Ik moet toegeven dat die Coldplay nummers hiervoor ook best goed te doen waren.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:09 schreef Kyran het volgende:
Ok, moet toegeven deze is wel goed te doen van Coldplay.
Kan je je voorstellen, eerst Gijs en direct daarna Rick. Of Gijs met Rick als sidekickquote:Op donderdag 26 december 2019 00:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die is ZO irritant. Vorig jaar ben ik een paar keer maar uit ellende gaan slapen. Zelfs Gijs is een held vergeleken met Rick ...
Ah, hun beste.quote:
Rob van Someren-achtige ergernisquote:Op donderdag 26 december 2019 00:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen, eerst Gijs en direct daarna Rick. Of Gijs met Rick als sidekick
Gijs met Rick als side-kick ben je er in ieder geval na 2 uur van afquote:Op donderdag 26 december 2019 00:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen, eerst Gijs en direct daarna Rick. Of Gijs met Rick als sidekick
Up&Up vond ik wel echt teringsaai. En Amsterdam komt ook maar niet los.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat die Coldplay nummers hiervoor ook best goed te doen waren.
In ieder geval beter dan Starfishquote:Op donderdag 26 december 2019 00:09 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk is Coldplay maar een hele rare naam.
quote:Coldplay — The band were called "Starfish" originally and a friend's group was called "Coldplay". When they did not want the name anymore, "Starfish" asked if they could use it instead. The original Coldplay took the name from a book of collected poems called Child's Reflections: Cold Play.
Arabesquequote:Op donderdag 26 december 2019 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind everyday life ook leuk
mwahquote:Op donderdag 26 december 2019 00:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Coldplay ten tijde van A Rush of Blood to the Head is nog zwaar ok..
Die is by far het ergst. Als die ooit naar radio2 komt en top2000 gaat doen dan stop ik met luisteren. Wat een LUL is dat zegquote:Op donderdag 26 december 2019 00:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Rob van Someren-achtige ergernis
Up en Up is verschrikkelijk. Amsterdam komt aan het eind toch tot een best mooi hoogtepunt?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Up&Up vond ik wel echt teringsaai. En Amsterdam komt ook maar niet los.
Neuh, is gewoon de beste van de Beatles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |