Wat trek je allemaal aan?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
Zo maar eens opdirken voor het derde kerst vreetfest.
Kerstdiner?quote:Op woensdag 25 december 2019 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Burp ik heb de hap net op. Nog een koppie thee en weer op huus an
Bij wie/waar ga je eten?quote:Op woensdag 25 december 2019 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K moet zo ook gaan eten maar helemaal geen trek :p
Wat heb je gemaakt/ ga je morgen maken?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens opruimen hier. Even mijn voorgerecht voor morgen geoefend.
Niemand dwingt je om te eten..quote:Op woensdag 25 december 2019 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ThuisMoet zelf eten maken maar geen honger
En of het gelukt was.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt/ ga je morgen maken?
Wat ben je vragerigquote:Op woensdag 25 december 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mauh, druk is ook weer een groot woord. Vanmiddag gekookt voor- en gegeten met familie en zo naar een feestje. Nu even kopje koffie en nog even uitrusten.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij was vandaag druk toch?
Bevallen?
Partyyyyyyy!quote:Op woensdag 25 december 2019 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mauh, druk is ook weer een groot woord. Vanmiddag gekookt voor- en gegeten met familie en zo naar een feestje. Nu even kopje koffie en nog even uitrusten.
Genieten geblazen.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben hier ook in m'n sas, lekker gegeten net.
Salade met tonijnsteak; wilde even kijken of mijn dressing goed was vooral.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yeahhhhh, ook zin in!quote:
Beviel het?quote:Op woensdag 25 december 2019 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salade met tonijnsteak; wilde even kijken of mijn dressing goed was vooral.
Goedzo, hopelijk volgend jaar met je eigen bitterbalquote:Op woensdag 25 december 2019 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Buitengewoon gezellig
Genieten van het samenzijn en de biertjes
Okequote:Op woensdag 25 december 2019 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh, lijkt niet veel maar ze zijn vrij machtig.
Redelijk, ik heb in de middag nog even een uur geslapen. Maar ik begin weer wat te gapenquote:
Heb wel trrek in koffie. Iemand zei laatst dat de caffeine maar iets van 45 min in je lichaam werkt. Weten jullie of dat klopt?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, ik heb in de middag nog even een uur geslapen. Maar ik begin weer wat te gapen
Klopt wel.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb wel trrek in koffie. Iemand zei laatst dat de caffeine maar iets van 45 min in je lichaam werkt. Weten jullie of dat klopt?
Ja na zaterdag zat de kerstborrel erop en was het harde werken gedaan, na gisteren klapte ik mijn laptop dicht en was het werken gedaan, en nu heb ik ook de familieverplichtingen erop zitten. Dus nu echt helemaal VRIJquote:
Geen idee. Het werkt ook bij iedereen anders natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb wel trrek in koffie. Iemand zei laatst dat de caffeine maar iets van 45 min in je lichaam werkt. Weten jullie of dat klopt?
Slaap is overrated.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik slecht slaap als ik laat koffie heb gedronken.
Dit, ben ook blij dat ik vrijdag nog even ga werken, anders word ik zo lamlendig van zoveel dagen niets doen achter elkaar.quote:
Ik moet vrijdag ook werken, moet als in vrij vragen heeft toch geen zin, want dat krijg ik toch nietquote:Op woensdag 25 december 2019 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit, ben ook blij dat ik vrijdag nog even ga werken, anders word ik zo lamlendig van zoveel dagen niets doen achter elkaar.
Hoezo overratedquote:Op woensdag 25 december 2019 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slaap is overrated.
Ik slaap slecht als ik weinig doe.
In de gezondheidsapp zie je zo dat minder stappen dan 10.000 per dag direct resulteren in een kwalitatief mindere slaap.
Ik heb ook even een uurtje zwemmen op de planning staan. Toch weer even iets doen in mijn vakantie. Ik ben voor de verandering eens verplicht vrij, dus kan erg rustig aan doen.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit, ben ook blij dat ik vrijdag nog even ga werken, anders word ik zo lamlendig van zoveel dagen niets doen achter elkaar.
Ik had wel vrij kunnen hebben maar heb juist aangeboden dat ik wel graag wilde werken.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag ook werken, moet als in vrij vragen heeft toch geen zin, want dat krijg ik toch niet
Zwemmen is wel fijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook even een uurtje zwemmen op de planning staan. Toch weer even iets doen in mijn vakantie. Ik ben voor de verandering eens verplicht vrij, dus kan erg rustig aan doen.
Op vrije dagen kun je toch veel meer doen dan op dat lamlendige kantoor? Even fitness, hardlopen, wandeling, zwemmen, neuqen enz..quote:Op woensdag 25 december 2019 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk niet op een kantoor, ik werk op een BSO dus zeker in de vakanties doen we dan allemaal leuke dingen. Ik doe altijd verrassend weinig op vrije dagen.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op vrije dagen kun je toch veel meer doen dan op dat lamlendige kantoor? Even fitness, hardlopen, wandeling, zwemmen, neuqen enz..
nee moet WK Darts kijken en aan boekje werkenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Van je winterslaap komt ook niks terecht
Komt dat niet ook door dat je niet thuis bent? Plus allemaal extra prikkels enzo?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Slaap is zeker niet overrated; een van de dingen die ik graag doe. Als ik een week voor het werk in het buitenland ben merk ik sowieso dat de kwaliteit van slapen minder is
Hmm ja ik ben geestelijk altijd drukquote:Op woensdag 25 december 2019 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Je slaapt toch slechter als je geestelijk druk bent en daarna gaat zitten dan krijg ik tenminste mijn kop niet leeg.
Als je fysiek veel hebt bewogen heb je ook aan 6 uur slaap genoeg.
Ja, is echt een combinatie van dingen. Reizen (vooral vliegen) heeft ook wel een behoorlijk effect op me. Probeer nu in de planning daar ook zoveel mogelijk rekening mee te houden en vertrek soms een avond eerder zodat ik niet 2x op een dag hoef te vliegen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt dat niet ook door dat je niet thuis bent? Plus allemaal extra prikkels enzo?
Weet niet of dat zo werkt. Van dat fysieke dan. Als ik op reis ben dan ben ik de hele dag de hort op, heel veel lopen enzo, dan ben je toch de hele dag fysiek bezig geweest, maar ook super veel prikkels dus druk in mijn hoofd.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Je slaapt toch slechter als je geestelijk druk bent en daarna gaat zitten dan krijg ik tenminste mijn kop niet leeg.
Als je fysiek veel hebt bewogen heb je ook aan 6 uur slaap genoeg.
Ik ook wel. Tot ik doorhad dat als jeje druk in je hoofd voelt je moet gaan bewegen. Het is je lichaam dat je een signaal geeft. Terwijl jeje eigenlijk heel moe voelt. Na 10 min opwarmen ben ik gelijk fit en raak je weer helemaal relaxt na een uurtje.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben geestelijk altijd druk
NOu ja op werk beweeg ik altid dus heb niet echt de behoefte om dat na werk ook te doenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook wel. Tot ik doorhad dat als jeje druk in je hoofd voelt je moet gaan bewegen. Het is je lichaam dat je een signaal geeft. Terwijl jeje eigenlijk heel moe voelt. Na 10 min opwarmen ben ik gelijk fit en raak je weer helemaal relaxt na een uurtje.
Oh lol 2x op een dag vliegen lijkt me ook zwaar vermoeiend, het vliegen op zich niet maar al dat gedoe van naar het vliegveld, daar wachten, naar de stad. Moet je veel reizen voor je werk?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, is echt een combinatie van dingen. Reizen (vooral vliegen) heeft ook wel een behoorlijk effect op me. Probeer nu in de planning daar ook zoveel mogelijk rekening mee te houden en vertrek soms een avond eerder zodat ik niet 2x op een dag hoef te vliegen bijvoorbeeld.
Ja dat lopen is niet intensief genoeg en alle nieuwe indrukken maken je juist weer geestelijk druk. Als je vertrouwt bent met een soort van sport/beweging wat je leuk vind, het moet zelfs lichtelijk saai zijn, dan raak je super relaxt en slaap je als een koning(in).quote:Op woensdag 25 december 2019 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo werkt. Van dat fysieke dan. Als ik op reis ben dan ben ik de hele dag de hort op, heel veel lopen enzo, dan ben je toch de hele dag fysiek bezig geweest, maar ook super veel prikkels dus druk in mijn hoofd.
Hele nacht bitterbal in de SCquote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef bitterbal het volgende:
Nou heb koffie. we gaan het zien :p
En dit ja, uit mijn werk moe, even een dutje en dan heb ik lekker de hele avond nog.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind van de middag kan ik meestal mijn ogen nauwelijks open houden, en als ik dan even ga liggen slaap ik zo een uur. Maar 's avonds lig ik vaak nog lang te malen en te verwerken en zo.
Hmm ja misschien. Heb het nooit geprobeert.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat lopen is niet intensief genoeg en alle nieuwe indrukken maken je juist weer geestelijk druk. Als je vertrouwt bent met een soort van sport/beweging wat je leuk vind, het moet zelfs lichtelijk saai zijn, dan raak je super relaxt en slaap je als een koning(in).
Op zich geloof ik dat wel. Maar ik heb nooit zin in sporten ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat lopen is niet intensief genoeg en alle nieuwe indrukken maken je juist weer geestelijk druk. Als je vertrouwt bent met een soort van sport/beweging wat je leuk vind, het moet zelfs lichtelijk saai zijn, dan raak je super relaxt en slaap je als een koning(in).
Mijn hoofd stopt al tijdens het werkquote:Op woensdag 25 december 2019 22:49 schreef bitterbal het volgende:
Na werk ben ik echt mentaal uitgeput maar het hoofd wilt niet stoppen ofzo.
Fluo geelquote:Op woensdag 25 december 2019 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop wel een vestje mee toch voor de zekerheid?
Ik hou mezelf voor dat het qua reizen wel meevaltquote:Op woensdag 25 december 2019 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol 2x op een dag vliegen lijkt me ook zwaar vermoeiend, het vliegen op zich niet maar al dat gedoe van naar het vliegveld, daar wachten, naar de stad. Moet je veel reizen voor je werk?
Toen ik in de discotheek werkte leek m’n baas in dat opzicht nogal op Dries R.quote:
Tja alles kan, maar alles wat je wil moet je weer wat anders voor laten. Als je lekker wilt slapen, en uitgerust en er goed uitzien dan moet je savonds niet op de bank liggen maar de sportschoentjes aantrekken.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja misschien. Heb het nooit geprobeert.
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja alles kan, maar alles wat je wil moet je weer wat anders voor laten. Als je lekker wilt slapen, en uitgerust en er goed uitzien dan moet je savonds niet op de bank liggen maar de sportschoentjes aantrekken.
Hoe gaat het met je broer nuquote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja alles kan, maar alles wat je wil moet je weer wat anders voor laten. Als je lekker wilt slapen, en uitgerust en er goed uitzien dan moet je savonds niet op de bank liggen maar de sportschoentjes aantrekken.
Ja daar gaat het wel redelijk goed mee, heeft al met maten een vakantie gepland.quote:
Wat is er met je broer?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar gaat het wel redelijk goed mee, heeft al met maten een vakantie gepland.
Dat is gewoon veel. Ik romantiseer dat soort dingen in mijn hoofd altijd. Lekker veel reizen voor je werk, maar het is ook gewoon werk natuurlijk en als het steeds naar dezelfde plaatsen is en je toch amper tijd hebt om er wat van te zien dan is de lol er vast snel af.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou mezelf voor dat het qua reizen wel meevalt![]()
Het wisselt nogal. Bepaalde periodes van het jaar kan ik 3 weken in een maand weg zijn; soms blijft het bij 1x per maand. Zolang ik binnen Europa ben zorg ik wel dat ik de weekenden altijd gewoon thuis ben.
Het is inderdaad alles er omheen wat lang duurt. Bij een vlucht van 3 uur ben ik om van deur tot deur te komen soms 9-10 uur bezig.
gecondoleert?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is van de verkeerde kaaaaant.
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is van de verkeerde kaaaaant.
Oh dat is wel sneu.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee garpje.
Hij is gedumpt net voor de kerst na een relatie van 3 jaar ofzo.
De enige reden die ik kan bedenken dat mensen negatief kunnen zijn over homostellen is omdat ze inderdaad bang zijn het zelf te zijn. Ofzo. En anders is het een heel kortzichtig persoon.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een collega. Nog een jonge jongen. Ik denk trouwens dat hij best eens bi of homo zou kunnen zijn. Maar hij doet zich echt voor als een onwijze homofoob. Als we gasten hebben die homo zijn of die indruk wekken maakt die constant negatieve opmerkingen er over. Het wordt nogal irritant
Het is geen vakantie. Ik heb bij bepaalde bestemmingen er wel eens een weekend aan vast geplakt. Als ik in London ben probeer ik dat sowieso, helaas kom ik daar bijna nooit meer voor mijn werk.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is gewoon veel. Ik romantiseer dat soort dingen in mijn hoofd altijd. Lekker veel reizen voor je werk, maar het is ook gewoon werk natuurlijk en als het steeds naar dezelfde plaatsen is en je toch amper tijd hebt om er wat van te zien dan is de lol er vast snel af.
Ja het ligt er net te dik boven op. Dat hij maar moet benadrukken hoe hetero hij wel niet is. Hi flirt ook met alles wat los en vast zit. Ook gasten. Zelfs vrouwen die zijn moeder zoude kunnen zijn. Komen ook klachten over. Ook van collega';s trouwens.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken dat mensen negatief kunnen zijn over homostellen is omdat ze inderdaad bang zijn het zelf te zijn. Ofzo. En anders is het een heel kortzichtig persoon.
Dat hoef ik op kantoor niet te proberenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het ligt er net te dik boven op. Dat hij maar moet benadrukken hoe hetero hij wel niet is. Hi flirt ook met alles wat los en vast zit. Ook gasten. Zelfs vrouwen die zijn moeder zoude kunnen zijn. Komen ook klachten over. Ook van collega';s trouwens.
Ja hoorde paar dagen terug dat sommige collegas zelfs bang voor hem zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hoef ik op kantoor niet te proberen
Precies, ik begrijp het. Maar ik houd heel erg van reizen dus dan klinkt het in mijn hoofd altijd zo mooi, al weet ik rationeel ook dat het dus geen vakantie is. Naar welke bestemmingen ga je dan? Heb je een gezin? Want dat maakt veel van huis zijn natuurlijk nog kutter.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is geen vakantie. Ik heb bij bepaalde bestemmingen er wel eens een weekend aan vast geplakt. Als ik in London ben probeer ik dat sowieso, helaas kom ik daar bijna nooit meer voor mijn werk.
Gaan mensen serieus klagen als een ober een beetje met hun flirt ja? Wat een zure wereld leven we toch in.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het ligt er net te dik boven op. Dat hij maar moet benadrukken hoe hetero hij wel niet is. Hi flirt ook met alles wat los en vast zit. Ook gasten. Zelfs vrouwen die zijn moeder zoude kunnen zijn. Komen ook klachten over. Ook van collega';s trouwens.
Oh dat is wel minder. Maar hoezo zijn ze bang voor zo'n jong gastje?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoorde paar dagen terug dat sommige collegas zelfs bang voor hem zijn.
Als je, net als de interviewer, goed naar de man luisterde dan hoorde je dat hij daar zat en de Duitsers kwamen eraan. Hij had geluk omdat zijn broer vd “verkeerde kant” was.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat was wel een kleine plotwending die ik niet aan zag komen.
Nou hij had tegen 1 oudere dame gezegd die vroeg of hij een taxi wilde bellen dat ze wel met hem mee kon.... En andere meid. Denk zo 30 werd eerst door mij bediend en daarna rekende hij met haar af en toen begon die blijkbaar ook te overdreven te flirten en zij heeft daarna ook een klacht ingediend.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan mensen serieus klagen als een ober een beetje met hun flirt ja? Wat een zure wereld leven we toch in.
Omdat die meisjes ook zo jong zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wel minder. Maar hoezo zijn ze bang voor zo'n jong gastje?
Misschien luisterde ik niet goed maar ik had gewoon een andere context in mijn hoofd.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je, net als de interviewer, goed naar de man luisterde dan hoorde je dat hij daar zat en de Duitsers kwamen eraan. Hij had geluk omdat zijn broer vd “verkeerde kant” was.
Ik denk niet dat hij er veel aan had als zijn broer homo was terwijl er allemaal Duitsers je huis invallen. Ja misschien als ie ze allemaal had gepijpt kon hij snel wegglippen.
Een klacht indienen voor een flirt is toch ook wel erg..euh..triest ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou hij had tegen 1 oudere dame gezegd die vroeg of hij een taxi wilde bellen dat ze wel met hem mee kon.... En andere meid. Denk zo 30 werd eerst door mij bediend en daarna rekende hij met haar af en toen begon die blijkbaar ook te overdreven te flirten en zij heeft daarna ook een klacht ingediend.
begrijp het wel. Als je gewoon ergens heen gaat om te eten met je vrienden hoef je niet perse lastig gevallen te worden door een jochie van 23 die vol staat met hormonen toch :p
Als je 50 plus bent en de ober van 20 ofzo zegt van ja e kan ook wel met mij nee naar huisquote:Op woensdag 25 december 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een klacht indienen voor een flirt is toch ook wel erg..euh..triest ofzo?
Bijna altijd binnen Europa. Afgelopen jaar vooral: Parijs; Luxemburg; Amsterdam; Boekarest; Praag; Warschau.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, ik begrijp het. Maar ik houd heel erg van reizen dus dan klinkt het in mijn hoofd altijd zo mooi, al weet ik rationeel ook dat het dus geen vakantie is. Naar welke bestemmingen ga je dan? Heb je een gezin? Want dat maakt veel van huis zijn natuurlijk nog kutter.
Sorry beetje veel vragen.
Ik denk dat ik gewoon een verkeerd referentiekader heb dan. Ik ga eigenlijk alleen uit eten als ik reis en daar kom ik het eigenlijk continu tegen, niet alleen in restaurants trouwens maar ook taxi chauffeurs die je ten huwelijk vragen of hotelmanagers die aangeven het echt niet erg vinden om even naar mijn kamer te komen, voor wat dan ook... Dus ik denk dat mijn beeld een beetje is vertroebeld dan. Ik stoor me er zelf in ieder geval niet aan en neem het ook nooit serieus.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou hij had tegen 1 oudere dame gezegd die vroeg of hij een taxi wilde bellen dat ze wel met hem mee kon.... En andere meid. Denk zo 30 werd eerst door mij bediend en daarna rekende hij met haar af en toen begon die blijkbaar ook te overdreven te flirten en zij heeft daarna ook een klacht ingediend.
begrijp het wel. Als je gewoon ergens heen gaat om te eten met je vrienden hoef je niet perse lastig gevallen te worden door een jochie van 23 die vol staat met hormonen toch :p
Oh gelukkig ik dacht dat mijn mening afwijkend was.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een klacht indienen voor een flirt is toch ook wel erg..euh..triest ofzo?
Ja in Marokko jaquote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een verkeerd referentiekader heb dan. Ik ga eigenlijk alleen uit eten als ik reis en daar kom ik het eigenlijk continu tegen, niet alleen in restaurants trouwens maar ook taxi chauffeurs die je ten huwelijk vragen of hotelmanagers die aangeven het echt niet erg vinden om even naar mijn kamer te komen, voor wat dan ook... Dus ik denk dat mijn beeld een beetje is vertroebeld dan. Ik stoor me er zelf in ieder geval niet aan en neem het ook nooit serieus.
Maar kan me wel indenken dat het lastig is met zo iemand te werken.
Ja dat denk ik ook. Moet iemand zijn dan die zelf ook een eigen leven heeft.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna altijd binnen Europa. Afgelopen jaar vooral: Parijs; Luxemburg; Amsterdam; Boekarest; Praag; Warschau.
Geen relatie op dit moment; maar als je in een relatie met iemand zit moet die daar wel voor open staan en begrijpen dat je er zo nu en dan niet bent.
In Marokko, in Georgië, iArmenie. n de hele Balkan dus tja eigenlijk overal wel. Maar hier ga ik dus nooit uit eten.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in Marokko ja![]()
Maar toch niet hier in een restaurant?
NOu ja ik denk dat deze jongen niet zo goed begrijpt bij wie hij het wel en niet kan doen en denkt gods gift to women te zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In Marokko, in Georgië, iArmenie. n de hele Balkan dus tja eigenlijk overal wel. Maar hier ga ik dus nooit uit eten.
Als mensen gaan klagen dan lijkt dit wel te kloppen inderdaad. Dan voelt hij de situatie niet helemaal goed aan. Dat past ook wel in het plaatje want zijn gaydar doet het waarschijnlijk niet zo goed op vrouwen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja ik denk dat deze jongen niet zo goed begrijpt bij wie hij het wel en niet kan doen en denkt gods gift to women te zijn.
Zijn ook mooie steden. Sowieso bijzonder om te zien hoe die in de afgelopen jaren zich ontwikkeld hebbenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Moet iemand zijn dan die zelf ook een eigen leven heeft.
Boekarest wil ik graag een keer heen, ik vind Roemeense steden tof!
Bij mij maakt die soms ook vreemde opmerkingen maar weet nog niet of hij nou serieus is of een grapje maakt :pquote:Op woensdag 25 december 2019 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als mensen gaan klagen dan lijkt dit wel te kloppen inderdaad. Dan voelt hij de situatie niet helemaal goed aan. Dat past ook wel in het plaatje want zijn gaydar doet het waarschijnlijk niet zo goed op vrouwen.
Ja en dat is ook goed voor dat soort landen. Maar voor mij persoonlijk een beetje dubbel, ik houd erg van oude sovjetmeuk dus van mij mag dat nog wel een tijdje blijven.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ook mooie steden. Sowieso bijzonder om te zien hoe die in de afgelopen jaren zich ontwikkeld hebben
Als je niets van hem wilt zou ik er gewoon op reageren alsof hij een grapje maakt en er hard om lachen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij mij maakt die soms ook vreemde opmerkingen maar weet nog niet of hij nou serieus is of een grapje maakt :p
Ja doe ik ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je niets van hem wilt zou ik er gewoon op reageren alsof hij een grapje maakt en er hard om lachen.
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dat is ook goed voor dat soort landen. Maar voor mij persoonlijk een beetje dubbel, ik houd erg van oude sovjetmeuk dus van mij mag dat nog wel een tijdje blijven.Maar voor die mensen is ontwikkeling een goed iets.
Oeh linkje, met foto's enzo?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een deel van die sovjetmeuk en de sfeer die valt wel weg, maar er zijn nog genoeg plekken waar je communisme nog steeds terug ziet.
Ik heb een boek over Sovjet-architectuur, daar staan echt bizarre gebouwen in
https://www.dezeen.com/20(...)n-bloc-architecture/quote:Op woensdag 25 december 2019 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh linkje, met foto's enzo?
In een aflevering van 1 van de series van Jelle B.C praat hij met een architecte over haar gebouwen uit de sovjetperiode, weet even zo niet meer welk land en welke serie. Maar dan vraagt hij ook waar ze trots op is en of ze het mooi vindt enzo. Ze kon in die tijd uit 3 verschillende flats kiezen en dat was het.
Briljant!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.dezeen.com/20(...)n-bloc-architecture/
http://socialistmodernism.com/
Daar is het boek van, ze zijn nu een tweede boek uit aan het geven.
Oestertje, noordzeekrab, ganzenlever, langoustine, zeeduivel, snoekbaars, paling, zwezerik, haas, boerenkool en iets met bramen en blauwaderkaas.quote:
Zitten echt prachtige gebouwen tussen. Ik heb een tour in Boekarest gedaan met een van de mensen die het boek samengesteld hebben. Was echt heel leuk om te zien.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Briljant!
Wat een pareltjes zitten daar tussen! Gelukkig zijn er geloof ik wel meer initiatieven voor het behoud van sovjet gebouwen.
Eigenlijk wil ik graag wat rondkijken in wat Stannen, zijn nog vage plannen maar als ik het wel ga doen dan weet ik dankzij jou al het hotel waar ik wil slapen in Oezbekistan. Kijk nou
https://www.booking.com/h(...)IBqAIDuAKt14_wBcACAQ;sid=b40ff517f489f98131940d6f4a826de6;all_sr_blocks=34779602_179757431_2_1_0;checkin=2020-01-18;checkout=2020-01-19;dest_id=-2579372;dest_type=city;dist=0;group_adults=2;group_children=0;hapos=1;highlighted_blocks=34779602_179757431_2_1_0;hpos=1;no_rooms=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;sr_order=popularity;sr_pri_blocks=34779602_179757431_2_1_0__7740;srepoch=1577315330;srpvid=a079a2c0da200027;type=total;ucfs=1hotelTmpl
Veel vis, ben ik niet zo van. :En ganzenlever vind ik naast wel erg lekker ook vooral heel erg zielig. Dus eet ik liever niet. Moet nu denken aan mijn exschoonouders waar het vaak op het menu stond, tot ik er achter kwam hoe die beesten werden behandeld en wilde ik het liever niet meer eten, wisten ze ook. Gingen ze het stiekem in gerechten verstoppen en het me na afloop vertellen en dan hard lachen. Dus.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oestertje, noordzeekrab, ganzenlever, langoustine, zeeduivel, snoekbaars, paling, zwezerik, haas, boerenkool en iets met bramen en blauwaderkaas.
Allemaal kleine porties van Jonnie.
Ja ganzenlever is wel een dingetje ja, superzielig, ooit eens vier weken op de camping in de Perigord Noir gestaan en daar rook de lucht zwanger van de vetgemeste ganzen, vind het echt superlekker maar eet het slechts een of tweemaal per jaar om met mijn geweten een beetje in het reine te blijven.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Veel vis, ben ik niet zo van. :En ganzenlever vind ik naast wel erg lekker ook vooral heel erg zielig. Dus eet ik liever niet. Moet nu denken aan mijn exschoonouders waar het vaak op het menu stond, tot ik er achter kwam hoe die beesten werden behandeld en wilde ik het liever niet meer eten, wisten ze ook. Gingen ze het stiekem in gerechten verstoppen en het me na afloop vertellen en dan hard lachen. Dus.
Maar mooi dat je lekker hebt gegeten!
Sukkelquote:Op donderdag 26 december 2019 01:21 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb koffie gedronken.
Niet moeten doen.
Kan niet slapen
#zwakgestel
Heyquote:Op donderdag 26 december 2019 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
De KSC is echt veranderd sinds ik er regelmatig kwam.. alleen Fles is er nog. Ok en GF
Nou het slapen was toch neit zo soepeltjesquote:Op donderdag 26 december 2019 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat we met een zekere mate van zekerheid kunnen stellen dat Bitterbal best in de avond nog een kopje koffie kan drinken.
O?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou het slapen was toch neit zo soepeltjes![]()
Ja of gedachten enzo...quote:Op donderdag 26 december 2019 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat die caffeine toch doorwerkt.
Geen ideequote:Op donderdag 26 december 2019 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen n feedback?
Wat voor man ben je?quote:Op donderdag 26 december 2019 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh nee nog niet, wel een eeeeenorme plant en een belachelijk dure geurkaars.
quote:Op donderdag 26 december 2019 09:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3.50 euro fooi gegeven omdat ik aan je moest denken bij het afrekenen
Alsnog. Waarom geven ze je een geurkaars?quote:Op donderdag 26 december 2019 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet groen om me heen zijn en die geurkaars kreeg ik hoor
Ze was zo irritant blij, helaas was de boel slecht dichtgeknoopt dus geen fijne Beierse inkijkquote:
Dat irritant blije deed je aan mij denken?quote:Op donderdag 26 december 2019 09:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze was zo irritant blij, helaas was de boel slecht dichtgeknoopt dus geen fijne Beierse inkijk
Ja en dat ze bij het eerste biertje zei O wat een goede keus dat is ook mijn favoriet. Ik zie jou ook wel die tactieken toepassen.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat irritant blije deed je aan mij denken?
Dan heb je echt een verkeerd beeld van mequote:Op donderdag 26 december 2019 09:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja en dat ze bij het eerste biertje zei O wat een goede keus dat is ook mijn favoriet. Ik zie jou ook wel die tactieken toepassen.
Iedereen kreeg een geurkaars, we zijn nu in een familie app aan het uitvogelen/bekvechten wie de duurste heeft.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsnog. Waarom geven ze je een geurkaars?
ik zou een man echt nooit een geurkaars geven. Vrouwen ook niet trouwens.
Je maakt een grap toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen kreeg een geurkaars, we zijn nu in een familie app aan het uitvogelen/bekvechten wie de duurste heeft.
Gestoord.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, die krengen lopen van 1000 tot 2500 euro per stuk, I shit you not.
quote:Op donderdag 26 december 2019 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, die krengen lopen van 1000 tot 2500 euro per stuk, I shit you not.
Allemaal relatiefquote:Op donderdag 26 december 2019 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Zou denken dat iemand een beroerte heeft gehad als je een geurkaars van 1000 euro koopt.
Neequote:Op donderdag 26 december 2019 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg je er dan ook iemand bij die hem naar je wens aansteekt?
ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Twee jaar geleden kreeg iedereen een huis naar positie, mogelijkheden en wens
Dat moet heerlijk zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Twee jaar geleden kreeg iedereen een huis naar positie, mogelijkheden en wens
Was wel een bijzonder kersttoespraakje, ok iedereen woont naar wens sinds dit jaar? Goed, laten we eten en drinken om dat te vieren.quote:
Fantasieënquote:Op donderdag 26 december 2019 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was wel een bijzonder kersttoespraakje, ok iedereen woont naar wens sinds dit jaar? Goed, laten we eten en drinken om dat te vieren.
En je woont nu op Hawaii, neem ik aan?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was wel een bijzonder kersttoespraakje, ok iedereen woont naar wens sinds dit jaar? Goed, laten we eten en drinken om dat te vieren.
Ik geloof niet dat ik iets nodig had.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En je woont nu op Hawaii, neem ik aan?
Dat is wel een beetje weird, gewoon omdat het kan..quote:Op donderdag 26 december 2019 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik iets nodig had.
Meest bezopen plan ooit was om een braakliggende landtong te kopen en om daar iedereen iedereen wat te doen te geven, er zou een festivalterrein op komen voor een neef, een botenwerf voor een andere neef, mijn vriendin zou er een lunchrestaurant gaan runnen, een zoon zou een restaurant beginnen op een aangemeerd vrachtschip, in een oude watertoren zou een muziekstudio komen voor weer een ander.
Plannen waren nog vergevorderd ook, kreeg een spontane rondleiding over het terrein op een zondagmiddag.
The happy fewquote:Op donderdag 26 december 2019 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou het wel een afknapper vinden als hij geurkaarsen van 1000 euro zou kopen
We hebben een nieuwe Iwanius te pakken hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik iets nodig had.
Meest bezopen plan ooit was om een braakliggende landtong te kopen en om daar iedereen iedereen wat te doen te geven, er zou een festivalterrein op komen voor een neef, een botenwerf voor een andere neef, mijn vriendin zou er een lunchrestaurant gaan runnen, een zoon zou een restaurant beginnen op een aangemeerd vrachtschip, in een oude watertoren zou een muziekstudio komen voor weer een ander.
Plannen waren nog vergevorderd ook, kreeg een spontane rondleiding over het terrein op een zondagmiddag.
En dit zijn nog niet eens de echt vreemde dingen, hoorde gisteren nog iets veel gekkers maar dat moet ik nog een plekje geven zelf, bizar ook dat me dat niet opgevallen isquote:Op donderdag 26 december 2019 10:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje weird, gewoon omdat het kan..
Komt er seks bij kijken?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dit zijn nog niet eens de echt vreemde dingen, hoorde gisteren nog iets veel gekkers maar dat moet ik nog een plekje geven zelf, bizar ook dat me dat niet opgevallen is
Als mensen maar gelukkig zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warm, warm maar ik vind zelf het tegenovergestelde.
Ze dachten dat ze het nodig hadden.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als mensen maar gelukkig zijn
En met proberen is niks misquote:Op donderdag 26 december 2019 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze dachten dat ze het nodig hadden.
ja ook, moet nog een nog gedicht schrijven voor morgenquote:
Ik voel je, moet om 14:30 ook alweer pootjes gaan geven met een houten kop.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:21 schreef Karzai het volgende:
Eveneens een lichte kater vandaag, dat helpt ook niet mee
Heerlijk zo alleen zonder al die pootjesquote:Op donderdag 26 december 2019 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel je, moet om 14:30 ook alweer pootjes gaan geven met een houten kop.
Wel gelukt?quote:Op donderdag 26 december 2019 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen.
Hele nacht storm in de kop over van alles en nog watEn toen moest ik nog gaan slapen
Ach ja vandaag maakt het toch geen reet uit iddquote:
Lekkertjes smullentjesquote:Op donderdag 26 december 2019 13:36 schreef Karzai het volgende:
Ik ben er moeke is bezig met een paddenstoelen ragout voor morgen
Stiefvader ligt ziek op bed
Ik heb een kopje thee
Wij eten zo een soepje met broodjes en kaasjes
Ja vond ie leuk, helemaal blij, meteen in zijn busje uit zitten pakken, heel zijn dag was goedquote:Op donderdag 26 december 2019 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
Fles ik vergeet steeds te vragen wat je bezorger van zijn kerstpakket vond?
Aww kerstgedachtequote:Op donderdag 26 december 2019 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
Zo lekker karmapuntjes gescoord, was een vrouwtje voor me bij de kassa die naast de knakworstjes en halfje wit geen geld meer had voor het zakje goedkope geraspte kaas dus die bij mijn boodschappen laten scannen en aan haar gegeven.
Nu ga ik lekker champignonsoep maken.
Meteen weer +10 op je karma balansquote:Op donderdag 26 december 2019 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
Zo lekker karmapuntjes gescoord, was een vrouwtje voor me bij de kassa die naast de knakworstjes en halfje wit geen geld meer had voor het zakje goedkope geraspte kaas dus die bij mijn boodschappen laten scannen en aan haar gegeven.
Nu ga ik lekker champignonsoep maken.
Jammer dat het allemaal teniet wordt gedaan door z'n rare uitspattingen hier.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen weer +10 op je karma balans
Mijn rare uitspattingen hier?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dat het allemaal teniet wordt gedaan door z'n rare uitspattingen hier.
Ik denk dat hij op zichzelf doelt, alleen als hij een andere persoonlijkheid aanneemtquote:Op donderdag 26 december 2019 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn rare uitspattingen hier?
Dat klinkt nog als het meest waarschijnlijke scenario jaquote:Op donderdag 26 december 2019 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat hij op zichzelf doelt, alleen als hij een andere persoonlijkheid aanneemt
Ik zat niet op te letten, excuseer liesj0nquote:Op donderdag 26 december 2019 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn rare uitspattingen hier?
Dit bedoelde ik dus met post #253quote:Op donderdag 26 december 2019 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaa hoor. OP KERSTDAG![]()
Mailtje van de buurman "Hoi Fles denk je eraan dat je deze week aan de beurt bent om de parkeerplaats te vegen?"![]()
Denk je eraan dat jij deze week aan de beurt bent om de vliegende touwtyfus te krijgen? Sukkel.
Klinkt als een goede relatie die je met hem hebtquote:Op donderdag 26 december 2019 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mailtje van de buurman "Hoi Fles denk je eraan dat je deze week aan de beurt bent om de parkeerplaats te vegen?"![]()
Denk je eraan dat jij deze week aan de beurt bent om de vliegende touwtyfus te krijgen? Sukkel.
We zullen je morgen nog wel een keer herinneren, dat je er wel aan denkt.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had het al in mijn agenda staan voor morgen hoorIk heb gewoon niet zo'n behoefte aan dat geschooljuffrouw. Ga er verder ook geen ruzie over maken hoor, ik zwijg het gewoon dood. Maar vrienden zullen we niet snel worden nee.
Tijd om dit te escaleren en de rijdende rechter in te schakelen.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Tijd om dit te escaleren en de rijdende rechter in te schakelen.
Inb4: morgenvroeg om 6 uur uitpuilende PM inbox met passief agressieve berichten dat hij toch echt de parkeerplaats moet gaan schoonmakenquote:Op donderdag 26 december 2019 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zullen je morgen nog wel een keer herinneren, dat je er wel aan denkt.
Doe dat maar even ja. Als ik op jullie overkom als een seniele dementerende ouwe gek die niet voor zichzelf kan zorgen zou ik je aanraden om dat vooral te doen jaquote:Op donderdag 26 december 2019 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zullen je morgen nog wel een keer herinneren, dat je er wel aan denkt.
Kijk en dan lachen we er met z'n allen hard omquote:Op donderdag 26 december 2019 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inb4: morgenvroeg om 6 uur uitpuilende PM inbox met passief agressieve berichten dat hij toch echt de parkeerplaats moet gaan schoonmaken
Heeft Kree een streepjequote:Op donderdag 26 december 2019 17:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Tijd om dit te escaleren en de rijdende rechter in te schakelen.
DM even het mail adres van je buurman, kan ik alvast paar mailtjes klaar zetten met gevatte teksten over hoe zijn parkeerplaats eruit zietquote:Op donderdag 26 december 2019 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk en dan lachen we er met z'n allen hard omIk ook hoor
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM even het mail adres van je buurman, kan ik alvast paar mailtjes klaar zetten met gevatte teksten over hoe zijn parkeerplaats eruit ziet
Nee laat het juist groeien om me bewust te worden van mijn lichaamsbeharing aangezien ik vanaf de puberteit elk donshaartje heb afgeschoren.quote:
Jammer weer dit. Ik voelde net een vlaag van inspiratie op komenquote:Op donderdag 26 december 2019 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Laten we dat nou even niet doen gewoon
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee laat het juist groeien om me bewust te worden van mijn lichaamsbeharing aangezien ik vanaf de puberteit elk donshaartje heb afgeschoren.
Bose stond nog niet op de lijstquote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
Machete?
Jullie nog wat voor kersemus gekregen?
Ik heb een bose quietcomfort 35 ii gekregen en een dikke handschaaf
Dat is prima dat draag ik m'n vriendin ook vaak op. Geeft moozy en mij ook wat afwisselingquote:Op donderdag 26 december 2019 17:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee laat het juist groeien om me bewust te worden van mijn lichaamsbeharing aangezien ik vanaf de puberteit elk donshaartje heb afgeschoren.
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bose stond nog niet op de lijst
Die Bose is wel dik!quote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
Machete?
Jullie nog wat voor kersemus gekregen?
Ik heb een bose quietcomfort 35 ii gekregen en een dikke handschaaf
Hotels in Riga en Singapore aan het bekijken oa.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het hier rustig, wat is iedereen aan het doen?
Lekker!quote:
Ik wil een keer vliegen op of vanaf Singapore, puur voor het vliegveld. En zwemmen op het dak dan.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hotels in Riga en Singapore aan het bekijken oa.
Schijnt inderdaad een tof vliegveld te zijn. Ik heb zin om daar "The private room" te testen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Ik wil een keer vliegen op of vanaf Singapore, puur voor het vliegveld. En zwemmen op het dak dan.
Ik zat in Singapore in de YMCA geloof ikquote:Op donderdag 26 december 2019 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hotels in Riga en Singapore aan het bekijken oa.
Ik was even 4 km door een donker bos aan het lopenquote:Op donderdag 26 december 2019 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het hier rustig, wat is iedereen aan het doen?
Nu heb ik dat klotenummer in m'n hoofdquote:Op donderdag 26 december 2019 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat in Singapore in de YMCA geloof ikmet scheve vloeren.
Mission accomplished.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu heb ik dat klotenummer in m'n hoofd
Je opblaaspop verstopt?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik was even 4 km door een donker bos aan het lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |