De hele lijst door vind je wel meuk van de Blofs van deze wereld, dat is altijd klachtwaardig!quote:Op woensdag 25 december 2019 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat er nu op is staat allemaal nog vrij laagIk ga me denk ik meer ergeren bij de bovenste 100 dan bij de onderste 100
Na Sinterklaas weer trotste verhalen aangehoord van iemand die een ander allemaal Feyenoord-spullen heeft gegeven, terwijl diegene voor Ajax is. Hihaho, wat een lol allemaalquote:Op woensdag 25 december 2019 20:48 schreef I het volgende:
[..]
Ja true. Enkel kutcadeau's zijn wel echt zuur. Helemaal als anderen dan wel leuke cadeau's krijgen. Zit je dan met je goede gedrag en je kutcadeau.
Parkinson zelf is geen dodelijke ziekte gelukkig. Het zijn echt de bijkomende klachten en aandoeningen die voor een vroegtijdig overlijden kunnen zorgen. En omdat het voornamelijk bij ouderen voorkomt zijn een aantal van die symptomen zo heftig voor een oud lichaam dat het dat niet aankan.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik had eerlijk gezegd geen idee dat je daar zo lang mee kunt leven. Mijn opa had het ook voor zijn overlijden, maar die was toen al tachtiger.
Oh wel echt fijn dat dit kon en jullie samen kerst hebben kunnen vieren!quote:Op woensdag 25 december 2019 20:46 schreef I het volgende:
[..]
Ja precies.. Hij mocht vandaag gelukkig wel even naar huis (nouja, we hebben hier bij mij kerst gevierd, helemaal naar hun huis was niet te doen geweest), dus dat was wel even fijn.Thanks!
Jaaa heb je die nu?quote:
Zeker, maar als net genoeg mensen op je stemmen om je op plek 1999 te laten eindigen vind ik het minder erg dan wanneer je op plek 8 staat met een kutnummerquote:Op woensdag 25 december 2019 20:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De hele lijst door vind je wel meuk van de Blofs van deze wereld, dat is altijd klachtwaardig!
Dat is wel echt sneu ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na Sinterklaas weer trotste verhalen aangehoord van iemand die een ander allemaal Feyenoord-spullen heeft gegeven, terwijl diegene voor Ajax is. Hihaho, wat een lol allemaal
Dat is ook weer zo, aan de andere kant juist frustrerend dat het veertigste (matige) nummer van een artiest net in de lijst staat, waar ook wat leuks had kunnen staan van een artiest zonder noteringen.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker, maar als net genoeg mensen op je stemmen om je op plek 1999 te laten eindigen vind ik het minder erg dan wanneer je op plek 8 staat met een kutnummer
Eens, maar je weet natuurlijk niet vooraf wat er in de plaats komt voor Bruce Springsteen 23. Als dat Coldplay 36 is schiet je er niets mee opquote:Op woensdag 25 december 2019 20:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, aan de andere kant juist frustrerend dat het veertigste (matige) nummer van een artiest net in de lijst staat, waar ook wat leuks had kunnen staan van een artiest zonder noteringen.
Ahquote:Op woensdag 25 december 2019 20:48 schreef I het volgende:
[..]
JaEcht bizar hoe slecht dat loopt.
Klopt, maar toen voelde ik me zelf ook gewoon redelijk kut door van alles, dus dat zal ook zeker niet geholpen hebben. Daar ga ik wel van uit
Dat is dan inderdaad gewoon lullig ja. Bij zo'n grapje hoort wel echt een leuk cadeau verderquote:Op woensdag 25 december 2019 20:48 schreef I het volgende:
Ja true. Enkel kutcadeau's zijn wel echt zuur. Helemaal als anderen dan wel leuke cadeau's krijgen. Zit je dan met je goede gedrag en je kutcadeau.
Ik kom losquote:Op woensdag 25 december 2019 20:49 schreef I het volgende:
[..]
Die onschuld is inmiddels volledig verdwenen bij jou hč.
Dat risico moet je niet willen nemen met de smaak van Nederland inderdaad!quote:Op woensdag 25 december 2019 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eens, maar je weet natuurlijk niet vooraf wat er in de plaats komt voor Bruce Springsteen 23. Als dat Coldplay 36 is schiet je er niets mee op
Zolang je geen trifle met gehakt en peas hebt gemaakt zal het nog wel gaanquote:Op woensdag 25 december 2019 21:01 schreef ijs_beer het volgende:
Mijn nagerecht is dusdanig mislukt, dat ik de deelnemers van HHB voorlopig maar niet meer moet uitlachen als iets misgaat. Dit was geen mango tarte tartin, maar mangosoep met lemoncurd smaak.
Die eindbaas heeft maar 1 nummer in de top2000?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Straks de enige notering van Jan Smit, ik neem aan dat we allemaal vol verwachting klaar zitten?![]()
Nee, dat nog net niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zolang je geen trifle met gehakt en peas hebt gemaakt zal het nog wel gaan
Eerlijk is eerlijk, het is wel een van zijn leukere nummersquote:Op woensdag 25 december 2019 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die eindbaas heeft maar 1 nummer in de top2000?Nou ja zeg
Heb m'n vinger al op de mute-knop ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Straks de enige notering van Jan Smit, ik neem aan dat we allemaal vol verwachting klaar zitten?![]()
Valt er nog wat van te maken? En heb je vooraf verteld wat het had moeten worden? En ook belangrijk: was het alsnog lekker?quote:Op woensdag 25 december 2019 21:01 schreef ijs_beer het volgende:
Mijn nagerecht is dusdanig mislukt, dat ik de deelnemers van HHB voorlopig maar niet meer moet uitlachen als iets misgaat. Dit was geen mango tarte tartin, maar mangosoep met lemoncurd smaak.
Ahquote:Op woensdag 25 december 2019 21:01 schreef ijs_beer het volgende:
Beetje down vanwege alle tegenslagen, maar goed. Dat hoort er ook bij.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhNog een aanleiding daarvoor of was het gewoon een beetje down-zijn?
Precies.quote:[..]
Dat is dan inderdaad gewoon lullig ja. Bij zo'n grapje hoort wel echt een leuk cadeau verder
Bij Come Dine With Me (Engelse serie dat mensen bij elkaar op bezoek gaan en gaan koken) was er een keer iemand die zo ontzettend veel van worstjes hield, dat ze zelfs worst in de trifle ging stoppen. En was er nog serieus over ookquote:Op woensdag 25 december 2019 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zolang je geen trifle met gehakt en peas hebt gemaakt zal het nog wel gaan
Je moet wel het ESF met ons gaan kijken hoor in mei! Daar ga je hem ook horenquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kom losIk zit in een soort Fok!-puberteit
ijs_beerquote:Op woensdag 25 december 2019 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
Hee @:I fijn je hier weer 'ns te zien.Voor al het gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |