Talk vind ik denk ik het enige Coldplay nummer wat ik wel echt leuk vind.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Weet niet op welk album die staat maar Talk blijft wel een heerlijk nummer. Beter dan die aids van de laatste albums.
Zeker, maar die ene van net vond ik slaapverwekkendquote:Op donderdag 26 december 2019 00:12 schreef ok01 het volgende:
Coldplay heeft eigenlijk best wel wat prima nummers gemaakt vind ik
Jacco de Greeuw-achtige songschrijverscraftquote:Op donderdag 26 december 2019 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst even wegdromen bij deze topper.
Tot morgenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:12 schreef Isorden het volgende:
Ja, ik vind het mooi geweest voor vanavond.
Geniet van de muziek en tot morgen![]()
![]()
Gewoon naar Pinkpop gaan. (Al is de rest van die dag wel een flopshow)quote:Op donderdag 26 december 2019 00:13 schreef Cee het volgende:
Boh, Crowded House.Zou willen dat ze gewoon voor een los concert naar NL komen.
Ah smaken verschillenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die ene van net vond ik slaapverwekkend
Dan zitten we gewoon in de jaren ‘20.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:13 schreef Evertjan het volgende:
raar dat het over een week het jaar 2020 is begonnen
op basis van resultaten uit het verleden is het wel te verklarenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:13 schreef Evertjan het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Rick opzich nog wel mee vond vallen afgelopen jaar. Maar die van Someren, echt een kwal. Zoals je zegt, die doet het er om. Met z’n flauwe achterlijke limericksquote:Op donderdag 26 december 2019 00:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie is dat Rob het er echt om doet. Voor hem is het een act, Rick is echt nog erger en snap niet dat zijn eigen stijl niet bij Top2000 past.
Allebei wel ergens ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jacco de Greeuw-achtige songschrijverscraft
Voor mijn gevoel is 2019 nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:13 schreef Evertjan het volgende:
Ik wilde aandacht he?quote:
Somertijd op vrijdag blijft wel genieten though met Dingetjequote:Op donderdag 26 december 2019 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar noem je wel een combinatie die ik het liefst in een brandende escape room zie.
Dit lieg je. Die ''OMG DIT HOOR JE ALLEEN IN DE TOP 2000quote:Op donderdag 26 december 2019 00:14 schreef alopio het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Rick opzich nog wel mee vond vallen afgelopen jaar.
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde aandacht he?
Zal ik effe melden dat ik hier ook op heb gestemd.
quote:
Ja, nee, daarom dus juist niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon naar Pinkpop gaan. (Al is de rest van die dag wel een flopshow)
Voor een zaalshow zou ik misschien ook nog wel gaan. Hele fijne band. Ik weet nog dat ik hier vier jaar terug hele andere meningen over tentoon spreidde.
Dat heb ik verdrongen denk ikquote:Op donderdag 26 december 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit lieg je. Die ''OMG DIT HOOR JE ALLEEN IN DE TOP 2000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'' act was verschrikkelijk.
Pics?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |