Iddquote:Op donderdag 26 december 2019 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt zo'n plaksnorretje inderdaadDan heb je echt zoiets van 'accepteer gewoon dat dit niet werkt'.
![]()
Ik vind hem mooi gevonden
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he, dat WHY MEEEEE van mij galmt nu heel Europa door. Die dachten dat ze met Emma Wortelboer het ergste hadden gehad.
Dat kan alleen in Nederland en België.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He, alweer kerstmis? Dat was het gisteren ook!
In Noorwegen ook volgens mij!quote:Op donderdag 26 december 2019 12:26 schreef ato het volgende:
[..]
Dat kan alleen in Nederland en België.
Tweede kerstdag is een officiële feestdag in in ieder geval de volgende landen: België (Duitstalige Gemeenschap), Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland (traditioneel niet Noordrijn-Westfalen en Saarland maar steeds vaker wel), Estland, Frankrijk (Elzas-Lotharingen), Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië (Santo Stefano), Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje (Catalonië), Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland (niet in de Franstalige kantons).quote:
In België is er geen Tweede Kerstdag. Ik ben nu ook aan het werk. Weliswaar van huis en er is geen reet te doen, maar officieel ben ik druk bezig.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:26 schreef ato het volgende:
[..]
Dat kan alleen in Nederland en België.
Oh dat dacht ik, werk ze (rustigquote:Op donderdag 26 december 2019 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België is er geen Tweede Kerstdag. Ik ben nu ook aan het werk. Weliswaar van huis en er is geen reet te doen, maar officieel ben ik druk bezig.
Dat zijn er nog best watquote:Op donderdag 26 december 2019 12:50 schreef ato het volgende:
[..]
Tweede kerstdag is een officiële feestdag in in ieder geval de volgende landen: België (Duitstalige Gemeenschap), Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland (traditioneel niet Noordrijn-Westfalen en Saarland maar steeds vaker wel), Estland, Frankrijk (Elzas-Lotharingen), Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië (Santo Stefano), Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje (Catalonië), Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland (niet in de Franstalige kantons).
Dat wist ik niet..
Het belangrijkste ban boxing day is dat er de hele dag voetbal in de uk isquote:Op donderdag 26 december 2019 12:51 schreef ato het volgende:
Is het in Amerika dan boxing day? En nog een vrije dag?
Da's niet belangrijkquote:Op donderdag 26 december 2019 13:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het belangrijkste ban boxing day is dat er de hele dag voetbal in de uk is
Je mag het natuurlijk gewoon leuk vinden en als dat voor jou een hoogtepunt is van tweede kerstdag en je zit lekker de hele dag voor de tv dan wens ik je er veel plezier meequote:
Haha bedankt. Maar ondertussen ook even mijn broer en vader pushen om nu eens te gaan risken, top2000 luisteren en op bol.com een beetje zoeken naar een nieuw boek.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je mag het natuurlijk gewoon leuk vinden en als dat voor jou een hoogtepunt is van tweede kerstdag en je zit lekker de hele dag voor de tv dan wens ik je er veel plezier meeMaar echt belangrijk? Neuh. Maar dat zijn heel weinig dingen
Daar is 2e kerstdag voor.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben wel een beetje brak hoor vandaag
Veel plezier danwel succes!quote:Op donderdag 26 december 2019 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op naar kerstmis met de familie. Tot later
Veel plezier!quote:Op donderdag 26 december 2019 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op naar kerstmis met de familie. Tot later
Nee, dat is voor mij ook nieuwe infoquote:Op donderdag 26 december 2019 12:50 schreef ato het volgende:
[..]
Tweede kerstdag is een officiële feestdag in in ieder geval de volgende landen: België (Duitstalige Gemeenschap), Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland (traditioneel niet Noordrijn-Westfalen en Saarland maar steeds vaker wel), Estland, Frankrijk (Elzas-Lotharingen), Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië (Santo Stefano), Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje (Catalonië), Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland (niet in de Franstalige kantons).
Dat wist ik niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |