout gemaakt door er iets van te verwachten.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:30 schreef Kyran het volgende:
The Offspring live was denk ik mijn grootste deceptie ooit
Amateursquote:Op donderdag 26 december 2019 01:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze doen liever "interessant" of klef tijdens zwijmelnummers ....springen ho maar ....
Dode meuk
Ik denk serieus dat Dance Macabre best een redelijke hit zou kunnen worden (als het er 1 moet zijn van ze).quote:Op donderdag 26 december 2019 01:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
'He Is' moet het wel kunnen halen. Niet té metal voor het grote publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |